Mer läckt material från Battlefield 6
Borttaget väl eller jag ser inte? Länka gärna. De verkar inte ha de där tunga känslan av vapen som CoD har haft nu i 6 år. Konstigt när BF är mindre arkadigt.
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Borttaget väl eller jag ser inte? Länka gärna. De verkar inte ha de där tunga känslan av vapen som CoD har haft nu i 6 år. Konstigt när BF är mindre arkadigt.
BF har varit arkadigt sen 1942.
Det har aldrig varit tal om nån simulering.
BF har varit arkadigt sen 1942.
Det har aldrig varit tal om nån simulering.
Så här menar jag: simulering - balanserad - arkadig.
CoD är arkadigt och BF är mittemellan. Får hitta på något nytt ord för det som är mittemellan
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
CoD är arkadigt och BF är mittemellan. Får hitta på något nytt ord för det som är mittemellan
Ok då är jag med.
Inte spelat CoD på länge men tyckte alltid att cod och bf varit samma sen BF3 men att BF varit stort med fordon och Cod med mindre banor och mer konstant action.
Sen har det så klart skilt i själva spelkänslan
Skulle inte kalla battlefield mindre arkadigt än cod. Eller vad är det som gör att du klassar dom olika?
Skulle inte kalla battlefield mindre arkadigt än cod. Eller vad är det som gör att du klassar dom olika?
De 45 personer som spelade klanmatcher i desert combat gillade det "realistiska" med bf. Själv tycker jag att codename eagle var bättre, riktig simulator det.
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
BF2 byggde på realism med commander, mycket större kartor, fordon, understöd, ammo och medic packs, squads och mycket närmare simulering än pang pang med olika overkliga perks. Annars kan vi kalla allt arkadigt och inget är närmare simulering.
BF2 byggde på realism med commander, mycket större kartor, fordon, understöd, ammo och medic packs, squads och mycket närmare simulering än pang pang med olika overkliga perks. Annars kan vi kalla allt arkadigt och inget är närmare simulering.
Vilket CoD som släpptes samtidigt som BF2 hade det du beskriver?
Vilket CoD som släpptes samtidigt som BF2 hade det du beskriver?
CoD 2 hade inte det
CoD 2 hade inte det
Precis. Så varför jämföra ett Battlefield från 2005 med moderna CoD? Det är som att säga att CoD 2 var mer åt simulatorhållet jämfört med BF2042