FC 26 får Zlatan som omslagspojke

Robot
FC 26 får Zlatan som omslagspojke

Första trailern kommer i morgon.

#ea-sports-fc-26, #fc-26

Medlem

Brukar alltid köpa en ny EA Sport iteration av NHL och "FIFA" kanske var fjärde år. Nu var det sedan FIFA 20 jag köpte det sist och börjar kännas att det börjar bli dags nu. Men var väldigt enkelt att prata sig ur det förra året och får se om det blir något enklare denna gången...

Vad roligt! Zlatan är kungen, always will be!

Medlem

Grym bild i alla fall 😄

Medlem

Inget ont om Ibra men brukar det inte vara aktiva spelare ?

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Det har väl att göra med att det inte finns några "profiler" inom fotbollen längre, om man får dra en gissning.
Förr var det Zlatan, Messi, Ronaldo, Neymar, Ronaldhino, Pogba osv.
Vad har vi nu? T.ex Rodri och Mbappe som är väldigt bra spelare, men väldigt tråkiga profiler.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Det har väl att göra med att det inte finns några "profiler" inom fotbollen längre, om man får dra en gissning.
Förr var det Zlatan, Messi, Ronaldo, Neymar, Ronaldhino, Pogba osv.
Vad har vi nu? T.ex Rodri och Mbappe som är väldigt bra spelare, men väldigt tråkiga profiler.

Ja kanske du har rätt där

Medlem
Medlem

Har inte han varit med på omslaget förut? Likaså minns jag Peter Forsberg nåt NHL år.

signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X

ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Min SweClockers Profil

Medlem

Ändå lite anmärkningsvärt att de bara tagit en ny version av denna klassiska bild. Var det för känsligt att sitta i MFF-tröja på omslaget eller?

Medlem
Skrivet av N3gn4v:

Har inte han varit med på omslaget förut? Likaså minns jag Peter Forsberg nåt NHL år.

Har också för mig det. FIFA 2002 eller nåt.

Skrivet av Alexcan:

Har också för mig det. FIFA 2002 eller nåt.

Nej, jag är rätt säker på att Foppa inte var med i Fifa 2002.

Medlem
Skrivet av bluebird:

https://arvetefterzlatan.story.aftonbladet.se/files/2017/02/p...

Ändå lite anmärkningsvärt att de bara tagit en ny version av denna klassiska bild. Var det för känsligt att sitta i MFF-tröja på omslaget eller?

Den finns med på väggen i bakrunden😂

Medlem

”pojke” och Zlatan i samma mening 😂
Han är ju medlem i PRO nu

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Ultimate Edition brukar oftast vara legendarer. Så som förra året var det Beckham och tidgare Zidane osv.

Medlem
Skrivet av bluebird:

Haha ♥️

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Nej, jag är rätt säker på att Foppa inte var med i Fifa 2002.

Ingen aning men när man googlar ”FIFA 2002 Zlatan cover” så finns det ett par bilder på spelfodralet där Zlatan är med.

Medlem

Då kan de ju lika gärna ha Roger Milla på omslaget.

Testpilot
Skrivet av bluebird:

Svar ja, han är ju Hammarbyare numera.

Medlem

Vad roligt! Zlatan är kungen, always will be!

Mer en diva än något annat... 🙄

Skrivet av Jonrei:

Mer en diva än något annat... 🙄

Åh ja, lite divig och kaxig måste man väl få lov att vara när man dominerat i världsfotbollen i massvis med år? Jag gillar attityden och vinnarskallen, sen har kanske inte allt han sagt och gjort blivit helt 100 genom åren. Men vem är helt felfri, liksom? Jaja, det är inte meningen att starta en diskussion, jag respekterar din åsikt! Ville bara förtydliga min egen, en smula.

Medlem
Skrivet av Alexcan:

Ingen aning men när man googlar ”FIFA 2002 Zlatan cover” så finns det ett par bilder på spelfodralet där Zlatan är med.

Jo det stämmer för jag hade en kopia av FIFA 2002 till PS2 i handen som jag just hade köpt på TV-spelsbörsen i Göteborg, där jag satt och väntade på bussen. Mitt i allt ångrade jag mig och gick tillbaka till butiken och bytte till ett annat spel, tror det var GTA III. Så förmodligen bästa "change of mind" nånsin.😅

Medlem

Åh ja, lite divig och kaxig måste man väl få lov att vara när man dominerat i världsfotbollen i massvis med år? Jag gillar attityden och vinnarskallen, sen har kanske inte allt han sagt och gjort blivit helt 100 genom åren. Men vem är helt felfri, liksom? Jaja, det är inte meningen att starta en diskussion, jag respekterar din åsikt! Ville bara förtydliga min egen, en smula.

Nästan så jag tycker lite synd om Zlatan då det aldrig blev någon Champions League-buckla för honom men då han bytte klubbar som en annan byter underkläder nästan så var det väl lite självförvållat. Men ingen kan ta ifrån honom hans talang och vinnarskalle.

Skrivet av addman:

Nästan så jag tycker lite synd om Zlatan då det aldrig blev någon Champions League-buckla för honom men då han bytte klubbar som en annan byter underkläder nästan så var det väl lite självförvållat. Men ingen kan ta ifrån honom hans talang och vinnarskalle.

Imagine vilken hybris han hade haft med en CL-buckla eller två under västen också! Vem vet, det kanske var för det bästa.

Men ja, samtidigt gjorde han väl de flesta lag han kom till bättre (Barca gick det väl inte så bra i, men de andra) och det är ju en grym förmåga att ha i en lagsport

Medlem
Skrivet av addman:

Jo det stämmer för jag hade en kopia av FIFA 2002 till PS2 i handen som jag just hade köpt på TV-spelsbörsen i Göteborg, där jag satt och väntade på bussen. Mitt i allt ångrade jag mig och gick tillbaka till butiken och bytte till ett annat spel, tror det var GTA III. Så förmodligen bästa "change of mind" nånsin.😅

Haha helt rätt! 😂

Medlem
Skrivet av N3gn4v:

Stämmer, Foppa var på NHL 98, fasen vad man lirade det back in the days, good times 😅

signatur

Nothing is Power without Control

Medlem

NHL och FIFA i all ära men är inte Elitserien 95 till Mega Drive the OG med Jörgen Jönsson som druttat på ändan framför mål och allt?

Skrivet av addman:

NHL och FIFA i all ära men är inte Elitserien 95 till Mega Drive the OG med Jörgen Jönsson som druttat på ändan framför mål och allt?https://img.tradera.net/large-fit/704/571276704_a50605e9-0b61...

Haha, vilket härligt val av omslagsbild

Medlem

Haha, vilket härligt val av omslagsbild

Jo verkligen, var nog inget Röglefan som valde den bilden.😆

Medlem
Skrivet av addman:

Det blev ju lite ironiskt när han bytte från Inter till Barca för att vinna CL och då vann Inter, och när han gick från Barca vann dom CL igen. Zlatan lyckades aldrig riktigt leverera när det som mest behövdes i diverse semi / kvartsfinaler i CL. Men att han hållit sig bland dom bästa spelarna i världen i över 15 år oavsett liga är extremt imponerande.

12
Skriv svar