Inaktiv
Ny fråga!

Återanvänder min tråd - nu med en annan fråga:

Kan man någonstans i spelet ha TVÅ hirelings? Min syrra sa att hon haft det, men jag har aldrig hört talas om det!

---------

När jag ska högerklicka för att anfalla någon så får jag bara upp character screen istället och får klicka igen för att anfalla. Har gått in och kollat vilka snabbknappar som gäller, men det står bara A och C på character screen. Går det att få bort på något sätt?

Medlem

Det var märkligt.
Tänkte föreslå att ändra om knapparna men det har du visst redan provat.
Kanske hjälper om du tar bort de inställda knapparna och ställer in dem igen från scratch.

Inaktiv

Jag ändrade knapparna nu (A och C) och det verkar funka nu. Men jag undrar varför det blev så...

Inaktiv

Ny fråga... står i första inlägget

Medlem

Du kan endast ha EN hireling. Dock finns det en del klasser som kan ha andra underlings. Med Tomb Reaver (Cryptic Axe) så kan man få reanimate target, dvs ett litet skelett som kutar runt. Hade det hela tiden när jag spelade då jag använde vapnet på min merc. Necromancer har sina som han summonar och samma sak med druid. Men en som man köper och utrustar får du bara ha med dig en per spelare, dvs i multiplayer så blir det max 8 st.


signatur
Inaktiv
Skrivet av TixFrix:

Du kan endast ha EN hireling. Dock finns det en del klasser som kan ha andra underlings. Med Tomb Reaver (Cryptic Axe) så kan man få reanimate target, dvs ett litet skelett som kutar runt. Hade det hela tiden när jag spelade då jag använde vapnet på min merc. Necromancer har sina som han summonar och samma sak med druid. Men en som man köper och utrustar får du bara ha med dig en per spelare, dvs i multiplayer så blir det max 8 st.

Tix, du verkar ha gått och blivit gammal och grå såhär på äldre dar..
Hur kan du glömma bort assasins underbara shadow warrior/master och amazonens valkyrie?

Medlem

Inte spelat på ett tag om man säger så. Och ja jag börjar bli gammal.... 23 år nu. :/


signatur
1
Skriv svar