Den stora Switch 2-tråden

Medlem
Skrivet av Belgaar:

Det är på tiden! Hoppas att Fire Emblem: Path of Radiance är ett av spelen som shadowdrops till Gamecube.

Har ni inte spelat Metaphor så rekommenderar jag starkt att köpa - perfekt spel att porta till Switch 2. Hoppas även att Atlus passar på att göra Switch 2 editions av Persona 4 Golden och Persona 5 Royal

I övrigt ser man fram emot att få releasedatum på Metroid Prime 4: Beyond. Frågan är om det är en höst titel i September typ eller om det är årets stora jultitel i November

Vad tror ni: Är directen före eller efter Donkey Kong: Bananza (17 Juli)?

Kan tänka mig FE på NSO med tanke på att det ryktas komma en remake av äldre spel till Switch (men med tanke på hur lång tid det tagit lär det vara till Switch 2) så de kanske försöker bygga hype inför det.

Jag har inte spelat Metaphor, hade inte ens hört talas om det innan det började tokhyllas på typ alla GOTY-galor och hemsidor helt plötsligt. Så är helt klart intresserad. Är det inte key card kan jag nog tänka mig köp. Annars blir det nog till PS5.

Ja, det är verkligen på tid att vi får datum för MP4: Beyond och att vi inte har det än gör att det känns som det är senare släpp till vintern? Och att de kanske har en dedikerad speldirekt i Oktober typ för det. Och förhoppningsvis shadowdrop av 2+3 innan dess. Förhoppningsvis där i juli-directen. Tänker att den kanske är efter DK för att inte ta fokus från det? Å andra sidan släppte de ju hela Switch 2-utannonseringen som förra fick remaken så de kanske inte är så oroliga för det utan kör innan?

Medlem
Skrivet av Gertzy:

https://youtu.be/z0Ocz_YqnE8?t=125

Verkar som FF XVI Online är på gång till Switch 2! Eller det hintas om det i alla fall...

PS5-spel (ett eller flera, lite oklart) kanske också kommer till Switch 2!

https://www.youtube.com/live/ehBrZMb2yjk?t=4710s

"There's going to be a Nintendo Direct next month, in july..." Spel som kan visas upp:

* Metaphor
* Gamecube shadow drop
* Death Stranding: Director's Cut S
* Witcher 3 Switch 2 Edition
* Släppdatum för Metroid Prime 4: Beyond
* Animal Crossing tease for 2026

Ja, juni känns rökt nu för en Direct. Så lockar in på juli...hoppas det blir inom de första 10 dagarna.
Hoppas skarpt på Fire Emblem på Gamecube. Har hittills bara kört Gamecube-spelen på Switchen lite snabbt i förbifarten då titlarna som finns just nu inte är intressanta för min del...men något som slog mig var hur fina och skarpa både F-Zero och Saul Calibur såg ut på Switch... så det bygger ju onekligen förhoppningar för den konsoltjänsten när det kommer fler titlar. Fire Emblem är ju en spelserie som verkligen växt på mig under gamla Switch-eran, så nog ser man ju fram emot att få spela Gamecube-FE gratis, speciellt då jag aldrig spelade den typen av spel under Gamecube-eran. Hoppas på lite fler kub-spel dimper ned i sommar, Star Wars: Rouge Squadron slår jag vad om är vrålsnyggt än idag, speciellt om det skalas upp i upplösning lika fint som Soul Calibur och F-Zero.

Men nu tycker jag Microsoft får ta och få tummen ur nån gång och visa upp lite Xbox-spel till Switch 2 på Directen i juli. När jag är färdig med Cyberpunk så vore det lagom att sätta igång med Starfield, på Switch.

Matig recension på två timmar med både ris och ros.

signatur

ₜₒₒ ₘᵤcₕ bᵤₜ ₙₑᵥₑᵣ ₑₙₒᵤgₕ

Medlem

Tack för råden! Jag gick in idag och köpte Switch 2 med mario kart och zelda botw. Nu blir det en bra sommar!

