Spela Minis på Playstation 3

Robot
BME
Medlem
Spela Minis på Playstation 3

"playsation"


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

"playboystation"

Medlem
Medlem
Medlem

Jag skulle vilja att alla psp spel gick att köra på ps3 också, dom som man kan köpa på psn.

Jag minns ett gammalt brittiskt Nintendo 64-magasin som alltid envisades med att kalla Playsation för Greystation.

Inaktiv

Pony Slaystation


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Det verkar vara en trevlig uppdatering! Hoppas de fixar så att man kan synkronisera sina troféer igen...

Medlem

Jozo: Jag hade det problemet också men det löste sig av sig själv när jag provade att jämföra troféer med en polare.

Det kanske fungerar för dig också?

Annars tycker jag uppdateringen är lite blaj. Jag har fått problem med att min DS3 inte synkar med PS3an efter senaste uppdateringen, tycker de kan fixa det istället...

Medlem
Skrivet av Sipmo:

Pony Slaystation

Hahaha :heart:

Medlem

Trevligt, då slipper man ta fram amigan för att köra pinball

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Annars tycker jag uppdateringen är lite blaj. Jag har fått problem med att min DS3 inte synkar med PS3an efter senaste uppdateringen, tycker de kan fixa det istället...

Om den inte alls känns vid kontrollen så koppla in den med sladd en stund bara så de får återbekanta sig, borde ju lösa problemet?

Medlem
Skrivet av Serious Sam:

Jag skulle vilja att alla psp spel gick att köra på ps3 också, dom som man kan köpa på psn.

håller med helt... reser för sällan för att ha nytta av en psp:a och när man e hemma så känns det kasst att sitta med en miniskärm när man har 2 tv-apparater

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Sipmo:

Pony Slaystation

Hahaha :heart:

Indeed


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Trevligt! Vissa minis vorre rätt kul och lira på tve.

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Annars tycker jag uppdateringen är lite blaj. Jag har fått problem med att min DS3 inte synkar med PS3an efter senaste uppdateringen, tycker de kan fixa det istället...

Det är en sam som denna uppdatering fixar. So you know.

Kommer börja köpa PSP minis


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Om PS3an kommer kunna köra PSP minis, så är det väl inget som egentligen stoppar PS3an från att köra "riktiga" PSP-spel? Om Sony skulle tillåta det i en uppdatering.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Om PS3an kommer kunna köra PSP minis, så är det väl inget som egentligen stoppar PS3an från att köra "riktiga" PSP-spel? Om Sony skulle tillåta det i en uppdatering.

det har jag inte heller trott... förutom att sony förlorar kostnaden för alla psp:or som ingen köper. får väl vänta nån generation eller tills det blir retro innan man kan spela genom hela metal gear serien på storbild

1
Skriv svar