James Bond är 26 år i 007 First Light och saknar rättigheten att döda

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Den moderna James Bond dödar inte sina fienden. Han pratar med dem och övertalar dem att göra bättre, med uppmuntrande ord och långa kramar.

Nåväl. Han får väl sin licens att döda så småningom, likt det artikeln nämner.

EDIT: Uppdaterade sista meningen så det framgår att utvecklarna påpekat att Bond kommer få sin licens att döda under spelets gång. Vi får väl se om det stämmer.

Han dödar ju hur många som helst i trailern, eller vad menar du?

Medlem
Skrivet av Draconis:

Det var ett dumt skämt. Ta inte allt så bokstavligt 😀

Medlem

Så klart, det förklara saken med en ung bond. Följer detta

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Skrivet av scaryfoot:

Tiderna förändras. Den Bond jag växte upp med skulle aldrig föda.

Hahahaha 😂 Dagens garv på den!

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

”Om man inte får döda någon inom 10 sekunder är det ett skitspel”

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem
Skrivet av Draconis:

Jag kollade igenom trailern, inte för att jag var intresserad av spelet, utan för att jag inte alls trodde på det du sade. Mycket riktigt, jag kan inte se en enda person dö i trailern.

Då börjar man undra vad det är som driver en människa att skriva som du gör.

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Den moderna publiken vill att spel ska se ut som andra spel. Det är därför man hyllar Silent Hill 2 remaken och tycker det är bättre än originalet.

Sluta spamma om Silent Hill 2 och Blopper team i varannan tråd, det räcker nu din trasiga cd-skiva! Hur någon kan tjata om någonting så ofta och långt efter är för mig en gåta. 🤦‍♂️

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

I Bond-filmerna jag såg så var han ingen yngling. Men det är andra tider nu.
Är inte 007 passé nu? Goldeneye var hett på 90-talet. Men det är ett tag sen 1997.

Sean Connery var 31 när första filmen spelades in. Skiljer enbart 5 år åldersmässigt så det är inte riktigt andra tider nu

Medlem
Skrivet av BrokenCow:

Sean Connery var 31 när första filmen spelades in. Skiljer enbart 5 år åldersmässigt så det är inte riktigt andra tider nu

Såg han ut som en yngling i filmen? Det är verkligen andra tider nu. Det enda spelet med 007 som hyllats vad jag vet är Goldeneye. Det är från 1997. Det är 28 år sen. Så gamla spel anses vara fossiler. Se bara på Silent Hill 2 som släpptes fyra år senare. Det ansågs länge vara skräckspelens heliga graal. Den moderna publiken tycker att remaken blåser originalet ur vattnet. Det är så det ser ut nu. Spel hyllas när de ser ut som andra spel. Det här nya Bond-spelet ser ut som andra spel.

Medlem

😏

12
Skriv svar