Magnus Uggla - Innan kronan blir för tung = Fantastiskt album

Medlem
Magnus Uggla - Innan kronan blir för tung = Fantastiskt album

Magnus Uggla är tillbaka i högform.
Magnus är 71år men han sjunger fortfarande lika bra & han ser verkligen inte ut att vara 71år

Vad tyckte ni om Magnus Uggla nya skiva?

Alla låtar var bra men Mina topp 3 låtar var.

EXTRA
Live

signatur

PEACE✌️

Medlem

Han ser ju inte ut att vara 20 precis.

Medlem
Skrivet av Mattias.K:

Han ser ju inte ut att vara 20 precis.

Nä det vore väl underligt då han är 71.

Medlem

Har helt ärligt aldrig förstått vad det är som tilltalar med hans musik alls, men kul att han kör på och fortfarande har fans i hans ålder!

Medlem

Kan inte direkt hålla med TS, riktigt dålig musik enligt mig. Smaken är som baken.

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av robbis:

Kan inte direkt hålla med TS, riktigt dålig musik enligt mig. Smaken är som baken.

Uggla tappade det efter 35 åringen albumet, som redan då var rätt så kass om man jämför hans tidiga verk som Hallå, Jag vill inte gå hit, Vittring, Varning På Stan, Centrumhets och många mer underbara rock "punk" klassiker från 70-80-talet

Medlem

Så satans jävla bra!!!!

Bara hört 2-3 låtar, men de var helt OK!

Medlem

Perfekt att slölyssna på medans man dricker en slaskig starköl på den lokala förortskrogen.

Medlem

Har inget album med Magnus Uggla, men visst har han en o annan låt som är bra.

Denna är väl en av det bästa jag hört honom framföra

Medlem

En av hans bästa, enligt mig är den här.

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av JokerM6:

Enda låten jag lyssnar på av Magnus, riktigt bra!

Medlem
Skrivet av JokerM6:

Uggla tappade det efter 35 åringen albumet, som redan då var rätt så kass om man jämför hans tidiga verk som Hallå, Jag vill inte gå hit, Vittring, Varning På Stan, Centrumhets och många mer underbara rock "punk" klassiker från 70-80-talet

Kunde inte hålla med mer.
1975-1980 var Uggla som bäst, sen har det gått åt fel håll ju mer folkkär han blivit, undantaget något enstaka guldkorn här och där med alldeles för långa intervaller mellan dom.

1
Skriv svar