Sommar, sol och spelhelg – vad spelar du?

Fick ett infall och startade om med en ny Animal Crossing-ö efter 570 timmar med den gamla. Nu är allt färskt igen! Men hade helt glömt grinden som är i början 😅
För mig som kör legit och inte time travellar så tar det ganska lång tid att låsa upp allt igen i början... Men kul är det!
Nån som har kul på roliga/söta/tjuriga villagers som man borde sikta in sig på?
Jag hade Apollo i AC till Gamecube och har velat ha honom i varje spel sen dess, men inte haft nån tur med RNG. En livslång quest som pågått i över 20 år vid det här laget, will it ever end??!? 🤷
Spelar om Tears of the Kingdom
Testar på Pillars of Eternity, tycker ändå det är rätt trevligt hittills
Jag älskar PoE 😀
Har hittat tillbaka till Urbek City Builder, en oväntat indragande stadsbyggare som får timmarna att rinna iväg. Blir nog också en del WoW, och har även fått för mig att tanka hem och testa Overwatch 2 (även om det förmodligen blir snabb ragequit där).
Börjat spela Division 2 igen och insett att det är riktigt kul. Slutade spela innan första expansionen så har en hel del att spela igenom.
Der håller riktigt bra ännu och timmarna rinner lätt iväg nu när jag spelar en ny karaktär från start.
R7 5800X3D | 6950XT Red Devil | 32GB DDR4 | 34" UW QD-OLED 34M2C6500 + 27" 1440p
Never underestimate the power of stupid people in large groups!