Tales of Monkey Island gratis idag
Islam? Oh noes!
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Är det någon som vet om man kan köpa enskilda episoder? Jag har klickat mig runt på Telltales hemsida, men hittar bara att man köpa alla delar för $35.
http://www.youtube.com/watch?v=3bInZ7_y4Lw&hd=1
Kul Monkey Island 2 grej (inget kommande spel...lite spelmotor skoj bara med MI2)
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Är det någon som vet om man kan köpa enskilda episoder? Jag har klickat mig runt på Telltales hemsida, men hittar bara att man köpa alla delar för $35.
Det ska gå då alla delar säljs separat, hur man gör däremot vet jag inte.
Edit: Verkar som detta inte gäller MI, som jag förstått det köper man alla delarna då dessa inte är fristående utan säljs som ett helt paket tydligen.
Läste att de som redan köpt MI:LOTSN kunde ladda ner valfritt spel från deras sida. Verkar som detta är något som de kör med jämna mellanrum, själv hade jag helt missat det om det inte varit för att en tipsade om det på Minhembio.