Inget konsol-Stalker än

Robot
Medlem
Inget konsol-Stalker än

vilken otur man har

Inaktiv

Mohaha, PC rules ^^

Medlem

Snart är det dax, jag längtar.


signatur

//toxaris
//Daniel Persson

Medlem

Har precis spelat igenom både Shadow of Chernobyl och Clear Sky (igen...) och är verkligen grymt taggad på Call to Pripyat nu!

Medlem

dom kanske ska lära sig göra spel ordentligt till pc utan alla jävla buggar som deras 2 tidigare haft innan dom ens funderar på att göra det till andra format.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

dom kanske ska lära sig göra spel ordentligt till pc utan alla jävla buggar som deras 2 tidigare haft innan dom ens funderar på att göra det till andra format.

Det är så S.T.A.L.K.E.R. är helt enkelt
Jag undrar om dessa spel verkligen är något för dig, med tanke på att du är så noga angående buggar.

Jag hoppas iaf att det fortfarande blir samma känsla i spelen om de ska börja släppa till konsol med, så att de fortfarande tar PC i förstahand.

Det har gått bra med alla multiplattformsspel jag testat hittills, men det kan ju bero på att de just släppts till flera plattformar. Ett spel man är van vid att ha PC-exklusivt kanske känns annorlunda.

Medlem

Då kanske de inte skjuter upp det så mycket denna gången. Undrar dock om man vågar hoppas på att det över huvud taget går att klara de inledande uppdragen innan patch nummer 5. Nåväl, när de andra stalker-spelen väl fått sig en patch eller sju så var de riktigt underbara, så på det stora hela ser jag ändå fram emot detta!


signatur

Can't blame the stone for being cold

Medlem

katastrof...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Det är bra, satsta på PC, ett Stalker skulle knappast funka bra på konsol.

GSC Game World <3


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

STALKER till konsol fungerar inte utan massa omdesign... hoppas PC även i fortsättningen är prioriterad.

Medlem

Aw, synd att det inte kommer till konsol men det är ju bra att dom prioriterar en platform än att göra till flera och faila med dom.

Medlem

Yay.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

Woho!!!

så jag är mer eller mindre garanterad ett spel som inte envisas med att tala om för mej att inte stänga av spelet när man snabbsparar?

etty spel utan mellanmeny som talar om att jag startade spelet...som jag nyss valde?

Ett spel där jag faktiskt kan ändra kontrollerna som JAG vill och inte tvärtom?

ett spel utan autoheal!

omfg. i'm so happy! sooo happy! *cries*

Medlem

Stalker är så jävla svårt att jag skulle självdö på en konsol.


signatur

iObject!

Medlem
Skrivet av AshTray:

Det är bra, satsta på PC, ett Stalker skulle knappast funka bra på konsol.

GSC Game World <3

inte för att jag bryr mig men vad grundar du det på


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av flamgorilla:
Skrivet av AshTray:

Det är bra, satsta på PC, ett Stalker skulle knappast funka bra på konsol.

GSC Game World <3

inte (Stor bokstav i början av mening) för att jag bryr mig men vad grundar du det (Frågetecken i slutet)

Spelet är på tok för avancerat för att det ens skulle sälja, och antagligen ännu svårare att lyckas klämma in allt.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Har svårt att se hur man skulle kunna göra ett bra Stalker spel till PSP.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Bra nyhet. Fast jag köper inte förrän det är hyffsat buggfritt. Precis som jag gjorde med Clear Sky.

KoP
Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av flamgorilla:
Skrivet av AshTray:

Det är bra, satsta på PC, ett Stalker skulle knappast funka bra på konsol.

GSC Game World <3

inte (Stor bokstav i början av mening) för att jag bryr mig men vad grundar du det (Frågetecken i slutet)

Spelet är på tok för avancerat för att det ens skulle sälja, och antagligen ännu svårare att lyckas klämma in allt.

Äh, man kan alltid tweaka och anpassa spel till plattform ifråga. Eller "fördumma" som pc-nissar brukar säga.

Medlem

Hoppas bara att detta inte är så grovt buggigt som de förra titlarna...

Fy fan va najs!
Då blir det inget äckligt konsolspel anpassat till datorn!

Medlem

Härligt. Sådana här underbara spel förtjänar inte konsollerna Detta skall förbokas till min samling!

Medlem

Köpte senaste Stalker på Steam när det var julrea och har inte ägnat det mycket tid. Skjuta lite djur innan man kättrar upp i en ställning tyckte inte jag var mycket att hurra för och osynliga hot som massakrerade en på vägen.

1
Skriv svar