Se Summer Game Fest 2025

Robot
Se Summer Game Fest 2025

Vilka speless harr Geoff i rockärmen? Se showen här, diskutera i kommentarsfältet!

#spelsommar, #summer-game-fest

Medlem

Senaste åren har ni väl haft live-sändning i samband med Summer game fest? Var det ingen som tittade?

FM-guru
F.d. Sisyr

Hade ingen koll på att det var idag. Jobbat hela dagen och börjar tidigt imorgon, men det är väl bara att härda ut!

Medlem
Skrivet av Mikael Berg:

Hade ingen koll på att det var idag. Jobbat hela dagen och börjar tidigt imorgon, men det är väl bara att härda ut!

Det gäller att prioritera!!

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Concord: Remaster

signatur

The Cold is my teacher! ❄

Medlem
Skrivet av Mikael Berg:

ah nice. Härda ut, det kommer bli kul. Säkert ett eller två spel man tappar hakan vid.

signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Medlem
Skrivet av Rydike:

https://www.superyachtfan.com/yacht/rocinante/location/#TRPLI...

Gabe Newell är påväg till LA, våga tro eller inte.

#Halflife3confirmed!

Hoppas det blir många oväntade överraskningar! Vill helst ha nått i stil med Resident Evil eller Calypso protocol.

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem
Skrivet av Kossan-Mu:

Vore fint att vakna upp imorgon och se HL3 på Steam!

Medlem

HL3 Vore verkligen awesome
Även Arc Raiders vore toppen nu

Medlem
Skrivet av showerguy:

Vore fint att vakna upp imorgon och se HL3 på Steam!

De vore inte kattskit minst sagt! Tänk om det skulle vart lika fett som 2an 2004! Lär ju höras av grannarna haha. !

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem

Man börjar ju bli lite seg ändå, får bli kaffe på det så man vaknar till lite.

Hoppas på en bra show, gärna med några trevliga överraskningar.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Meh brukar vara ganska mediokert. Ser mer fram emot xbox showen

Medlem

Jag har gjort rabarberkräm (sås) och bakat en chokladtårta. Tycker alltid det är mysigt med sådana event.

Fragtjuv

Jag ska titta, brukar tycka att det är trevligt att se även om stortitlarna uteblir!

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem

Vågar man hoppas på något nytt från Double Fine?

Medlem

Blev en gubbvila på eftermiddagen, godmorgon nu är man utvilad och redo att kolla Game Fest

Medlem
Skrivet av Bobiri:

Meh brukar vara ganska mediokert. Ser mer fram emot xbox showen

Jupp, Xbox är #1, sen går det snabbt utför, varken Playstation eller denna show är ens i närheten av att leverera samma kvalité.

Medlem

Riktigt segt än så länge

Fragtjuv

Jag tycker att den första halvtimmen har trevlig! Det rullar på i ett bra tempo.

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem

Muppfightingspelet såg ju otroligt ut. Liknade ingenting man sett förut, vilket jag alltid tycker ska premieras.

Annars inget jag riktigt fastnat för. Lite ljummet bitvis, men åtminstone bättre än förra året såhär 45 minuter in i showen.

Medlem

Mycket bra hittills.

Fuck me sideways Sally..30/10..alltså

signatur

Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv

Medlem

Tycker det vart riktigt bra, Lies of P DLC, shadow Drop aw yeah

Medlem

Nu blev showen lite rörig.

Mindseye-trailer som innehåller Agent 47, via kort snack om nya 007-spelet vidare till presentation av en ny bana i Hitman som innehåller en 007-skurk.

Redaktör
Skrivet av Aloysius:

Senaste åren har ni väl haft live-sändning i samband med Summer game fest? Var det ingen som tittade?

Switch 2 släpptes, tiden räcker inte till!

signatur
Medlem

Giillade verkliigen
End of Abyss
och trodde inte att det skulle bli något av ILL, men wow här fick man se livstecken, gillar det men dismembermentdelarna (hehe) var ju inte lika framträdande som i de tidiga koncepten, vad jag tyckte det verkade som nu iaf

Medlem

Herre jäklars , Resident Evil Requiem 27 Feb 2026, stal showen för mig, kommer bli grymt som faen

1
Skriv svar