Vad vill du veta om The Old Republic?

Robot
Medlem
Vad vill du veta om The Old Republic?

Allt!

Medlem

Min fråga:

Som Sith karaktär i detta spelet, kommer man då ju längre in i storyn och spelet skaffa sig mörkare och "ondare" rustning?? T ex en heltäckande mask och svart rustning? Kommer utseendet också att bli "förvridet" ju mer man använder "The Power of The Darkside"??


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Lite info om eventuell pvp och tradeskills/crafting hade varit fint, storyn känns inte som om man behöver oroa sig för. Bioware ftw

Medlem

Monthly Fee?
Hur ser karaktärs skaparen ut, kommer jag att kunna vara en Mandalorian Sith?

Medlem

Varför springer alla omkring med strumpbyxor?

Medlem

Fråga1

Vill gärna veta om hur de kommer att finansiera spelet, micro eller månadsavgift? Gärna exakt kostnad.

Fråga2

Rymdskepp?

Inaktiv

Fråga: Kommer världen va instancerad som tex Age Of Conan med flera, eller kommer den vara som exempelvis World of warcraft.

Medlem

Fråga!

Om Bounty hunters kommer att få möjligheten att ta jobb till att döda folk med bounties på sig.
Och då just vilka sorts personer skulle det kunna tänka sig att vara.

Inaktiv

Klart det blir monthly fee.

Jag undrar hur det kommer se ut när man reser från planet till planet. Samt om där kommer finnas fri rymdflygning, som star wars galaxies. Finns där plats för en fråga till så undrar jag om där blir väder grafik typ regn och snöstormar.

Medlem

Med all säkerhet monthly fee. kan inte tänka mig något annat på ett AAA mmo. Gissningsvis något högre nivå än dagens standard, branschen verkar ha en förmåga att skruva upp månadspriset vid varje stort släpp

Medlem

Min fråga. Kommer man få döda den där rasen som Jar-Jar binks tillhör? Också om man få reda på vad som hände Revan


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Systemkrav!

Om det finns olika yrken.
Kan man t.ex. vara en bartender och sköta en bar och få in resurser och så via den, istället för att vara ute och kriga och härja.


signatur
Medlem

Mina Frågor

-> Kommer man kunna personifiera utseendet på sin karaktär eller kommer alla se lika ut som man gör i de flesta MMO. Kommer man ha flera val till röster, osv?

-> Hur kommer de hantera "gold sellers" och "gold farmers"?

-> Remus ställde en bra fråga. Kommer man som i KotOR att ändra utseendet om man är "ond" eller "god"?

-> Kommer starten bli som i Conan att den är intensiv och rejält grym men sedan så känns det som man släpps ut i en matfattig värld?

-> Antal karaktärer per server/konto?

-> Mini-transactions?

-> Kommer man kunna delta i rymdstrider eller är det någon kommande expansion som gäller då?

-> Hur djup och avancerad är crafting och liknande?

-> Fordon?

-> Ganking?

Tacka dem i förhand


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

1: Finns det ond/god skala beroende på sina val (som i KOTOR).
2: Förändras ens utseende efter hur ond ens karaktär är (som i KOTOR).
3: Kan man skapa sina egna ljus sablar som i KOTOR med olika ljus kristaller som ger olika effekter och färger.
4: Hur många servrar planerar ni att ha uppe vid launchen av spelet.
5: Hur måna spelare per server förväntar ni er att servrarna kommer klara.
6: Kommer Star wars the old replublic ha inbyggt stöd för UI addons.

Medlem

1. Är spelet instanserat som Conan, med ganska trånga, linjära och små zoner. Eller öppna, stora och ej instanserade som i wow?

2. Hur ser endgame ut när det gäller PVP? Är det typ wow med instanserade scenarios? Eller warhammer med stora pvp-zoner?

3. Hur ser endgame ut när det gäller pve? Blir det sjyssta instanser typ wow? 5-manna, 10-manna, 40-manna? Tank and spank, eller smarta fighter som kräver mycket taktik och skill?

4. Ligger fokus generellt i spelet på pve eller pvp? Eller båda?

5. Kommer man tillåta addons? Eller förbjuder man allt sånt som man gjort i Aion?

6. Vad gör ni för att behålla spelarnas intresse för spelet? Vad i spelet ska motivera oss att inte ledsna efter några veckor?

Medlem

Varför, varför varför kommer den bara till PC?

Varför inte Xbox360, eller åtminstonde Mac?

Sjukt dåligt!!!

Medlem

Viktigaste frågan av alla: Dyker HK-47 upp?

Medlem

Mycket tacksam för endast PC version, inget konsolifierat dumdum tack. En MAC version hade funkat också dock.

Medlem

Hur kommer spelupplägget se ut? Klassiska tank, dps, healing roller? Eller blir det köttklump2000 alla bara matar på.

Medlem

Möjlighet att vara Droid ex en HK model
Fler än bara 8 klasser som "syns" på deras hemsida?
Antalet raser att välja mellan?
Kommer det vara "titlar" för classerna efter efter att man går upp i level?

Medlem

1. Hur många raser har dem planerat att göra(fråga görna om yodas ras kommer med)
2. Kommer spelet bygga mer på skills som i ett fps eller mer vilken level man har och hur bra din klass är.
3. Öppen värld som i WoW eller stäng som i AoC
4. Hur stor roll spelar spelarnas roll in på världen(Om den ändras helt om något större händer)
5. Vilken Dx version kommer finnas(Fråga också om dem tänk på att föra in Dx11)

(Hoppas på att spelet handlar lite mer om skills än att du har en karaktär med bra gear)


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem

Vilka former av PvP kommer existera? (dvs instanced, world-pvp, objectives osv)

Medlem
Skrivet av FasterSixth:

Varför, varför varför kommer den bara till PC?

Varför inte Xbox360, eller åtminstonde Mac?

Sjukt dåligt!!!

Sjukt bra. MMORPG:s är bäst på PC utan tvekan och nu slipper man dåliga portningar.

Fråga:

Hur djupt går dialogträden? Kommer det finnas lika många dialogval och reaktioner som i tidigare Bioware spel?

Medlem

1. Hur planerar dem att hålla kvar mitt intresse efter att jag spelat igenom till maxnivå / avklarat "huvud-quest-linen". Encounter/Duengons likt World of Warcraft, eller fokus på PvP.
2. Hur många spelare kan man spela igenom spelet med? Förutsatt att man spelar det som ett coop-lir och inte som ett MMO.

AW8
Medlem

Fråga om kostnaden. Det grymmaste som skulle kunna hända är att det var utan månadskostnad (inte så troligt dock).


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

fattar inte ens varför frågan om måndaskostnad kommer upp ?

borde väl alla fatta att det blir en månadskostnad.


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Jag tycker att ni kan fråga om de kan släppa en character creator som på Dragon Age: Origins.

Medlem

Får jag följa med?

Nej alvarligt jag skulle vilja vilka olika roller som måste finnas i en grupp för att den skall fungera i gruppquests, raid osv...

Skulle även vilja veta vad endgame innehåller.

Medlem

Hur kommer de hantera nackdelarna med MMORPGs jämfört med singleplayer? Speciellt när det gäller ens egen karaktärs inverkan och roll i världen

Skulle även vara intressant att veta när de beräknar att spelet släpps

12
Skriv svar