Fable III tillkännagett
Förvånande? Nej. Lovar de mer än de kan hålla? Antagligen.
showerguy: Så det som dom saknat i Fable III ska dom ha med i Fable III?
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Suck, Fable är en av de spelserier som jag gärna hade sett på PS3, men ack. Funderar fortfarande på om det verkligen kan vara värt att köpa sig en krysslåda, valet står mellan det eller betala hyran, hmm...
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
Suck, Fable är en av de spelserier som jag gärna hade sett på PS3, men ack. Funderar fortfarande på om det verkligen kan vara värt att köpa sig en krysslåda, valet står mellan det eller betala hyran, hmm...
Eftersom Lionhead ägs av Microsoft är det lika troligt som att God of War III kommer till XBox 360.
Själv tittar jag på nyheterna om PS3 Slim och prissänkning. Kommer en hel del PS3 exklusiva bra spel. Har inte råd än men längre fram så blir det nog en PS3 också.
Jag köpte Xbox360 pga FableII big mistake, nu står den o sammlar dam lixom FableII. Sämmre än första Fable enligt mig iaf.
Det finns ju fler spel som är bra på 360 än bara Fable. Beror förstås på om det bara är såna spel du gillar eller inte. Nu idag släpps t.ex. Shadow Complex på Live som sägs vara riktigt grymt bra. Kostar 1200 poäng, blir ett köp för min del.
Fable 1 var min favorit på xbox jag hade stora förväntningar för tvåan men det var en av de största besvikelsen nånsin,Att ta bort mana bar var en av det felen jag tyckte....det blev för cusaul o det hade inte samma charmiga stil som etta och för liten spel värld o jag hoppas dom fixar dessa fel nu i trean återstår o se.
Psn name:Demodemo222
Det låter mycket intressant, sedan återstår att se vad som verkligen kommer med i spelet.
Många klagar på Molyneux och visst har han en förmåga att överhypa sin spel men samtidigt försöker han iaf vara kreativ och nyskapande vilket är mer än vad man kan säga om många andra i branschen.
Aldrig förstått tjusningen med Fable-serien. Försökte mig på ettan för något år sedan, men det tog inte lång tid innan jag tröttnade och gav upp. Spelet är tyvärr alldeles för simpelt för min smak.
Tvåan har jag däremot inte prövat än, men av allt material jag har sett från spelet ser inte det så mycket mer lovande ut heller. Hur är det, håller spelen ihop eller kan man spela tvåan utan att ha tagit sig igenom ettan? Kanske borde ge det ett försök ändå...