Slaget – FZ mot SweClockers i Battlefield 6

Robot
Slaget – FZ mot SweClockers i Battlefield 6

Vilket community är bäst när det gäller? Bli en del av Team FZ och försvara forumets heder på slagfältet.

#battlefield, #battlefield-6, #slaget

Medlem

Oh, grymt kul !

Medlem

Kul! Lets fricking go

Medlem

Inte för att jinxa det, men Sweclockers har inte en chans mot sveriges bästa spelare 😅

Medlem

Kan ni livestreama med kommentatorer?

signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Riktigt roligt, är gärna med och slåss för fz!

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

Kul initiativ! Skäm inte ut FZ nu gott folk.

Vinst eller ättestupan!

SweC efter Slaget:

Skämt åsido, kul grejer! Får se om man anmäler sig, blir att testa på betan till att börja med iallafall.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Gnällkuk

EA går verkligen all-in med bf6, kul!

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Fantastiskt roligt initiativ 😊❤️

Inget spel för mig, men roligt initiativ!

Fragtjuv

Mycket kul idé!

Självklart har jag redan fyllt i rekryteringsformuläret.

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem

Hoppas verkligen detta BF blir bra. De har tappat mycket så är försiktigt positiv.

Ser fram emot att se detta slaget, och kanske även få vara med.

signatur

R7 5800X3D | 6950XT Red Devil | 32GB DDR4 | 34" UW QD-OLED 34M2C6500 + 27" 1440p
Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Men vad händer med de ivriga soldater som kliver in i rekryteringsprocessen från båda sidor? Utesluts man direkt, och får inte vara med i processen? Frågar åt en vän!

Releasehästryttare
Skrivet av HerrAnderzzon:

Men vad händer med de ivriga soldater som kliver in i rekryteringsprocessen från båda sidor? Utesluts man direkt, och får inte vara med i processen? Frågar åt en vän!

Signar man upp på bägge sidorna så blir man väl automatiskt avstängd troligtvis.

Medlem

Rolig grej och idé!!!

Medlem

Du får vara dubbelagent helt enkelt

Medlem

Fan vilken kul grej, är gammal BF2 veteran så detta vore ju skitkul att vara med på. Har signat upp mig!

Medlem

Hade inte vågat planera något 1 dag efter release. Varför inte vänta en vecka åtminstone?

När BF4 släpptes planerade mina kollegor ett LAN och var sura på mig för att jag inte ville komma. I slutändan hade de så mycket problem så alla gav upp och åkte hem.

Medlem

Fyllt i och skickat in ☺️

fue
Medlem
Skrivet av Force:

Fan vilken kul grej, är gammal BF2 veteran så detta vore ju skitkul att vara med på. Har signat upp mig!

Håller så med. Spelat BF sedan BF2. Sjukt kul grej!

Skägg.
10 Chambers

Kul! Måtte ni ge Swec pisk.

signatur
Redaktör

Finns inget som hindrar det. Mer än samvetet då…

signatur
Skribent
Skrivet av Soulless:

Kan ni livestreama med kommentatorer?

Hade varit en askul idé ju!

@Wakkaah kanske kan sitta som kommentator!

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

@CliQue-SinneD co-lab hmc och CliQue?! Så slipper du höra om våra minor på sein crossing

signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Medlem

Återstår att se om Tomas finner mig värdig eller ej att deltaga i denna mäktiga strid!

signatur

Halo kompis!

Medlem
Medlem
Skrivet av fue:

Håller så med. Spelat BF sedan BF2. Sjukt kul grej!

Nice! Har själv spelat sedan det första, men BF2 var det jag verkligen fastnade för och spelade otroligt mycket.

Tycker detta nya verkar lovande, men är försiktigt optimistisk!

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Finns inget som hindrar det. Mer än samvetet då…

Låter bra! Personligen håller jag mitt samvete rent och förtäljer inte vilken sida jag kommer att eventuellt slåss för. Må bästa sida vinna 😎

fue
Medlem
Skrivet av Force:

Nice! Har själv spelat sedan det första, men BF2 var det jag verkligen fastnade för och spelade otroligt mycket.

Tycker detta nya verkar lovande, men är försiktigt optimistisk!

Instämmer. Försiktigt optimistisk!

Medlem
Skrivet av Wezper:

@CliQue-SinneD co-lab hmc och CliQue?! Så slipper du höra om våra minor på sein crossing

Hahaha lätt! Måste först skramla till en ny dator annars blir det bildspel. Om det ens startar 🤣🤦

signatur

Ducati Streetfighter 848

12
Skriv svar