Vi som ska importera Switch 2

Skrivet av Dergo218:

Tack för svaret! Hoppas de drar mina pengar snart

Alla i denna tråden: ”Nintendo Deutschland, shut up and take my money already!” 🙂

Medlem
Skrivet av krs_kristoffer:

Alla i denna tråden: ”Nintendo Deutschland, shut up and take my money already!” 🙂

Ireland master ra.. pre-orderer!

Medlem

Jag ser att flera personer, bland annat från Storbritannien, skriver att pengar har dragits för konsolen från My Nintendo Store under gårdagen. Jag antar att vi kommer börja se pengar dras för oss i Sverige från imorgon och framåt.

Källa: Reddit

Skrivet av wargreymon89:

Ireland master ra.. pre-orderer!

Låt oss enas i våra likheter: ”Nintendo Europe, take my money!! Bergsala deserves nothing. ” 😃

Medlem
Skrivet av krs_kristoffer:

Låt oss enas i våra likheter: ”Nintendo Europe, take my money!! Bergsala deserves nothing. ” 😃

Skrivet av DropThePrices:

Jag ser att flera personer, bland annat från Storbritannien, skriver att pengar har dragits för konsolen från My Nintendo Store under gårdagen. Jag antar att vi kommer börja se pengar dras för oss i Sverige från imorgon och framåt.

Källa: Reddit

UK, Tyskland (?), Italien och Spanien verkar ha börjat. Lär börja släppa massor imorgon.

Medlem

När jag bokade min så stod det att de inte garanterar releasedag leverans utanför vissa länder, exklusive Sverige. Vågar man hoppas på leverans den femte juni eller ska man räkna med senare? Vad tror ni som varit med ett tag? Inte haft mycket med Nintendo att göra efter Super Nintendo.

Medlem
Skrivet av Dergo218:

När jag bokade min så stod det att de inte garanterar releasedag leverans utanför vissa länder, exklusive Sverige. Vågar man hoppas på leverans den femte juni eller ska man räkna med senare? Vad tror ni som varit med ett tag? Inte haft mycket med Nintendo att göra efter Super Nintendo.

Var bokade du ifrån? My Nintendo Store skriver att Sverige får efteråt. Oftast får de inte skicka förens dagen innan och då kommer det inte till Sverige i tid till 5e. Skickar butiken tidigare så öker chansen rejält om man bor rätt till.

Medlem
Skrivet av wargreymon89:

Var bokade du ifrån? My Nintendo Store skriver att Sverige får efteråt. Oftast får de inte skicka förens dagen innan och då kommer det inte till Sverige i tid till 5e. Skickar butiken tidigare så öker chansen rejält om man bor rätt till.

Ah okej, jo jag bokade via tyska My Nintendo Store så får räkna med att det kommer efter långhelgen då. Tack för svaret!

Medlem
Skrivet av Dergo218:

Jag räknar med att få min någon gång veckan efter, allt tidigare än 11'e Juni ser jag som en bonus! Trist, men är som sagt värt att spara tusenlappar på att vänta några dagar

Medlem
Skrivet av ph0x:

Jag räknar med att få min någon gång veckan efter, allt tidigare än 11'e Juni ser jag som en bonus! Trist, men är som sagt värt att spara tusenlappar på att vänta några dagar

Jag tänker vänta 5 år och betala 10000 istället. För det kommer den minsann vara värd 2030.

Medlem
Skrivet av Lathron:

Jag blir också lite nojjig 😅 skrev in mitt bankkort som jag använder för internetköp typ steam, webbhallen m.m. men har inte paypal kopplat, undrar om det funkar ändå? Ang spending limit är det något man kan ställa in på banksidan?

Btw så får vi gärna hålla liv i tråden när det gäller reklamationer ifall någon har otur så kan vi hjälpas åt tillsammans då också precis som vi gjort hittils ☺️

Man blir glad när man tänker på alla hjälpsamma människor som finns här! 😄

Word på den, 100% enig!😃👍

Har ingen fått någon mail om kommande transaktionen? Såg någon som fick det på sina tillbehör så antar att man får det på switchet också.

Medlem
Skrivet av Buzzlightyear12:

Har ingen fått någon mail om kommande transaktionen? Såg någon som fick det på sina tillbehör så antar att man får det på switchet också.

Jo för dryga två veckor sedan eller så fick många här i tråden ett sådant mail. Jag fick mitt mail 12/5. Hamnade direkt i skräppost filtret då det var på tyska.

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Hamnade direkt i skräppost filtret då det var på tyska.

Länge sedan jag kollade igenom mina mail filter med sådan entusiasm. Inget där tacksamt nog 😅.

Men nu får dom allt dra pengar snart. Borde ju ske vilken dag som helst kan man tycka.

Medlem

Nu har dom dragit för Pro 2 Controller
996 kronor blev det, såg på Amazon ligger den på över tusenlappen, så en liten slant sparar man på att köpa direkt från Nintendo.

Medlem

Inga pengar dragna idag heller. Kanske pengarna dras på release dagen.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Pengarna som har dragits för er med tillbehör, är beloppet reserverat eller drogs det bara? Är det ett reserveratbelopp kan man förmodligen se dagen innan.

Skribent

Då sällan man sig till skaran av: när ska Nintendo Tyskland dra min pengar-crew.

signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Skribent
Skrivet av Mike Stranéus:

Då sällan man sig till skaran av: när ska Nintendo Tyskland dra min pengar-crew.

Varmt välkommen in i gemenskapen!

Skribent
Skrivet av Jonas Vågström:

Varmt välkommen in i gemenskapen!

Danke schön mein herren.

signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Pengarna som har dragits för er med tillbehör, är beloppet reserverat eller drogs det bara? Är det ett reserveratbelopp kan man förmodligen se dagen innan.

Nu var min via Paypal, men jag ser Paypal har dragit beloppet från mitt kort kopplat till mitt Paypalkonto - skulle anta att det är samma på de som enbart angett betalkort direkt.

Ahh i see! Massor som beställt från Nintendo Tyskland, själv köpte jag ifrån Irland.

Medlem

Det stod som reserverats i typ ett dygn, sedan drogs det.

signatur

no remorse

Skrivet av Kvadruppelmas:

Det stod som reserverats i typ ett dygn, sedan drogs det.

Kliar i bollarna!

Medlem

Räknar med att Nintendo DE kommer dra pengarna snart. Härligt att SEK står så pass högt mot EUR just nu! Bästa kursen sedan 2022

Skribent
Skrivet av Sveakungen:

Räknar med att Nintendo DE kommer dra pengarna snart. Härligt att SEK står så pass högt mot EUR just nu! Bästa kursen sedan 2022

Ditt användarnamn går väl ihop med din glädje över valutakursen 😁

dyb
Medlem

har någon beställt från amazon.fr? dom har inte dragit pengar än för switchen där. har någon fått pengar dragna?

Medlem

Jag har en förhandsbeställning från Amazon.fr. Inga pengar som dragits än men jag ser att de ändrat min beställning till
"Arriving 10 june"!

Releasehästryttare
Skrivet av Jonas Vågström:

Ditt användarnamn går väl ihop med din glädje över valutakursen 😁

Och hen har en Playstation som avatar och sen köper en Nintendoprodukt ..

dyb
Medlem
Skrivet av Jodokast1977:

Jag har en förhandsbeställning från Amazon.fr. Inga pengar som dragits än men jag ser att de ändrat min beställning till
"Arriving 10 june"!

vad hade du innan? jag har haft 10e juni sen start

Skriv svar