TF2 - Vad Tycker Ni?

Medlem
TF2 - Vad Tycker Ni?

Vad tycker ni om den senaste patchen?

*Vapen (medic)
*Achievements (medic)
*Goldrush

Själv tyckte jag det inte var så vidare bra
Vill ha det gamla tillbaka.

Men goldrush var rätt så kul :D, lägga stickys vid rälsen.

Info om goldrush och 3 dagars gratis spelande...http://www.steampowered.com/goldrush/


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Goldrush låter jäkligt kul, får ta och testa senare.


signatur

<3

Inaktiv

Tipps, prova inte unlock all achievements "featuren" valv glömde ta bort, för det ryktas om att Valve kommer nolla alla achievements för de som gjort det. 8)

Medlem

Förhoppningsvis, skulle suga om folk som använt det inte fick sina stats resetade.Ganska grov miss av valve som tur var så kom det en patch som fixade det rätt snabbt.

Tycker att achievements va bra och vapnen verkar nice. De närmaste dagarna kommer det va hur många medics som helst , valve gjorde rätt i att börja med med medicachievements tänk om de hade börjat med sniper eller engineer liiite det hade förstört spelet.

Goldrush var kul det med, bättre än CTF och CP iaf nu får väll se hur fort man tröttnar

Medlem

Jag gillar achievments, achievmenten i EP2 med gnomen var kul.

Inaktiv

Jag gillar den nya patchen. Dock tycker jag de kunde ha behållit kartan Granary som den var innan. Nu är det ingen vits att spela scout på den banan längre.

Medlem
Skrivet av Fisring:

Jag gillar den nya patchen. Dock tycker jag de kunde ha behållit kartan Granary som den var innan. Nu är det ingen vits att spela scout på den banan längre.

Tycker jag med

Inge roligt med scout rush på den, menmen man får väl köra scout rush på cp_well(/ctf_well) 8)


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Riktigt trevligt med achievments. Dock var "The Krietzkrieg" en stor besvikelse. Får fixa Übersaw istället och se hur den är. Har bara 26 medic-achievments atm.

Medlem
Skrivet av Smexy:

Riktigt trevligt med achievments. Dock var "The Krietzkrieg" en stor besvikelse. Får fixa Übersaw istället och se hur den är. Har bara 26 medic-achievments atm.

Tycker den är cool, ja fixa ubersaw!
När man sitter med den behöver man knappt heala för att få full uber.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Har bara "Chief of Staff" kvar nu, den är så jäkla seg. :/

Inaktiv

uppdateringen var bra! kul bana att lira public.

1
Skriv svar