Sommar, sol och spelhelg – vad spelar du?

Robot
Sommar, sol och spelhelg – vad spelar du?

För varmt? Bäst att svalka dig med spel.

#spelhelg

Langar gäddor ur djupet i Call of the wild- The Angler.
Tvärmysigt spel om man gillar fiske.

Annars går man ju och gnor efter 30/10 då ARC Raiders släpps.

signatur

Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv

Denna helg spelar jag remastern av Lunar: Silver Star Story Complete, Ready or Not och Super Smash Bros. Ultimate(med bekanta).

Medlem

Slutspurten på Black Myth Wukong, i startgroparna för Wuchang.

Medlem

Jag ska spela klart The Alters. Är i (vad jag tror) slutet av (vad jag tror) sista akten.

Spelet har verkligen överraskat positivt på mig och hållt mig engagerad under en stor del av de 25+ timmarna jag är uppe i. Gameplay-loopen är väldigt kul.

Medlem

Death Stranding 2

Testpilot

Fortsätter kuska paket och bygga vägar. Känner mig som Byggare Bob i Death Stranding 2!

Fick ett infall och startade om med en ny Animal Crossing-ö efter 570 timmar med den gamla. Nu är allt färskt igen! Men hade helt glömt grinden som är i början 😅

För mig som kör legit och inte time travellar så tar det ganska lång tid att låsa upp allt igen i början... Men kul är det!

Nån som har kul på roliga/söta/tjuriga villagers som man borde sikta in sig på?

Jag hade Apollo i AC till Gamecube och har velat ha honom i varje spel sen dess, men inte haft nån tur med RNG. En livslång quest som pågått i över 20 år vid det här laget, will it ever end??!? 🤷

Medlem

brände precis av The Drifter, riktigt bra! nu håller jag på att spela om Wasteland 3. första gången jag spelar om det sen jag drog igenom vid release, har riktigt kul!

Medlem

Startat Death Stranding 2 men tycker paketering är tråkigt
Men kör detta i väntan på mitt egna beslut att lägga en peng på Wuchang fallen feathers eller inte , och kanske köpa tuggummi för pengarna i stället 🤔🤔

Medlem

Det blir nog lite S.T.A.L.K.E.R. GAMMA tror jag.

Medlem

Doom Dark Ages och Jedi Survivor. Nytt GPU härom månaden
Har även Darkest Dungeon 2 emellanåt på bärbara, och är igång sedan februari...går trögt med act V.

signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Testar på Pillars of Eternity, tycker ändå det är rätt trevligt hittills

Medlem

Spelar om Tears of the Kingdom

Skrivet av broomi:

Testar på Pillars of Eternity, tycker ändå det är rätt trevligt hittills

Jag älskar PoE 😀

Medlem

Påbörjat Wuchang: Fallen Feathers på Game Pass(PC).

Hittills känns det ganska bra, det ser trevligt ut grafiskt också.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Spelat lite Civ 6 de senaste dagarna.

Medlem
😎

signatur

The Cold is my teacher! ❄

tsm
Medlem

Spela klart Eriksholm och sen börja på Stellar Blade

Medlem

Spelar wolfenstein the new order.. har faktiskt aldrig spelat det innan. Story och karaktärer är verkligen..sådär.. men pangandet är verkligen kul😀

Medlem

Är i sluttampen på Lies of P Overture, har verkligen njutit av denna DLC och snart väntar den beryktade slutbossen, spännande! Riktigt vackert med norrsken säger jag bara.

Medlem

Tiny Glade

signatur

//monster

Medlem

Ac shadow och f1 25

Medlem

Jag har så svårt att köra single-player spel men har nu testat mig på RDR2 och det är rätt skoj. Kört några timmar nu så har kommit in i det lite i alla fall

Medlem

Sporadiska och svettiga (jösses det är varmt nu...) sessioner med två polare i Elden Ring Nightreign.

Skribent

Är tillbaka i Medieval Dynasty, bästa medeltida stadsbyggaren som finns.

signatur

I am the black wizards.

Medlem

Börjat en ny runda på ett av de bästa rollspelen som någonsin gjorts; Divinity: Original Sin II.

Och det tack vare FZ's pinsamt låga placering (74?!).

Så... tack FZ?

Medlem

Starfield med lite moddar

Skribent

Har hittat tillbaka till Urbek City Builder, en oväntat indragande stadsbyggare som får timmarna att rinna iväg. Blir nog också en del WoW, och har även fått för mig att tanka hem och testa Overwatch 2 (även om det förmodligen blir snabb ragequit där).

signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Börjat spela Division 2 igen och insett att det är riktigt kul. Slutade spela innan första expansionen så har en hel del att spela igenom.
Der håller riktigt bra ännu och timmarna rinner lätt iväg nu när jag spelar en ny karaktär från start.

signatur

R7 5800X3D | 6950XT Red Devil | 32GB DDR4 | 34" UW QD-OLED 34M2C6500 + 27" 1440p
Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem
12
Skriv svar