Diskutera – Vilka blir dina sommarspel?

Medlem

Troligen mycket Nintendo(som MKW och Zelda 1&2 och Donkey Kong Bananza och Fantasy Life i)och Death stranding 2. Och förhoppningsvis Expedition 33 och Hades 2(vågar inte ens tänka/gissa på Silksong). Och en hög annat säkert. Har en "vägg" av spel att spela.

Medlem

Majoriteten av tiden kommer nog läggas på WoW men sen är jag fruktansvärt sugen på att plocka upp Fantasy life i till ps5:an också.

Medlem

PMDG 737-800 i Microsoft Flight Simulator
och Dune Awakening blir det i sommar 😃

Spela om Yakuza 5 , det är så fruktansvärt mycket innehåll i det spelet att det säkert kommer räcka hela semestern. En del VR blir det också.

Medlem

Jag ska äntligen avsluta Baldur’s Gate 3, är redo att möta The Elder Brain.

Sedan blir det:
Mario Kart World
Donkey Kong Bananza
Cyberpunk 2077
Minecraft (Chase The Skies)
Stardew Valley

Har bara en månad semester men ska vara hemma så hoppas jag hinner med några av Nintendos patchade Switch 2 spel okckså. Link’s Awakening är ju ett fint sommarspel och Mario 3D World hade varit najs att köra igenom igen (men risk att det blir först till hösten).

Medlem
Skrivet av DieZe:

Majoriteten av tiden kommer nog läggas på WoW men sen är jag fruktansvärt sugen på att plocka upp Fantasy life i till ps5:an också.

Fantasy Life i är väldigt beroende framkallande så se upp!

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Fantasy Life i är väldigt beroende framkallande så se upp!

Har förstått det men för någon som älskar MMO's verkar det fan som ett perfekt lir att lägga 100+ timmar på haha

Medlem
Zelda 2

Zelda 2 just avklarat på nes original konsol, fantastiskt spel!

Medlem

På tur är Suikoden, Lies of P samt en ng+ i underbara Stellar Balde.

Medlem

Tog och uppgraderade min ratt hemma så det blir väldigt mycket VR-racing om det inte blir för varmt!

123
Skriv svar