Inaktiv
Spel kris!!!

Haft min PS3 ett bra tag nu. Då man har klarat sina spel gång på gång.
Börjar bli trött på det, så behöver ett nytt spel. Tanken var att Haze skulle komma ut den 10.. Men såklart blev det försenat...... igen...

Iallafall så har jag spel som:

Uncharted Drakes Fortune
Rachet N clank tools of....
Restistance Fall of men
Motorstorm
Need For speed pro street
Assassins Creed
Call Of Duty 4 modern war...

(Spiderman 3, Timeshift, marvel ultimate är spel som jag har haft)

Så, finns det ett spel som FINNS och inte kommer ut. Som är bra? och värt att köpa?

Spel jag inte kan tänka mig är Kane and Lynch och Darkness. Sedan vill jag gjärna höra på förslag
Hade kanske tänkt att köpa Ninja Gaiden sigma. Fast e det bra?
Snälla, säg ett bra spel som är värt att köpa och som finns i butiken =D


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Medlem

Sär skriv ning.

Ninja Gaiden är häftigt, kolla in demot på PSN.

Inaktiv
Skrivet av Hubbe:

Sär skriv ning.

Ninja Gaiden är häftigt, kolla in demot på PSN.

hmmm.... ok


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Inaktiv

Den 24 denna månaden kommer ju Burnout Paradise, det spelet lär man ha kul med ett bra tag

Inaktiv

Ninja Gaiden Sigma är väldigt roligt!
Warhawk + expansionen är ett måste, äckligt roligt onlinespel!
Tanka demot av Folklore från PSN och kolla om du gillar det, jag gillar det inte men vissa gör det!

Flakmonkey

Super Stardust HD i Playstation Store är hur bra som helst... finns demo nu också

Medlem

Jo, Super Stardust HD med en polare eller ensam är hur kul som helst. Bara 70kr också.

Du har ju för mycket fritid,.. gå ut lite då då

Sitter med:
PES 8
NHL 08
DiRT
F1
Warhawk
Motorstorm
Resistance
COD 4
Tekken Online
Fight Night

Bokat: Burnout & GT5P

..kan lungt säga att jag inte tröttnat på något utav dem och roterar lite(Har jobb & fru..). Mycket COD4 multiplayer just nu.. helt oslagbart!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

annars kan du ju alltid börja lite med nåt mmo igen på pc.
mmo lär det ju komma till ps3 också.

Medlem

om det inte finns nå spel att skaffa för tillfället så ge dig ut online med spelen du har, tycker det verkar mycket hos konsolfolk att inte utnytja online-delen i olika spel utan man kör bara singleplayer eller multiplayer på samma konsol (splitscreen)


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av [Molotov:

"]om det inte finns nå spel att skaffa för tillfället så ge dig ut online med spelen du har, tycker det verkar mycket hos konsolfolk att inte utnytja online-delen i olika spel utan man kör bara singleplayer eller multiplayer på samma konsol (splitscreen)

Har jag gjort också, men kännde för något nytt. Kom upp i rank 34 på Cod 4.
Iallafall så har jag skaffat ett nytt spel då var på ebgames då jag såg The orange box för bara 495 kr "begagnat"
Så jag tog chansen ock köpte spelet samtidigt som jag bytte in Need for speed pro street. Då jag bara behövde betala 105 kr för the orange box =D.
Iallafall är jävligt nöjd med det. Många speltimmar finns där och fint online spel. Rekomenderar det pga att man får så mycket för pengarna. Vanligtvis kostar spelet runt 600. Men det är fortfarande värt pengarna för (half-life 2, Half-life episode 1, Half-life episode 2, Portals och Team fortress 2).
Hörde ett ryckte att det skulle lagga jätte mycket på ps3. Fast insåg ganska snabbt att det inte var sant
Har inte märkt någon lagg alls.


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Medlem

Har själv bara precis fått min PS3a och har inte hunnit testa så många spel titlar men....Verkar inte vara någon här som skrivit att de har i sin ägo Heavenly Sword? Fick ganska svagt mottagande men ska väl ändå hålla väldigt hög klass vad jag förstått.
Kanske vore något annars rising.freerider?
Verkar påminna mycket om God of war fast bättre grafik.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Inaktiv

Heavenly sword är ett mycket roligt spel. Dock väldigt kort speltid. Fast om du gillar demot på PSN tycker jag det är värt ett köp.


signatur

قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس

Inaktiv

Heavnly sword är magiskt. Rekommenderar dig att tanka demot (som iofs inte säger så mycket om spelet) och sen köpa det vad du än tycker om det!

Inaktiv

Du borde hitta Conan till ps3 till ett bra pris,

tyckte det var riktigt kul.

Inaktiv

Japp, Conan är kul som fan. Ibland börjar man bara skratta när man använder combos som är riktigt over-the-top...

Inaktiv
Skrivet av [NiS:

StarCroW"]Har själv bara precis fått min PS3a och har inte hunnit testa så många spel titlar men....Verkar inte vara någon här som skrivit att de har i sin ägo Heavenly Sword? Fick ganska svagt mottagande men ska väl ändå hålla väldigt hög klass vad jag förstått.
Kanske vore något annars rising.freerider?
Verkar påminna mycket om God of war fast bättre grafik.

Testade demon och blev inte helt överkär av spelet. Fast borshan hade tänkt skaffa det. Så får väll snylta av honom


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

Du borde hitta Conan till ps3 till ett bra pris,

tyckte det var riktigt kul.

Inte för att vara en jätte negativ person men. Tror att conan var det sämsta spelet jag någonsin sätt till PS3. Grafiken sög, spelkänslan sög allt sög >.<. Aja finns nog folk som älskar spelet mer än jag. För mig, går jag hellre till bowlinghallen och spelar


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Inaktiv

men du ska skaffa Burnout Revenge väl ?

Medlem

Jag säger bara: Rainbow Six: Vegas. Det är underbart.

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

men du ska skaffa Burnout Revenge väl ?

Kanske, demon var ju fett ballt


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Inaktiv

låter bra de ju,
vill ju se dig ute på vägarna i burnout paradise, och jag lovar det kommer inte bli ett paradise för dig

Medlem

Har alla glömt The Darkness? Det måste du skaffa rising.freerider. Rått, mörkt, fantastisk dialog, coola avslut på fienden på nära håll, svensk kvalité!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

låter bra de ju,
vill ju se dig ute på vägarna i burnout paradise, och jag lovar det kommer inte bli ett paradise för dig

Heehe =D


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Har alla glömt The Darkness? Det måste du skaffa rising.freerider. Rått, mörkt, fantastisk dialog, coola avslut på fienden på nära håll, svensk kvalité!

Nja.. Testade demon, var lite halft ok men om man hittar det billigt på rea blir det klart ett köp


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Medlem

Om du inte absolut måste ha ett PS3-spel så skulle jag varmt rekommendera Metal Gear Solid 3: Subsistence.

Medlem

Om du följer lite Kebbes linje med bra PS2 spel så får du inte missa God of War 2. ett av 2007s bästa spel och defenitivt det bästa spelet på den gamla generationen som släpptes det året ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

Införskaffade mig Burnout Paradise i helgen. Mycket underhållande och actionfyllt. Vet dock inte hur långlivat det blir, men det är garanterat ett spel man kan trycka in i systemet för att dra ett par rundor i stan' för ett lättare tidsfördriv.

Inaktiv

Tekken och The Darkness


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Skrivet av Matelm:

Tekken och The Darkness

Mm tekken.. I'll kick your as!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar