PS4 för klen för Genshin Impact – spelet försvinner i vår

Robot
PS4 för klen för Genshin Impact – spelet försvinner i vår

Konsolen verkar närma sig sitt slut – efter snart tolv år.

#genshin-impact, #ps4

Medlem

Nemen! Den där bilden ser ju nästan pixelerad ut. Hur kan ett så lågupplöst spel inte hanteras av en sån arbetshäst som ps4???

(Skämt)

Medlem

Asså rullar på min gamla Xiaomi telefon så varför skulle det inte funka på PS4? Låter sjukt...

signatur

1# FZ Troll

Medlem

spelet kan försvinna från allting. Gacha spel är en shitstain på industrin

Medlem
Skrivet av robbis:

Asså rullar på min gamla Xiaomi telefon så varför skulle det inte funka på PS4? Låter sjukt...

De höjer samtidigt kraven på mobilversionen (och även PC).

Medlem

När kommer porten till Switch (1) som de utannonserade strax efter att spelet släpptes?

Medlem
Skrivet av Margy:

När kommer porten till Switch (1) som de utannonserade strax efter att spelet släpptes?

Hah, Switch 2 är väl lika stark(klen) som Ps4 så Switch kan du nog glömma

Medlem

Ps4 pro är ändå en väldigt bra konsol, om den inte går sönder tror jag fortfarande den kommer vara inkopplad om 10 år på landstället.

Medlem
Skrivet av robbis:

Nog mer att göra att ps4 kör på hdd

Medlem
Skrivet av robbis:

....... Utgår ifrån att du driver justnu?

signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Ps4 pro är ändå en väldigt bra konsol, om den inte går sönder tror jag fortfarande den kommer vara inkopplad om 10 år på landstället.

Sant. Speciellt eftersom man har så förbannat många ospelade gratisspel från PS+

signatur

PSN: Oakborn86

1
Skriv svar