Slaget – FZ mot SweClockers i Battlefield 6
Vilket community är bäst när det gäller? Bli en del av Team FZ och försvara forumets heder på slagfältet.
#battlefield, #battlefield-6, #slaget
EA går verkligen all-in med bf6, kul!
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Hoppas verkligen detta BF blir bra. De har tappat mycket så är försiktigt positiv.
Ser fram emot att se detta slaget, och kanske även få vara med.
R7 5800X3D | 6950XT Red Devil | 32GB DDR4 | 34" UW QD-OLED 34M2C6500 + 27" 1440p
Never underestimate the power of stupid people in large groups!
Men vad händer med de ivriga soldater som kliver in i rekryteringsprocessen från båda sidor? Utesluts man direkt, och får inte vara med i processen? Frågar åt en vän!
Signar man upp på bägge sidorna så blir man väl automatiskt avstängd troligtvis.
Men vad händer med de ivriga soldater som kliver in i rekryteringsprocessen från båda sidor? Utesluts man direkt, och får inte vara med i processen? Frågar åt en vän!
Du får vara dubbelagent helt enkelt
Fan vilken kul grej, är gammal BF2 veteran så detta vore ju skitkul att vara med på. Har signat upp mig!
Håller så med. Spelat BF sedan BF2. Sjukt kul grej!
Kul! Måtte ni ge Swec pisk.
Finns inget som hindrar det. Mer än samvetet då…
Kan ni livestreama med kommentatorer?
Hade varit en askul idé ju!
@Wakkaah kanske kan sitta som kommentator!
"Writer and Fighter"
@CliQue-SinneD co-lab hmc och CliQue?! Så slipper du höra om våra minor på sein crossing
Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa
Håller så med. Spelat BF sedan BF2. Sjukt kul grej!
Nice! Har själv spelat sedan det första, men BF2 var det jag verkligen fastnade för och spelade otroligt mycket.
Tycker detta nya verkar lovande, men är försiktigt optimistisk!
Finns inget som hindrar det. Mer än samvetet då…
Låter bra! Personligen håller jag mitt samvete rent och förtäljer inte vilken sida jag kommer att eventuellt slåss för. Må bästa sida vinna 😎
Nice! Har själv spelat sedan det första, men BF2 var det jag verkligen fastnade för och spelade otroligt mycket.
Tycker detta nya verkar lovande, men är försiktigt optimistisk!
Instämmer. Försiktigt optimistisk!
@CliQue-SinneD co-lab hmc och CliQue?! Så slipper du höra om våra minor på sein crossing
Hahaha lätt! Måste först skramla till en ny dator annars blir det bildspel. Om det ens startar 🤣🤦
Ducati Streetfighter 848