Medlem

Skydd och fodral fanns inte inne. Är det någonting ni har köpt? Och var beställer man det? Allt är slutsålt i butik

Medlem
Skrivet av Majoren:

Ja, juni känns rökt nu för en Direct. Så lockar in på juli...hoppas det blir inom de första 10 dagarna.
Hoppas skarpt på Fire Emblem på Gamecube. Har hittills bara kört Gamecube-spelen på Switchen lite snabbt i förbifarten då titlarna som finns just nu inte är intressanta för min del...men något som slog mig var hur fina och skarpa både F-Zero och Saul Calibur såg ut på Switch... så det bygger ju onekligen förhoppningar för den konsoltjänsten när det kommer fler titlar. Fire Emblem är ju en spelserie som verkligen växt på mig under gamla Switch-eran, så nog ser man ju fram emot att få spela Gamecube-FE gratis, speciellt då jag aldrig spelade den typen av spel under Gamecube-eran. Hoppas på lite fler kub-spel dimper ned i sommar, Star Wars: Rouge Squadron slår jag vad om är vrålsnyggt än idag, speciellt om det skalas upp i upplösning lika fint som Soul Calibur och F-Zero.

Men nu tycker jag Microsoft får ta och få tummen ur nån gång och visa upp lite Xbox-spel till Switch 2 på Directen i juli. När jag är färdig med Cyberpunk så vore det lagom att sätta igång med Starfield, på Switch.

Ja, finns så många spel från Gamecube jag vill se på tjänsten. Som Wave Race: Blue Storm, Eternal Darkness och Star Fox Adventures. Spelade tyvärr aldrig Rogue Squadron way back så skulle vara kul att få göra det nu så hoppas också det släpps där!

Ja, var lite nedslående när Xbox höll låda nyss och så många spel nämnde att de även släpps på PS5 men ingenting om Switch 2 (inget nytt, ett spel som redan var bekräftat visade Switch 2-loggan) men gissar att det är för att Nintendo vill spara de bomberna till sin kommande Direct så de visar nog upp det mesta där - som COD och mycket annat de är under kontrakt att släppa på Nintendo-konsoler.

Medlem
Skrivet av Rasmus888tt:

Skydd och fodral fanns inte inne. Är det någonting ni har köpt? Och var beställer man det? Allt är slutsålt i butik

fodral

skyddsfilm

Jag har personligen ingen skyddsfilm än men en kompis hade några extra så jag ska sätta på nästa vecka.

Medlem
Skrivet av Rasmus888tt:

Köpte spigen på Amazon och är supernöjd. Det är glas.

Köper du den så vill jag tipsa om att placera din Switch 2 i plastformen istället för att placera mallen mot switchen då det finns marginaler för att den annars hamnar fel.

Beställde savage raven fodralet som tveklöst har bäst design imo. Men den har inte anlänt än

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Kan tänka mig FE på NSO med tanke på att det ryktas komma en remake av äldre spel till Switch (men med tanke på hur lång tid det tagit lär det vara till Switch 2) så de kanske försöker bygga hype inför det.

Jag har inte spelat Metaphor, hade inte ens hört talas om det innan det började tokhyllas på typ alla GOTY-galor och hemsidor helt plötsligt. Så är helt klart intresserad. Är det inte key card kan jag nog tänka mig köp. Annars blir det nog till PS5.

Ja, det är verkligen på tid att vi får datum för MP4: Beyond och att vi inte har det än gör att det känns som det är senare släpp till vintern? Och att de kanske har en dedikerad speldirekt i Oktober typ för det. Och förhoppningsvis shadowdrop av 2+3 innan dess. Förhoppningsvis där i juli-directen. Tänker att den kanske är efter DK för att inte ta fokus från det? Å andra sidan släppte de ju hela Switch 2-utannonseringen som förra fick remaken så de kanske inte är så oroliga för det utan kör innan?

Håller med - visas ett Fire Emblem upp snart så tror jag att Path of Radiance kommer före - liknande Pokemon att man försöker får ut i marknadsföringsyfte båda Gamecube spelen innan Legendz Z-A och Champions har release.

Så var det för många. Har länge (som Persona fan) haft koll på Atlus så vart intresserad av Metaphor lång tid. Men för många kom det lite som en positiv överraskning. Rekommenderar verkligen deras spel: Persona 3 Reload, Persona 4 Golden, Persona 5 Royal, Metaphor ReFantazio. Väldigt bra spel på nästan alla sätt och väldigt mycket för pengarna (flera av spelen 100 timmar+ gameplay).

