Gratis spel - Allmän tipstråd

Medlem

En Chans för den som inte redan har det att skaffa det bästa spelet i Borderlands serien. (Tvåan, såklart.)

https://store.steampowered.com/sale/BLFranchiseSale

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Borderlands 2 är gratis på Steam
https://store.steampowered.com/agecheck/app/49520/

Såg inte att det redan fanns en länk men denna går direkt till 2:an

Geeks Gaming
Medlem

Tack alla som skriver här förresten, ni är bäst

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem

Om ni har Amazon prime video så är nu Tombraider 1-2-3 remastered gratis att ladda hem på gog !

Prime gaming

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Om ni har Amazon prime video så är nu Tombraider 1-2-3 remastered gratis att ladda hem på gog !

Prime gaming

Sorry men offtopic för tråden.

Citat:

Gratis är gratis, dvs inga prenumerationer, inga betaltjänster, inga köp X få Y på köpet, eller liknande.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Ah okej. Tänkte inte att det egentigen kostar något då jag fick det gratis. Nåväl.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Prime gaming

Tack, skaffade gratis prime via benify. Varit sugen på denna samling ett tag så detta passade bra!

Medlem

Space Pilgrim Episode II: Epsilon Indi är gratis på Steam
https://store.steampowered.com/app/431710/Space_Pilgrim_Episo...

Medlem
Medlem
Skrivet av lonian:

Prime gaming

Skrivet av Loxus:

Sorry men det var ett hett tips ändå - kände it till Prime Gaming - nu gör jag.
Tack Ionian!!

Medlem
Skrivet av sith:

Sorry men det var ett hett tips ändå - kände it till Prime Gaming - nu gör jag.
Tack Ionian!!

Visst är det nice, har det själv, men tillhör inte tråden som sagt.
Kanske borde göras en systertråd där man kan tipsa om prime gaming och kanske lite humble bundles o.d.

Medlem
Skrivet av lonian:

Prime gaming

Just nu är Prime gratis att prova på 1 månad även om man haft det tidigare, så det går att claima gratis ”på riktigt ” om man vill det. Bara att säga upp Prime direkt efter aktivering

Medlem
Skrivet av Gesturr:

Just nu är Prime gratis att prova på 1 månad även om man haft det tidigare, så det går att claima gratis ”på riktigt ” om man vill det. Bara att säga upp Prime direkt efter aktivering

Nu börjar det närma sig topic iaf 😁

Medlem
Citat:

Regler och riktlinjer:
Gratis är gratis, dvs inga prenumerationer, inga betaltjänster, inga köp X få Y på köpet, eller liknande.

Snälla kan vi försöka hålla tråden ren från allt som inte är helt gratis. Att behöva signa upp på Prime (med betalkort) tycker jag inte hör hemma här, givet "inga prenumerationer”-regeln.

Medlem

Om en vecka (17 – 24 juli) är Sid Meier’s Civilization VI Platinum Edition gratis på Epic Games Store. Vill mest förflagga detta, så att de som liksom jag avvaktat länge med att köpa spelet inte missar att ta hem det (särskilt nu i mer rutinlösa semestertider).

Medlem
Skrivet av eriksson1993:

Om en vecka (17 – 24 juli) är Sid Meier’s Civilization VI Platinum Edition gratis på Epic Games Store. Vill mest förflagga detta, så att de som liksom jag avvaktat länge med att köpa spelet inte missar att ta hem det (särskilt nu i mer rutinlösa semestertider).

Vilket jäkla tips!

Moderator
Skrivet av eriksson1993:

Bra tips. Detta är ju ett måste att ha i sitt spelbibliotek!

Medlem
Medlem

Sid Meier’s Civilization® VI Platinum Edition är gratis hos Epic store fram till den 24/7.

https://store.epicgames.com/sv/p/sid-meiers-civilization-vi--...

Medlem
Skriv svar