Rapport: EA skrotar Black Panther-spelet och slår igen Cliffhanger Games
"Länka till källor jag gillar, annars gäller det inte!"
Nu skrev personen som citerades dock ”statistik”. som är uppenbar och ej går att förneka, så är väl mer än rimligt att länka till denna universala objektiva data så att vi alla kan bedöma dess validitet och reliabilitet. Önsketänkande så klart då sådan info ej finns att hitta, men det hade så klart varit intressant om det fanns en sådan vetenskaplig handling/forskning.
AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 Pro | PSVR 2 | Oculus Quest 2
Har ingenting med att det är en svart huvudkaraktär och har aldrig varit det från dag ett i något spel. Och nej det kommer inte ordna sig, nyckeln är vriden och dödsdomen är lagd. Detta är EA när de stänger en studio då stänger de, att hoppas på något annat nu är bara förnekelse. Vill man spela något nu med Black panther så får man vänta på Marvel 1943: Rise of Hydra.
Menade bara att det löser sig för människorna och att dom hittar nya jobb. Studion är död, det förstår jag.
Jo, för vissa så räcker det tydligen med en person, men alla håller inte med om det. Ni greppar ju som galningar efter nästa "kontrovers" så ni kan fortsätta skrika ut er politik och smutskasta spel och studios ni inte gillar. För att om ni inte vill ha det, då ska minsann ingen annan få det heller.
Det är lika för båda sidor. Hogwartz Legacy fick en hel del hat från spelare bara p.g.a. vad J.K Rowling skrev på Twitter. Även recensioner som sänkte spelet. Samlades till och med en lista på streamers som spelade "that wizard game" för att ge upphov till ett samlat försök att få dem cancelerade.
https://twinfinite.net/guides/what-is-have-they-streamed-that...
https://www.wired.com/review/hogwarts-legacy-review/
Oj vad många osäkra män det var i denna tråd!
Haha, ja, vissa missar inte en chans att börja gå in och veva om woke/DEI mm mm... Spelar ingen roll hur långsökt det än må vara. 😅
Jag förstod aldrig vad Black Panthers superkraft var? Tolkat det som att han är en mix av hon som kan sparka väldigt högt och bowman (hawkman?).
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
Jag förstod aldrig vad Black Panthers superkraft var? Tolkat det som att han är en mix av hon som kan sparka väldigt högt och bowman (hawkman?).
Typisk "peak human". Hans dräkt är heller inte av samma material som Cap's sköld som jag tror det är i filmerna.
Hans krafter och annat har ändrats ganska flitigt genom åren, så vad exakt som är "canon" just nu vet jag faktiskt inte.
Intressant. Länka gärna till "statistiken" som du hänvisar till. Bör vara vetenskapligt, objektivt, insamlad statistik i så fall, annars blir det direkt irrelevant.
Försökte men det blev borttaget av folk som är överkänsliga mot verkligheten.
Försökte men det blev borttaget av folk som är överkänsliga mot verkligheten.
Du gjorde ett extremt dåligt försök. Det fanns mycket text, men ingen länk överhuvudtaget.
Om du påstår att det finns statistik, ligger det på dig att länka till den och visa samt förklara var den information som är viktig för ditt argument finns.
Du gjorde ett extremt dåligt försök. Det fanns mycket text, men ingen länk överhuvudtaget.
Om du påstår att det finns statistik, ligger det på dig att länka till den och visa samt förklara var den information som är viktig för ditt argument finns.
Det där är en dålig ursäkt eftersom att jag inte kan göra så mycket mer när inlägget blir raderat pga obekväm verklighet som folk inte klarar av. Ingen behöver hålla med mig men det ändrar inte hur verkligheten ser ut.
Du kan även kolla upp sånt här själv, kolla Publish Obsidian (Inte Obsidian entertainment) till exempel och dubbelkolla med google eller wiki.
Det där är en dålig ursäkt eftersom att jag inte kan göra så mycket mer när inlägget blir raderat pga obekväm verklighet som folk inte klarar av. Ingen behöver hålla med mig men det ändrar inte hur verkligheten ser ut.
Du kan även kolla upp sånt här själv, kolla Publish Obsidian (Inte Obsidian entertainment) till exempel och dubbelkolla med google eller wiki.
Du hade ju faktiskt chansen när du först postade inlägget, eftersom det borde ha varit tydligt från början – det var ju långt innan det raderade inlägget som folk började be om källa. Helt ärligt borde man inte ens behöva be om en källa när du inleder med att prata om statistik.
Nu gör du samma sak igen – "kolla upp det själv" – trots att det är du som kommer med påståendena. Höj nivån på dina inlägg och argument framöver, tack.
Du hade ju faktiskt chansen när du först postade inlägget, eftersom det borde ha varit tydligt från början – det var ju långt innan det raderade inlägget som folk började be om källa. Helt ärligt borde man inte ens behöva be om en källa när du inleder med att prata om statistik.
Nu gör du samma sak igen – "kolla upp det själv" – trots att det är du som kommer med påståendena. Höj nivån på dina inlägg och argument framöver, tack.
Ingen direktlänk för jag vet inte vad man får och inte får länka till. Därför skrev jag Publish Obsidian så folk kan kolla själva. Jag hänvisade även till andra nyheter som inte är påståenden och som även har varit nyheter här på fz som alla kan söka efter och kolla om så behövs. Det är förövrigt väldigt svårt att hitta artiklar som är objektiva eftersom de flesta medier inte vågar eller kan skriva om nackdelarna med påtvingad politik i spel för att det inte passar deras egna världsbild. Jag tycker inte att personliga känslor, politik eller världsbild betyder någonting, vare sig om det är mina, dina eller någon annans, det är irrelevant och betydelselöst.
Men här är länken om jag nu får länka den?
https://publish.obsidian.md/vg-layoffs/Archive/2025
EDIT: Ville länka försäljnings siffror men det har blivit allt svårare att hitta det med eftersom många studios och utgivare försöker lura folk med antalet spelare istället för försäljnings siffror. Förutom de som inte skäms och vågar ge ut deras försäljnings siffror men det är bara att använda slutledningsmetoden. Det är så klart flera olika anledningar till varför ett spel säljer dåligt, inte bara påtvingad politik.
Jag litar heller inte riktigt på googles Ai när det kommer till sökningar och jag har ingen lust att länka ett tiotal sökningar för individuella företag. Som sagt, det går att kolla upp själv.
Ingen direktlänk för jag vet inte vad man får och inte får länka till. Därför skrev jag Publish Obsidian så folk kan kolla själva. Jag hänvisade även till andra nyheter som inte är påståenden och som även har varit nyheter här på fz som alla kan söka efter och kolla om så behövs. Det är förövrigt väldigt svårt att hitta artiklar som är objektiva eftersom de flesta medier inte vågar eller kan skriva om nackdelarna med påtvingad politik i spel för att det inte passar deras egna världsbild. Jag tycker inte att personliga känslor, politik eller världsbild betyder någonting, vare sig om det är mina, dina eller någon annans, det är irrelevant och betydelselöst.
Men här är länken om jag nu får länka den?
https://publish.obsidian.md/vg-layoffs/Archive/2025
Ja, tack. Det har ju inte så mycket värde nu när diskussionen dött ut, så tänk på att göra det direkt vid första inlägg nästa gång (när folk ber om det). Att länka till källor är aldrig fel.