Som du säger med Metroid. Man börjar fatta mönstret. Mario Kart Direct innan release, Donkey Kong direct innan release, Metroid Prime Direct innan release? Förväntar mig att MP4 kommer i Q4 och inte Q3 med tanke på att vi är i Juli snart utan releasedatum. Däremot Q3 shadowdrops av MP2+3 är nog fullt rimligt

Medlem
Skrivet av Belgaar:

Håller med - visas ett Fire Emblem upp snart så tror jag att Path of Radiance kommer före - liknande Pokemon att man försöker får ut i marknadsföringsyfte båda Gamecube spelen innan Legendz Z-A och Champions har release.

Så var det för många. Har länge (som Persona fan) haft koll på Atlus så vart intresserad av Metaphor lång tid. Men för många kom det lite som en positiv överraskning. Rekommenderar verkligen deras spel: Persona 3 Reload, Persona 4 Golden, Persona 5 Royal, Metaphor ReFantazio. Väldigt bra spel på nästan alla sätt och väldigt mycket för pengarna (flera av spelen 100 timmar+ gameplay).

Som du säger med Metroid. Man börjar fatta mönstret. Mario Kart Direct innan release, Donkey Kong direct innan release, Metroid Prime Direct innan release? Förväntar mig att MP4 kommer i Q4 och inte Q3 med tanke på att vi är i Juli snart utan releasedatum. Däremot Q3 shadowdrops av MP2+3 är nog fullt rimligt

Tror dock inte Atlus läger pengar på att porta P4 Golden när de redan har P4 Revival i produktion som kommer "Fiscal year 2027" enligt den läckta management powerpointen. (Vilket är mellan mars 2026 och mars 2027).

Det står dock skrivet längst ned under fiscalyear 2026 (nu alltså) att man planerar att släppa flera av sina titlar på Switch 2.

Medlem

Persona 3/4G/5R går ju dock utmärkt att spela på Switch 2 med bakåtkompatibiliteten från switch 1. Sure, det är 30fps men det är stabilt, snabbare laddningstider och eftersom det är turbaserade strider så har jag inte 60fps som ett krav.

Persona collection var alldeles nyss på rea för några ynka hundralappar, nu har de tyvärr gått tillbaka till ordinarie pris på eShop men sett till hur fantastiska spelen är är det oerhört många fina speltimmar för priset.

Edit: persona 3 och 5 är 30fps på switch. 4 golden 60. Värt att notera är förstås också att persona 3 är baserat på PSP-spelet och inte persona 3 reload som släpptes till pc/PS5/xbox

Medlem
Skrivet av Sphere Of No-Form:

https://www.youtube.com/watch?v=9uQ5CMfFc7c

Matig recension på två timmar med både ris och ros.

Haha, borde kanske inte gluttat på den recensionen, har aldrig märkt av att skärmen har slö responstid, men nu när de demonstrerade ghosting-artefakterna så är det ju svårt att inte märka dem själv.
Sen är kritiken om att den "egentligen inte har HDR" i bärbart läge lite halv-sant men också halv-falskt då HDR inte bara avser hur stark belysning skärmen kan visa på enskilda partier... ingen tvekan för min del om att skärmen definitivt har en märkbar HDR-effekt i hur bra den kan visa detaljer i ljus och skuggor med HDR påslaget, och där är den tveklöst bättre än Switch Oled där det inte går att utskilja detaljer på samma sätt i starkt ljus i spelen. Med det sagt så hade jag definitivt önskat bättre bakgrundsbelyst LCD med dimmingzoner istället för en simpel kantbelyst, eller allra helst förstås en Oled som jag hade kunnat betala mer för, även om det sannolikt hade gjort det svårt att implementera VRR, en skärmteknik jag dock utan problem hade kunnat vara utan. Kantbelyst LCD har ju sina förskräckliga nackdelar, men LCD med dimmingzoner har jag iofs. också dåliga erfarenheter av från TV-sidan då belysningen/dimmingzonerna blinkar hela tiden om man rör sig snabbt från mörka partier till ljusa, speciellt om skärmen inte är så snabb...

