Battlefield 6 har fått sin första trailer – och släppdatumet kan ha läckt
Jäklar asså man blir bra spelsugen nu...
Ja det ser faktiskt rätt skoj ut. Undrar om min dator pallar det bara, sitter fortfarande på ett 2080
1# FZ Troll
hoppas på mer close combat
Nej för fan. SMG sweats som glider runt på röven hör till den hemska COD-serien.
Ja det ser faktiskt rätt skoj ut. Undrar om min dator pallar det bara, sitter fortfarande på ett 2080
Sålde mitt 4080 super för något halvår sedan då jag tänkte uppgradera, kört utan GPU sedan dess då det blev både dyrt och svårt att få tag på kort då. Sen fick jag kalla fötter så de blev inget nytt. Nu är väl frågan om man kan klara sig på ett 9070XT för 1440p eller om man ska köra på konsol🤔🤷🏻♂️
Rätt hyffsade priser på amd nu…
Sålde mitt 4080 super för något halvår sedan då jag tänkte uppgradera, kört utan GPU sedan dess då det blev både dyrt och svårt att få tag på kort då. Sen fick jag kalla fötter så de blev inget nytt. Nu är väl frågan om man kan klara sig på ett 9070XT för 1440p eller om man ska köra på konsol🤔🤷🏻♂️
Rätt hyffsade priser på amd nu…
Ska iofs köpa en ps5 pro innan GTA6 men kan man köra BF6 med mus o tangentbord på ps5 ?
1# FZ Troll
Nej för fan. SMG sweats som glider runt på röven hör till den hemska COD-serien.
Är ”Close combat = glida på röven” per automatik?
Måste väl finnas en anledning till att Strike at Karkand och Operation Metro återkommande är med på folks listor över bästa BF-kartorna.
Remember, no pre orders.
2 l8 m8
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Förresten, är det bara jag som tycker det känns lite skevt att de använder Bob Dylans Masters of War i marknadsföringen av ett spel som glorifierar krig?
"Masters of War"… is supposed to be a pacifistic song against war. It's not an anti-war song. It's speaking against what Eisenhower was calling a military-industrial complex as he was making his exit from the presidency. That spirit was in the air, and I picked it up! -Bob Dylan "I've never written anything like that before. I don't sing songs which hope people will die, but I couldn't help it with this one. The song is a sort of striking out... a feeling of what can you do?"
1# FZ Troll
Ja tänker samma sak. Varför skulle man lägga så många timmar på ett spel? Räcker väl med ca 30+ timmar så kan man gå vidare till nästa.
jag har över 9000 timmar i Escape from Tarkov, 30 timmar i det spelet och då har du inte lärt dig mer än försöka skjuta scavs.
Men vi är alla olika och gillar olika spel.
Märks vi är samma skrot och korn här. Ge mej en tv missil som dödar allt på en smäll! fordon ska spawna på marken med. Inte i luften. Har man 4 stjärnor i bf2 så har man
Lika roligt varje gång det var 5+ pers som alla ville åt samma jetplan eller helikopter 🤣
Ducati Streetfighter 848
Att vi leker krig är något som jag blivit väldigt ok med. Konflikt är en del av människan och det kan vara dockhussåpa, sport, relationer eller riktig krig. Att vi leker alla de här sakerna är bara ett sätt för oss att hantera en fuckad värld. Även om ingen av oss vill ha riktigt krig så måste vi alla vara beredda på det. Nu mer än på länge.
Första orosmomentet är att stor del fokuserar på explosioner istället för handling, karaktärer m.m...
Du menar första hype tecknet?
jag har över 9000 timmar i Escape from Tarkov, 30 timmar i det spelet och då har du inte lärt dig mer än försöka skjuta scavs.
Men vi är alla olika och gillar olika spel.
Är det ett bra spel?
Det är ett spel, explosioner och gameplay är roligare än sitta o glo på handling...
Inte för alla.
Se bara på hur stort rollspel är.
Långt tillbaka i tiden kunde händelser i Battlefield vara värda att återberätta för andra gamers som krigshistorier. Då var lägstanivån på spelupplevelsen hög och inför varje runda fanns en förhoppning om att åter få uppleva ännu en sådan speciell händelse som ibland sträcktes ut under stor del av en hel runda.
Utan att veta är jag försiktigt optimistisk att de hittat ett sätt att åter igen ge spelarna denna fantastiska upplevelse. Hoppas innerligt att de har hittat ett vinnande recept.
Coolt. Lirar istort sett bara singel player äventyr av Trippel A och AA klass. Battlefield spelen är en av väldigt få Multiplayer spel som jag lirar då o då. Älskar stor krigsföring med infanteri krig och där alla sorts fordon som M1A1 Abrams pansarvagnar finns med att styra. Eller feta Uh-60 BlackHawk (eller vad de heter) helikoptrar finns med att flyga runt med vilket är min specialitet sedan Battlefield 2 tiden.. Känns som äkta krig då. Detta blir absolut ett köp. Önskar dock att de tog bort valet att kunna välja kvinnor som de senaste spelen implementerat. Nu får jag hat i massor genom den kommentaren. Ha en trevlig Lördag. Ska lira (Ready or Not) nu på Steam. Bad 4SS SWAT 4 killer.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||