Diskutera – Vilka blir dina sommarspel?

Robot
Diskutera – Vilka blir dina sommarspel?

🎵 "Sooommar! Sommar och spel!" 🎵

#diskutera

Medlem

Mario Kart World spelas det naturligtvis vidare på sen är det Donkey Kong Bananza. Death Stranding 2 ska också klämmas in.

Medlem

Kingdom Come Deliverance 2
Clair Obscur
Tainted Grail: The fall of Avalon

Det är mitt spelschema för semestern, men vi får se hur mycket jag hinner med på mina tre veckor.

Medlem

Har sug efter att köra några vändor TMNT Shredder's Revenge, samt fortsätta med Jedi Survivor.
Kanske testar Marvel Rivals och Rematch.

signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

witcher 3 ,köpte det till ps4 blev aldrig att jag kom in i det ,lite övermäktigt i början med alla menyer och så, men nu har man kommit in och det är inte så avancerat ,klarat huvud spelet , men finns massor kvar att göra ,mycket bra spel men kanske lite över hypat, strids systemet är inte det bästa ,rätt simpelt ,sen rätt olja potion,och sign så blir det inte så svårt .men riktigt bra sido uppdrag ,det och spelvärden är nog spelets styrka , ger det 4/5 efter 70 timmar .

Medlem
Skrivet av lasselason:

Mario Kart World spelas det naturligtvis vidare på sen är det Donkey Kong Bananza. Death Stranding 2 ska också klämmas in.

Haha, exakt samma här 😃

Medlem

Blir en hel del Stellar Blade följt av Nier Automata. Brukar även testa en hel del nytt under sommarutmaningen.

Medlem

Det blir fortsätta på mitt kronologiska backlogg rensande på PS4. För närvarande spelas Middle-Earth: Shadow of Mordor. Näst på tur står Sherlock Holmes: Crimes and Punishment och därefter Styx: Master of Shadows och det rosade Alien: Isolation.

signatur

🖥️ Sony Bravia KD55-XF9005| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216B| 🔊 Sony HT-XF9000 2.1 Soundbar| 📀 Sony UBP-X700

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av starcraft1:

witcher 3 ,köpte det till ps4 blev aldrig att jag kom in i det ,lite övermäktigt i början med alla menyer och så, men nu har man kommit in och det är inte så avancerat ,klarat huvud spelet , men finns massor kvar att göra ,mycket bra spel men kanske lite över hypat, strids systemet är inte det bästa ,rätt simpelt ,sen rätt olja potion,och sign så blir det inte så svårt .men riktigt bra sido uppdrag ,det och spelvärden är nog spelets styrka , ger det 4/5 efter 70 timmar .

Witcher 3 här med! Dock har jag redan spelat det, men det var 2015 och nu 10 år (?!) senare är jag mer än redo för ett återbesök.

Medlem

Death Stranding 2 beroende på recensioner och Expedition 33

Medlem

Jobbar vidare med Backloggen: Nioh 2 kommer gälla för tillfället.

Medlem

Har påbörjat en ny runda i Satisfactory efter 1.1 kom ut häromveckan. Inväntar också den fysiska "Signature Edition"-utgåvan av The Alters. Påbörjad sparning också i Oblivion Remaster. Det ska nog räcka gott och väl.

Blir rätt mycket annat under närmsta tiden så ger mig inte in i några mer tidskrävande spel. Men lite Turtles-slagsmål kommer definitivt att avhandlas!

Medlem

Blir till o köra igenom Hyrule warriors Age of calamity, Eternal Strands, Mario wonders, stellar blade(ps5) och annat skoj man hittar på gamepass

Medlem

Lite Animal Crossing varje dag, perfekt sommarspel.

Medlem

Har precis spelat igenom Days Gone Remastered vilket tog 110+ timmar och nu kunde det vara skoj att köra igång ett nytt spel med liknande längd (om man spelar alla sidouppdrag, etc).

Funderar på omspelning av Mad Max från 2015, det var ett tag sedan jag spelade det. Gillade det skarpt. Vore trevligt med remaster på det spelet!

Medlem

Vecka kvar till semestern nu, funderar nog på att rensa lite backlog. Nya DOOM på PC är nog högt på listan. Sen kanske Jedi Survivor på PS5an.

Medlem

Dave The Diver, startade det igår för första gången och jag ville knappt gå och lägga mig för jag hade för kul.

Medlem

Dredge (mysigt värre) och spela klart Clair Obscur exp33 (för att det är fantastiskt och även turbaserat). Fan Metroid: Dread måste spelas klart oxå!

Medlem

Jag har sparat Blue Prince till sommaren. Ser helt otroligt ut. Sen kommer jag nog varva med Tempest Rising som jag redan är halvvägs in i.

Redaktör
Ponny

Donkey Kong Bananza! 🍌 Känns som ett perfekt sommarspel. Kommer köra på med A-Z också, plus måste dra mitt strå till summer challenge-stacken.

Blir en bra spelsommar!

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Mikael Berg:

Witcher 3 här med! Dock har jag redan spelat det, men det var 2015 och nu 10 år (?!) senare är jag mer än redo för ett återbesök.

Kör på ps5 , mycket vackert spel ,sol upp, nedgångarna ... dame

Medlem

Nu till helgen tänkte jag prova Rematch. Ser ut som ett kul fotbollsspel där man spelar 3v3 eller 5v5

Skribent
Skrivet av Kyrre:

Nu till helgen tänkte jag prova Rematch. Ser ut som ett kul fotbollsspel där man spelar 3v3 eller 5v5

Har kört det en del idag, gillar det ordentligt! Rekommenderar att börja med 3v3 och sedan gå vidare upp mot 5v5. Det var iaf lite lättare för mig att hinna lära mig tekniken när det bara var 3 motståndare på plan. Men att köra 5v5 är riktigt kul! För första gången på länge jag testar ett fotbollsspel som faktiskt kommer med något nytt, känns det som

Medlem

Tony Hawk's Pro Skater 3+4, sen får vi se!

Medlem

Fortsätter att bygga vägar i Roadcraft (PC) och varvar med att odla grönsaker i Fields of Mistra på Steam deck, när jag är på vift från PCn.

signatur

Skeptiker som rannsakar det folk accepterar

Ingen sommar utan strandhäng så Death Stranding 2: On the Beach kommer definitivt avnjutas. Både jag och tjejen är fett taggade på att återvända till Kojimas förvridna psyke.

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

Medlem
Medlem

Blir Division 2, Destiny 2 och The Finals. 😄

Testpilot

Det blir såklart en trip till beachen i Death Stranding 2.

123
Skriv svar