Skrivet av Gertzy:

Ja, finns så många spel från Gamecube jag vill se på tjänsten. Som Wave Race: Blue Storm, Eternal Darkness och Star Fox Adventures. Spelade tyvärr aldrig Rogue Squadron way back så skulle vara kul att få göra det nu så hoppas också det släpps där!

Ja, var lite nedslående när Xbox höll låda nyss och så många spel nämnde att de även släpps på PS5 men ingenting om Switch 2 (inget nytt, ett spel som redan var bekräftat visade Switch 2-loggan) men gissar att det är för att Nintendo vill spara de bomberna till sin kommande Direct så de visar nog upp det mesta där - som COD och mycket annat de är under kontrakt att släppa på Nintendo-konsoler.

Hoppas att Nintendo gör ett bättre jobb med Gamecuben än de gjort med N64 för NSO. De verkar ju i alla fall inte ha några emuleringsproblem alls denna gång, vilket är en bra början, men det som stör mig mest med N64- på NSO är det klena spelutbudet. Speciellt tredjepartsspel verkar Nintendo snålat rejält med licenserna för jämfört med hur utbudet av N64 var under Virtual Console-eran. Antar att det har att göra med hur licensieringen hanteras, på Virtual Console såldes ju spelen separat så då kan man väl anta att Nintendo bara betalade licensavgift på enskilt sålda kopior, medan NSO med sitt prenumerationsupplägg så får de väl pytsa upp up front för att ha spelen tillgängliga, så då struntar de i de mer obskyra titlarna de inte själva gett ut. Enda riktiga behållningen jag fått från N64 på NSO var att de fixade fram Rares gamla skjutspel Goldeneye och Perfect Dark, men i övrigt tycker jag det varit väldigt svagt att vi inte fått spel som t.ex. Duke Nukem 3D/64 (en väldigt unik och bra version av klassiska Duke Nukem), Duke Nukem Zero Hour, San Francisco Rush mfl.

Gamecuben hade väl vad jag minns ett ganska svagt tredjepartsstöd så kanske inte lika viktigt för den konsoltjänsten, men jag vill se i alla fall att alla andrapartstitlarna som ju Nintendo borde ha rättigheterna till, fixas fram. Star Fox Adventure, Gheist, Eternal Darkness etc. Blir en stor besvikelse om Nintendo inte fixar i alla fall samtliga de exklusiva GC-spelen...

Medlem

Jag känner att Nintendo gärna får ha en Direct i början av juli som senast. Kör Mario Kart World, som känns aningen sämre än MK-deluxe i och med att ”slumpen” styr lite väl mycket utgången. Väntar ivrigt på det nya Donkey Kong, men det känns ganska så tomt i kalendern utöver det. Vet givetvis att Metroid är på väg, men bara att få veta vilka tredjepartsspel som är på gång skulle göra det ännu bättre.

Medlem
Skrivet av PGR1985:

Jag känner att Nintendo gärna får ha en Direct i början av juli som senast. Kör Mario Kart World, som känns aningen sämre än MK-deluxe i och med att ”slumpen” styr lite väl mycket utgången. Väntar ivrigt på det nya Donkey Kong, men det känns ganska så tomt i kalendern utöver det. Vet givetvis att Metroid är på väg, men bara att få veta vilka tredjepartsspel som är på gång skulle göra det ännu bättre.

Jo jag känner samma sak, lite småfattigt med spel just nu. Men som tur är finns ju en hel del Switch1 spel man missat som man kan plocka

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Tror dock inte Atlus läger pengar på att porta P4 Golden när de redan har P4 Revival i produktion som kommer "Fiscal year 2027" enligt den läckta management powerpointen. (Vilket är mellan mars 2026 och mars 2027).

Det står dock skrivet längst ned under fiscalyear 2026 (nu alltså) att man planerar att släppa flera av sina titlar på Switch 2.

https://i.imgur.com/jpLYumI.png

Härligt att se att Atlus och Nintendo fortsätter tätt sammarbete!

Skrivet av EndySWE:

Persona 3/4G/5R går ju dock utmärkt att spela på Switch 2 med bakåtkompatibiliteten från switch 1. Sure, det är 30fps men det är stabilt, snabbare laddningstider och eftersom det är turbaserade strider så har jag inte 60fps som ett krav.

