Medlem

Need for speed Prostreet kommer ju denna månad.

Sedan som vantskruv skrev : Burnout paradise. Gran turismo. och motorstorm 2

signatur

i dont know why, But i am known as a liar and a troll. So dont trust me

Medlem

Har du testat Prostreet demot?? Fett fult och förbannat tråkigt ... dom tappar verkligen mark! Inget köp för mej!

Medlem

Måste hålla med dig där bengan. Nfs känslan finns inte kvar. bilen är som en vild häst och svänger av vägen när bilen känner för det.. Fula kraschar och många buggar...

Men det blir ett köp för mig ändå, tror jag

signatur

i dont know why, But i am known as a liar and a troll. So dont trust me

Inaktiv

LittleBigPlanet <3. Själva anledningen till att jag kommer byta sida. Inget bilspel, iofs, men ändå!

signatur

"I'll smash and destroy and.. oooh... shiny...".

Inaktiv

har iaf lyckats slita mig från wow igår och provade motorstorm online,
man var rätt så chanslös, men rackarns vad kul det är att köra motorstorm online.

och det stämmer som ni sa... sega rally var riktigt uselt..
kan nån av er säga om ps2 s ratchet and clank spel funkar felfritt på ps3 ? för det finns väl minst 2 st ratchet and clank på ps2.

Medlem

Det finns 3 R&C spel på PS2:an. 3:an fungerade att spela på min PS3:a, dock var bilduppdatering låg. Lite irriterande faktiskt efter att det flytigt så bra på min gamla defekta PS2:a.

http://faq.eu.playstation.com/bc/bcGames.htm;ZSESSIONID=H1g27...

signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Assasins creed släpps ju på fredag och man är ju gryt sugen på att tömma plånkan , men cod 4 har ju släppts och det verkar grymt bra en av mina polare som har det säger att det är lite problem med onlne läget , sant eller falskt ? skulle gärna villja veta för det är att av dom svettigaste månaderna nu och måsste ha råd med ratchet Clank ToD också

Inaktiv

Gran Turismo 5 kommer att få mig att köpa en ps3. Tänk dig att få köra audi R8... Sweet! Föresten så finns det inte några andra köpvärda ps3 exclusive spel än.

http://www.gametrailers.com/player/27842.html

Bevis

signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Bevis

lol

12
Skriv svar