Se coop i Splinter Cell: Conviction

Robot
Medlem
Se coop i Splinter Cell: Conviction

Synd inga PS3 spelare får detta Rätt roligt spel, får bli ett köp.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Argh, börjar vilja ha en XBOX.

Synd att MS mjölkar det med så mycket saker som behövs vid sidan om....hdmi + optiskt ljud....


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem
Skrivet av Ascendancy:

Argh, börjar vilja ha en XBOX.

Synd att MS mjölkar det med så mycket saker som behövs vid sidan om....hdmi + optiskt ljud....

Alla boxar har hdmi.. :P. Och optiskt ljud går att lösa med grejerna man får med sin xbox.

Medlem

Spiken nu har du gjort lite fel. Använt blå Rubrik (Playstation) men filmerna och spelet är Xbox360

Medlem

Alan Wake och detta får det bli i vår! (+God of War 3 & Heavy Rain)

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Spiken nu har du gjort lite fel. Använt blå Rubrik (Playstation) men filmerna och spelet är Xbox360

Tänkte på samma sak, blev lite förvånad.

Trailern gjorde mig ännu mer sugen på lite co-op stealthiness.

Medlem

Ser väldigt trevligt ut! Jag gillar den nya inriktningen, och det hela har lite "buddy movie"-känsla över sig, med en ryss och en amerikan med olika personligheter som måste jobba tillsammans.

Medlem

Haha, vad fan gör Spelare2 för svanhopp vid 3:26 i (Coop Walkthrough) xD


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Fuck, vad coolt. Givet köp.

Medlem

coop är alltid trevligt, dom förra spelen tyckte jag var för sega, sen ogillar jag att motståndarna verkar vara helt blinda när en av dom sitter och hukar sig mindre än 5 meter ifrån och dom reagerar inte.
Bra att dom inte ser för mycket men det kändes löjliigt.

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Haha, vad fan gör Spelare2 för svanhopp vid 3:26 i (Coop Walkthrough) xD

Det kallas för att bryta upp en dörr med brutal force.

Medlem

GODLIKE!!!! GE MIG NU !!!!


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

I Walkthrough-filmen, ungefär 2:10. Hur fa-an kan vakterna missa snubben som står tre meter ifrån dem?
Och såg ni hur fult vakterna sprang runt i rummen? AI:n verkar tokdålig och linjärt beteende orkar man ju inte med.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Medlem
Skrivet av TruB:

coop är alltid trevligt, dom förra spelen tyckte jag var för sega, sen ogillar jag att motståndarna verkar vara helt blinda när en av dom sitter och hukar sig mindre än 5 meter ifrån och dom reagerar inte.
Bra att dom inte ser för mycket men det kändes löjliigt.

Japp, detta stör något så otroligt, hade varit bättre om de stog vid hörnet ist.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Motståndet verkar rätt blåst tyvärr

Medlem

Jag tyckte inte alls att det verkade så bra. Cool grafik och coolt med coop, men som bjorsan sade så verkade AI:n fruktansvärt värdelös. Jag hoppas dessutom att man kan få bort alla hjälpmedel som de fick i filmen... och sen verkar det slutligen inte vara lika stealthy som tidigare utan mer pang pang..

Medlem

Såg allt lite skoj ut


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Tyvärr verkar det som vanligt med Splinter cell ... som så många redan nämnt , för STELT... och alla verkar som sagt halvblinda


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Oj jäklar, intresset var "sådär" innan, men denna trailer var grym!

Medlem

Givet köp, detta gav mersmak.

Medlem

AI:n ser inte ut att vara mycket värt. Men spelet i sig ser helt ok ut, kanske blir ett köp till PC.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Såg ganska stelt ut...

Inaktiv

är det bara jag som tyckte att spelet är så jävla low paced, animationerna är livlösa och gameplayet är segt? 1:50 de går ju som grodor fyfan...


signatur

OG GANGSTA PARTY

Dåliga vibbar, stel gameplay och spelet verkar ju spela sig själv förutom momenten då man ska klicka i vilken ordning fienderna ska dö i.

Medlem

Detta spel var en total besvikelse, om du har en xbox är det säkert bra. Men jag har en pc. Jag har lirat alla de tidigare spelen på pc. Chaos theory på pc var nog den enda och bästa coop upplevelsen jag varit med om.

Jag hade hoppats på detsamma nu, men istället möttes jag av enbart problem. Det går helt enkelt inte att spela spelet i coop/multiplayer på pc.

De möjligheter jag googlat fram för att göra det möjligt att spela detta spel innebär följande: Olagligt ladda ned spelet och cracka det, ladda ned tredjepartsprogram, cracka spelet man köpt för 500kr.

Jag har betalt för att slippa allt det ovanstående. Detta ska inte ske, jag betalade för att få spela spelet och inte leka data ingenjör.

Jag rekomenderar inte detta spel till någon som vill spela ett coop/multiplayer spel. Lägg era pengar på valves spel istället, där du garanterat får roligt till en beydligt billigare peng. samt där dlc är GRATIS!!!

1
Skriv svar