Vi kör Fragzone-TORSDAG med Switch 2 och Mario Kart World!

Redaktör
Skrivet av Freakon:

Jag spelade Mario Kart på jobbet idag. Riktigt snyggt, snabbt och bra! Nintendo har gjort det igen.

Har kört ett tag nu, ett bra spel är det. Fredrik recenserar asap.

signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Har kört ett tag nu, ett bra spel är det. Fredrik recenserar asap.

Ska bli kul att läsa Fredriks recension. Tror på en stark fyra.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Jag spelade Mario Kart på jobbet idag. Riktigt snyggt, snabbt och bra! Nintendo har gjort det igen.

Körde 10 banor igår, kul, men överraskar inte på samma sätt som åttan gjorde, som var ett rejält grafiklyft från Mario Kart Wii. Lite besviken på

repriserna som var roligare i åttan

Några banor var sköna, andra för plottriga och övermatade. Som det brukar vara med andra ord.
Men jag har ju inte sett allt än. Det jag sett hittills var proppat med fantasi och roliga idéer.

Medlem
Skrivet av hero:

Asså konsollen är väl släppt, kan dock inte hitta en enda recension av MKW nånstans?! Hur långt embargo kan man ha egentligen?

Gamereactor har recenserat.

Skippa den där ploj-konsolen! Sikta in er på SGF och ARC Raiders!

signatur

Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv

Aj aj aj det var faktiskt aningen smärtsamt att se Fredrik misslyckas gång på gång med de där P-knapp utmaningarna där i början av sändningen 😅 Men spelet ser väl bra ut annars.

Frågan är hur roligt det blir i längden att köra runt i den öppna världen.

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Körde 10 banor igår, kul, men överraskar inte på samma sätt som åttan gjorde, som var ett rejält grafiklyft från Mario Kart Wii. Lite besviken på

repriserna som var roligare i åttan

Några banor var sköna, andra för plottriga och övermatade. Som det brukar vara med andra ord.
Men jag har ju inte sett allt än. Det jag sett hittills var proppat med fantasi och roliga idéer.

Jag spelade som hastigast i typ 10 min så kan inte säga så mycket utöver att första intrycket var väldigt bra. Har inte spelat Mario Kart sedan N64 utöver att ha provat en runda eller två i åttan till switch, det spelar säkert in.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Jag spelade som hastigast i typ 10 min så kan inte säga så mycket utöver att första intrycket var väldigt bra. Har inte spelat Mario Kart sedan N64 utöver att ha provat en runda eller två i åttan till switch, det spelar säkert in.

Körde fler banor igår och de flesta var riktigt roliga. Nintendo är för de som vill ha kul. Vill man bli deprimerad och se elände så finns ju PS5.

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Körde fler banor igår och de flesta var riktigt roliga. Nintendo är för de som vill ha kul. Vill man bli deprimerad och se elände så finns ju PS5.

Astrobot och Sackboy säger hej.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Astrobot och Sackboy säger hej.

Astrobot är spelglädje. Jag menar bara att det finns mer elände att spela på PS5 om man nu skulle föredra det. När jag tänker Nintendo så tänker jag färgglada och snälla spel. När jag tänker PS5 så tänker jag våldsamma, mörka och deprimerande spel. Om man är vuxen så väljer man PS5

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Astrobot är spelglädje. Jag menar bara att det finns mer elände att spela på PS5 om man nu skulle föredra det. När jag tänker Nintendo så tänker jag färgglada och snälla spel. När jag tänker PS5 så tänker jag våldsamma, mörka och deprimerande spel. Om man är vuxen så väljer man PS5

Jag förstår vad du menar. Älskar Nintendo tack vare glädjen deras spel skänker en. Man blir som barn på nytt typ.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

gott snack som vanligt!

signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Själv kör jag PS5 & Switch 2. Och självklart är jag en positiv Emo.

12
Skriv svar