Gameplay-trailer från The Blood of Dawnwalker – ännu mer 21 juni!

Robot
Gameplay-trailer från The Blood of Dawnwalker – ännu mer 21 juni!

"Första kapitlet" i en ny rollspelssaga.

#the-blood-of-dawnwalker

Medlem

Ser sjukt intressant ut!!!! Verkar lovande på gameplay, väldigt mycket Witcher 3 vibbar!

signatur

I drank what?

Medlem

Ser väldigt lovande ut, håller tummarna för det håller måttet😅

Geeks Gaming

Lyssnade på dropped frames intervjun (episod 416) med honom och det låter väldigt lovande!
Man är väldigt öppen med vad man försöker och vill göra och vad man inte ska förvänta sig

Medlem

Gameplay story osv ser spännande ut ut men grafiken är väldigt witcher 3 ut i vissa sekvenser, typ tidigt ps4 era. Är det en liten studio?

Medlem
Skrivet av Bf1942:

Gameplay story osv ser spännande ut ut men grafiken är väldigt witcher 3 ut i vissa sekvenser, typ tidigt ps4 era. Är det en liten studio?

Spelar personligen inte rollspel för dess grafik så för egen del hade det lika gärna kunnat få se ut som ett PS3-spel och jag hade ändå varit lika intresserad!

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT

Geeks Gaming
Skrivet av Bf1942:

Vet inte hur det ser ut nu men har för mig att de är/var runt 90 personer

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Vet inte hur det ser ut nu men har för mig att de är/var runt 90 personer

Okej tack för svar.
Rätt stora ändå. Och erfarenhet finns det ju. Ska fortsätta följa detta spel såklart. Spånnande som sagt.

Till skribent innan ang grafik i rollspel så håller jag med dig till viss del. Men detta är väll mer ett action-rollspel och här tycker jag personligen att grafik och flyt gör väldigt mycket för inlevelse och känsla.

Önskar jag kände som du, då skulle jag säkert kunnat få njuta av fler spelupplevelser.

Första kändes bra, detta klipp, not so much. Svårt att peka på något speciellt.

signatur
1
Skriv svar