Persona collection var alldeles nyss på rea för några ynka hundralappar, nu har de tyvärr gått tillbaka till ordinarie pris på eShop men sett till hur fantastiska spelen är är det oerhört många fina speltimmar för priset.

Edit: persona 3 och 5 är 30fps på switch. 4 golden 60. Värt att notera är förstås också att persona 3 är baserat på PSP-spelet och inte persona 3 reload som släpptes till pc/PS5/xbox

Håller med - Oavsett så är Persona spelen prisvärt. Men får man på bra rea är det guld värt. Hade vart kul med Switch 2 uppdatering, lite bättre grafik och högre FPS. Men det går bra att spela dom som dom är.

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Jo jag känner samma sak, lite småfattigt med spel just nu. Men som tur är finns ju en hel del Switch1 spel man missat som man kan plocka

Både lite småtrist och gött på samma gång att Switch 2 är så integrerad med Switch 1, med till synes nästan samma OS/UI osv. För även nu när Switch 2-specifika spel kommer dröja så kan man köpa nya Switch 1-spel till den. Slog just till på Songs of Conquest. Lite slappt då jag förstås skulle kunna spela det på gamla Switchen, men är ju skönt o bekvämt att ha två konsolgenerationer samlade på samma mackapär, och att Switchen 2 kommer dra nytta av att gamla Switch fortfarande kommer få spel lång tid framöver. Hade aldrig trott att bakåtkompabiliteten skulle bli sån bra grej för min del.

Medlem

Denna ser grym ut!

Medlem

Sitter och kikar lite på Tradera på "gamla" Switch-spel till min kommande Switch 2, jävlar va dyrt för begagnade spel. Har ni koll på om det alltid varit så eller om det bara är för att fler är som mig och jagar beggade spel just nu?

signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem
Skrivet av Issue:

Sitter och kikar lite på Tradera på "gamla" Switch-spel till min kommande Switch 2, jävlar va dyrt för begagnade spel. Har ni koll på om det alltid varit så eller om det bara är för att fler är som mig och jagar beggade spel just nu?

Eftersom fysiska Switch-spel aldrig går ner i pris så bibehålls ett högt andrahandsvärde. Fördelen är att om du köper begagnat och sen i sin tur säljer vidare kan du spela mer eller mindre gratis.

signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |32GB Corsair DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | ASUS Radeon RX 9070 XT 16GB Prime OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch 2 | Playstation 5 Pro | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem
Skrivet av Waliant:

Eftersom fysiska Switch-spel aldrig går ner i pris så bibehålls ett högt andrahandsvärde. Fördelen är att om du köper begagnat och sen i sin tur säljer vidare kan du spela mer eller mindre gratis.

Va? Kan jag köpa begagnade Switch spel, starta det sen sälja dom igen och fortsätta spela för alltid?

Medlem
Skrivet av Belgaar:

Va? Kan jag köpa begagnade Switch spel, starta det sen sälja dom igen och fortsätta spela för alltid?

Så tolkade jag det nog inte.. men om du köper spelet begagnat, spelar ut spelet och sedan säljer det så gör man kanske ingen direkt förlust på spelet då det håller ett högt andrahandsvärde.

signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem
Skrivet av Issue:

Så tolkade jag det nog inte.. men om du köper spelet begagnat, spelar ut spelet och sedan säljer det så gör man kanske ingen direkt förlust på spelet då det håller ett högt andrahandsvärde.

Precis så

Medlem
Skrivet av Issue:

Då är jag med tänkte det skett någon ändring jag inte kände till i och med virtual game cards.

DragxDrive har fått lanseringsdatum den 14 augusti via Nintendo Today appen.

Inte den största nyheten, men jag måste säga att jag uppskattar den där appen. Brukar hoppa in en gång om dagen, och det finns alltid något kul där. Antingen lite fina bilder att kolla på eller intressant information om gamla Fire Emblem-titlar etc.

Medlem
Skrivet av ValleyCountryFlash:

Inte den största nyheten, men jag måste säga att jag uppskattar den där appen. Brukar hoppa in en gång om dagen, och det finns alltid något kul där. Antingen lite fina bilder att kolla på eller intressant information om gamla Fire Emblem-titlar etc.

