Battlefield får dedikerade servrar

Medlem

Gött mos Dice:up::D

Medlem

Operation Flashpoint: Dragon Rising saknar dedikerade servrar (i alla fall i nuläget) och man undar ju hur dom tänkte.
Modern Warfare 2 ska dessutom göra dessutom samma misstag..
Hopplöst med olika servrar helatiden, man vill ju kunna spela på samma servrar och med samma medspelare. FPSer utan dedikerade servrar tar verkligen kål på MP-delen och de blir bojkott av måånga PC spelare.

Dice fattar helt vad som säljer och vad vi konsumenter vill lägga pengar på.

Det här vinner ni/alla på!
Kanon!

Medlem

Thank you DICE!

Medlem
Skrivet av KoP:

Nu hyllas det minsann kring Dice. Men när det rapporterades om senareläggningen av BF1943 till pc så var det snack om bojkott etc etc. Men nu jävlar!

de har ju anlednign att senarelägga 1943 - Det är första gången Frostbite motorn ska användas till ett PC spel, samt de behöver lite tid för att ändra några gameplay inställningar etc.

Medlem

La just in en beställning på denna någon som tänker på sina pc fans i alle fall.

Medlem
Skrivet av KoP:

Nu hyllas det minsann kring Dice. Men när det rapporterades om senareläggningen av BF1943 till pc så var det snack om bojkott etc etc. Men nu jävlar!

pc communityn i ett nötskal


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

pc communityn i ett nötskal

Du är så sjukt tråkig.

Medlem

Trist bara att samtliga Battlefield spelen är skit!

Medlem
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av WarpGuN:

pc communityn i ett nötskal

Du är så sjukt tråkig.

Grabben lider av 30-års kris läste jag någonstans på dessa forum, stämmer troligen. Trollar runt lite överallt gör han.

Inaktiv
Skrivet av jompadoddle:

Trist bara att samtliga Battlefield spelen är skit!

Eh nej, BF 1942 var ett av dom första spelen med den typen.. vet inte om det fanns några innan förutom operation flashpoint men det är lite annolunda, spela 32vs32 är riktigt skoj men lirade nästan inget Battlefield Vietnam och när Battlefield 2 var nytt spenderades det mycket tid där med. Kan inte säga att dom lyckades så bra med sina expansioner men dom lär sig. Battlefield 2142 var inte heller det bästa spelet men var väll roligt ibland.

Däremot kommer Bad Company 2 och det mindre 1943 med nya frostbite motorn till PC vara awesome.

Hoppas verkligen Battlefield 3 om några år kommer bli riktigt jävla bra..

Inaktiv

Hoppas verkligen Battlefield 3 om några år kommer bli riktigt jävla bra..[/quote]

Vi får hoppas att dem också kommer att ha dedikerade servrar, vilket jag är säker på

Medlem
Skrivet av jompadoddle:

Trist bara att samtliga Battlefield spelen är skit!

Bara du som inte kan spela! så det så.....

Inaktiv

Jag har ju spelat ihjäl mig på bad company på konsol redan, att BC2 skulle vara bättre än CoD var det ingen tvekan om ända sen början. bad company har dessutom en undebar SP kampanj vilket jag tycker cod serien misslyckas totalt med, mestadels pga de nära på oändliga fiende spawns (ja de slutar faktiskt spawna efter du har dödat samma soldat ca 100 ggr).

jompadoddle skriv vilka BF spel du har provat, jag skulle bli förvånad om du säger andra än vietnam/2142.

123
Skriv svar