Vi pekar och klickar oss igenom spelhelgen
Har missat första kathy rain så får spela det först, 0,99 euro på steam.
Blev klar med Artyoms resa i Metro: Last Light Redux igår, tanken i helgen är att moppa upp det sista i form av DLC-paketen som hänger med i Redux utgåvan. Några fristående korta avsnitt med perspektiv från sidokaraktärer och andra fraktioner från huvudspelet.
🖥️ Sony Bravia KD55-XF9005| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216B| 🔊 Sony HT-XF9000 2.1 Soundbar| 📀 Sony UBP-X700
Blir till att fortsätta med Assassin's Creed: Odyssey. På sista DLC nu, Fate of Atlantis. Mycket bra!
Antar de DLC inte är med här?😩
<Uppladdad bildlänk>
Antar de DLC inte är med här?😩
Hm, det tror jag inte.
Brukar vara i "Gold Editions" och liknande.
Jump in.
Hm, det tror jag inte.
Brukar vara i "Gold Editions" och liknande.
Mjo, tänkte om man skulle fixa achievements på playstation. Såg gold edition (med allt?) kostade 729kr på xbox , ingick tyvär inte på U+, aja får nöja mig med standard, könner mig snål😂
Mjo, tänkte om man skulle fixa achievements på playstation. Såg gold edition (med allt?) kostade 729kr på xbox , ingick tyvär inte på U+, aja får nöja mig med standard, könner mig snål😂
Ubisoft har ofta bra reor, så du kan ju alltid plocka upp Season Pass senare!
Jump in.
Kul att se så många hoppa på Kathy Rain 2! Det var lite oväntat men uppskattat
Nu när vi släppt spelet så har jag äntligen lite ledig tid så ska börja köra lite point & clicks som jag missat senaste månaderna; först ut är nog Old Skies.
Har missat första kathy rain så får spela det först, 0,99 euro på steam.
Kan nämna att Kathy Rain Director's Cut (som kostar 3.74 euro nu) har några ändringar i storyn och lite mer content; det spelet är kanon för serien. Men det påverkar nog inte KR2 upplevelsen om man kört original KR innan. Jag är inte helt säker på varför prissättningen är som den är tbh
https://store.steampowered.com/app/1395030/Kathy_Rain_Directo...