Inget spel jag är intresserad av men det ger lite mer klarhet i schemet:

Juni: Mario Kart
Juli: Donkey Kong
Augusti: DragxDrive
September:
Oktober: Pokemon
November:
December:

3 månader kvar under 2025 att fylla med 3 förstapartstitlar:

• Hyrule Warriors: Age of Imprisonment - Gissar på September

• Metroid Prime 4: Beyond - Gissar på November

• Kirbry Airriders - Gissar på December

Förutsatt Splatoon Raiders är titel för 2026 då

Skrivet av Belgaar:

Inget spel jag är intresserad av men det ger lite mer klarhet i schemet

Nej, kan inte säga att jag är överdrivet köpsugen. Däremot tycker jag att det är kul att Nintendo vågat satsa på rullstolsbasket. Vill nästan stötta av bara den anledningen. Innovativt nytt IP, dessutom. Vi får se ifall Nintendo har gömt mycket av spelets innehåll eller inte vid demonstrationerna under våren, annars känns det som en ganska tunn titel.

Medlem

Nej, kan inte säga att jag är överdrivet köpsugen. Däremot tycker jag att det är kul att Nintendo vågat satsa på rullstolsbasket. Vill nästan stötta av bara den anledningen. Innovativt nytt IP, dessutom. Vi får se ifall Nintendo har gömt mycket av spelets innehåll eller inte vid demonstrationerna under våren, annars känns det som en ganska tunn titel.

Efter att ha kört allt i Welcome Tour kan jag konstatera att jag hatar muskontrollen och kommer att undvika alla spel som använder sig av den. Så ingen rullstolsbasket för mig.

Medlem

Har absolut noll intresse av DragXDrive. Tyvärr. Muskontrollen i sig är jag faktiskt ganska imponerad av. Betydligt mer responsiv än vad jag hade väntat mig. Sedan är den ju långt ifrån ergonomisk men så länge man bara använder två knappar tycker jag ändå det funkar helt ok.

Dock är jag inte överdrivet förtjust i joy-cons överlag. Överlag är de skönare på switch 2 än på switch 1 men jag föredrar ändå att spela med en vanlig handkontroll även i bärbart (tabletop eller så sätter jag fast konsolen mellan låren om jag sitter i en fåtölj, haha) när det är möjligt.

Medlem

Mm, appen är OK men föredrar att läsa mina Switch nyheter på konsolen, tycker Nintendo borde satsa lite mer på den.
DragxDrive är 100% ointressant för mig. Använder muskontroll flitigt i både Civ (har uppgraderat till Switch edition) och i Cyberpunk spelar jag ca. 50 med mus-joycon. Men vill bara använda mus på konventionellt sätt, som man använder den på PC, vill inte spela spel som är helt designade runt kontroll-gimmicker. Sånt borde begravts tillsammans med Wii. Just nu inga intressanta Switch 2 spel på radarn för i år för min del, hoppas det blir en Direct i sommar, vill gärna se en glimt från nått Mario-spel och gärna Animal Crossing. Och vill se en hel drös med tredjepartsspel.

Skrivet av Majoren:

Mm, appen är OK men föredrar att läsa mina Switch nyheter på konsolen, tycker Nintendo borde satsa lite mer på den.
DragxDrive är 100% ointressant för mig. Använder muskontroll flitigt i både Civ (har uppgraderat till Switch edition) och i Cyberpunk spelar jag ca. 50 med mus-joycon. Men vill bara använda mus på konventionellt sätt, som man använder den på PC, vill inte spela spel som är helt designade runt kontroll-gimmicker. Sånt borde begravts tillsammans med Wii. Just nu inga intressanta Switch 2 spel på radarn för i år för min del, hoppas det blir en Direct i sommar, vill gärna se en glimt från nått Mario-spel och gärna Animal Crossing. Och vill se en hel drös med tredjepartsspel.

Jag hör ju till dem som sörjer att Arms inte luckades locka fler spelare (Nintendo borde verkligen provat på free to play modellen där). Så för mig är det inte spelkontrollen som skulle vara problemet, snarare att det vi sett hittills verkar så identitetslöst...

Annars håller jag med om att nyhetsappen på Switch borde användas bättre. Kanske baka in Nintendo Today i den appen.

Skriv svar