Se 15 minuter Donkey Kong Bananza Direct
Alltså, det här spelet är så mycket större än vad det först verkade som. Ser helt otroligt ut av trailern att döma, och jag tror att det har ännu mer att ge. Om vi antar att Odyssey-teamet ligger bakom och minns hur mycket nostalgiska överraskningar de smög in i det spelet.
Odyssey var en 10/10 i min bok och tävlar hela tiden med BotW om förstaplatsen över det bästa spelet till konsolen. Det här ser ut att bli minst lika bra.
Jag hade inga förväntningar innan jag tittade men nu blir det en förhandsbokning. Verkar apkul! 🙂
Jag brukar alltid vilja köpa fysiskt men är också van vid från PS5 att det är billigare än digitalt. Så verkar inte vara fallet nu. Kanske faktiskt blir digitalt köp för att spara några tior, slippa krånglet att byta spel fysiskt och säkra att det kommer på releasedagen utan att Postnord råkar fumla. Har aldrig sålt vidare ett spel jag köpt ändå. Och med den nya funktionen ”virtual game card” kan jag väl t.o.m. låna ut digitala spel till vänner om jag vill?
Äger ingen Switch 2 än men det här blir ju en självklarhet att skaffa sen! Nintendo kan det här med spelglädje, såg galet kul ut
Jag hade inga förväntningar innan jag tittade men nu blir det en förhandsbokning. Verkar apkul! 🙂
Jag brukar alltid vilja köpa fysiskt men är också van vid från PS5 att det är billigare än digitalt. Så verkar inte vara fallet nu. Kanske faktiskt blir digitalt köp för att spara några tior, slippa krånglet att byta spel fysiskt och säkra att det kommer på releasedagen utan att Postnord råkar fumla. Har aldrig sålt vidare ett spel jag köpt ändå. Och med den nya funktionen ”virtual game card” kan jag väl t.o.m. låna ut digitala spel till vänner om jag vill?
Nintendo spel är ju inte billiga men nu har jag blivit så bekväm att jag köper det mesta på deras eshop. Så ofta handlar man ändå inte spel.