Vi pekar och klickar oss igenom spelhelgen

Robot
Vi pekar och klickar oss igenom spelhelgen

Vilka helgplaner har du? Berätta!

#spelhelg

Blir la lite Kunio-kun, möjligtvis blandat med den andliga spinoffen Double Dragon! Gick helt vilse på bana 3 igår på DD, hade helt glömt att den jävla banan loopar om man inte går in i grottan. Möjligtvis lite Rush Rally Origins, också?

Medlem

Köpte precis ”Revenge of the Savage Planet”, ska starta upp och spela ikväll med sambon så fort dottern sover

Medlem

Blir nog lite roadcraft och efter att jag lyssnat på boken operatören kan det nog bli lite six days in falluja

Releasehästryttare

Har missat första kathy rain så får spela det först, 0,99 euro på steam.

https://store.steampowered.com/app/370910/Kathy_Rain/

Medlem

DOOM The Dark Ages!!!!!!!

Medlem

Roadcraft och eventuellt lite mer KCD2.

signatur

Skeptiker som rannsakar det folk accepterar

Medlem

Spelar sand land tack vare ps plus. Njuter av lite tank action i anime style 👌

tsm
Medlem

Indiana Jones and the Emperors tomb

Medlem

Hade missat att hela Kathy Rain 2 släppts. Spelade ettan i julas. Kan rekommenderas. Så nu blir det till att peka och klicka!

Medlem

Blades of fire som bara växer och växer
Tainted Grail Fall of Avalon får ligga i backloggen

Medlem

Blev klar med Artyoms resa i Metro: Last Light Redux igår, tanken i helgen är att moppa upp det sista i form av DLC-paketen som hänger med i Redux utgåvan. Några fristående korta avsnitt med perspektiv från sidokaraktärer och andra fraktioner från huvudspelet.

signatur

🖥️ Sony Bravia KD55-XF9005| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216B| 🔊 Sony HT-XF9000 2.1 Soundbar| 📀 Sony UBP-X700

Blir lite Mandragora: Whispers Of THe Witch Tree i helgen. Det är nedsatt med 20% på PS Store så jag slog till. Verkar vara ett mysigt metroidvania/soulslike.

signatur

ₜₒₒ ₘᵤcₕ bᵤₜ ₙₑᵥₑᵣ ₑₙₒᵤgₕ

Medlem

Ska iofs på Moveat imorgon så hela dagen går till det men hinner säkert med någon timme moddat Skyrim ikväll

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Ambassadör
Xbox

Blir till att fortsätta med Assassin's Creed: Odyssey. På sista DLC nu, Fate of Atlantis. Mycket bra!

signatur

Jump in.

Medlem

Det blir till att kötta vidare på Doom Dark Ages, tar bara 1-2 banor per session så har att göra ett tag. 22 chapters och ska börja på 11. Men nästa vecka någon gång borde man bli klar😂

Medlem

Jag har inte kört Indiana Jones and the Fate of Atlantis förut, och jobbar på att korrigera det misstaget just nu. <3

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Blir till att fortsätta med Assassin's Creed: Odyssey. På sista DLC nu, Fate of Atlantis. Mycket bra!

Antar de DLC inte är med här?😩

Medlem

Ska fortsätta min sparfil av Doom 2 UV pistol-start, något Tompa bör hänga på efter hur han presterade i quizet.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Majinbuu:

<Uppladdad bildlänk>

Antar de DLC inte är med här?😩

Hm, det tror jag inte.

Brukar vara i "Gold Editions" och liknande.

signatur

Jump in.

Medlem

Jag ska bygga väg i Roadcraft.

Har precis startat om på nytt.

Medlem

Monster Train 2 och shapez 2... till en början

Medlem

Helgen består av Radiant Historia (3DS), Trails through Daybreak 2 (PS5), Baldurs gate 3 (PC)

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Hm, det tror jag inte.

Brukar vara i "Gold Editions" och liknande.

Mjo, tänkte om man skulle fixa achievements på playstation. Såg gold edition (med allt?) kostade 729kr på xbox , ingick tyvär inte på U+, aja får nöja mig med standard, könner mig snål😂

Medlem

Japp, Kathy Rain 2 här också

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Majinbuu:

Mjo, tänkte om man skulle fixa achievements på playstation. Såg gold edition (med allt?) kostade 729kr på xbox , ingick tyvär inte på U+, aja får nöja mig med standard, könner mig snål😂

Ubisoft har ofta bra reor, så du kan ju alltid plocka upp Season Pass senare!

signatur

Jump in.

Redaktör
Skrivet av huggern:

Ska fortsätta min sparfil av Doom 2 UV pistol-start, något Tompa bör hänga på efter hur han presterade i quizet.

Ähum...

signatur
Medlem

Kul att se så många hoppa på Kathy Rain 2! Det var lite oväntat men uppskattat
Nu när vi släppt spelet så har jag äntligen lite ledig tid så ska börja köra lite point & clicks som jag missat senaste månaderna; först ut är nog Old Skies.

Skrivet av Devan:

Har missat första kathy rain så får spela det först, 0,99 euro på steam.

https://store.steampowered.com/app/370910/Kathy_Rain/

Kan nämna att Kathy Rain Director's Cut (som kostar 3.74 euro nu) har några ändringar i storyn och lite mer content; det spelet är kanon för serien. Men det påverkar nog inte KR2 upplevelsen om man kört original KR innan. Jag är inte helt säker på varför prissättningen är som den är tbh
https://store.steampowered.com/app/1395030/Kathy_Rain_Directo...

Medlem

Nyligen släppta Tainted grail the fall of avalon!
Tänk er en blandning av Skyrim och Dark Souls, fast bättre än Skyrim! Bästa spelet jag spelat på flera år, fullständigt förälskad!

Medlem

Blir Blades of Fire demot på PC och lite divinity original sin 2 på Switchen.

12
Skriv svar