Kopiera musik till 360

Medlem
Kopiera musik till 360

Jag skulle vilja lägga in lite egen musik i nhl09, men det kräver en spellista på 360n och det i sin tur kräver att musiken ligger på 360n hdd.
Finns det nått sätt att kopiera musik till 360 utan att rippa från en cd?

Medlem

Nej, men du kan streama från en USB enhet (usbhårddisk/kompatibel mp3 spelare/usbminne) eller från en dator med mediasharing.

Jag rekomenderar att slänga upp en TVersity server på din dator så kan du även streama film till boxen.
Det Finns redan ett par trådar om det här redan, sök så bör du hitta en mer ingående beskrivning.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

jo, streama vet jag, men måste lägga in det på hddn på 360n innan jag kan använda det till nhl09. Blir väl tvungen å bränna en cd...suck

Medlem

Du kan ju alltid spela egen musik genom att dra upp blade menyn (xboxknappen) o välja därifrån.

Den inbyggda i spelet kan tänkas vara speciell för dom kanske visar låttitlar o sånt i en popupruta.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

hehe, vad kan man säga? Jag e fan trög, fått streamingen och spellistan å funka nu ^^

1
Skriv svar