Nu blev det snurrigt!

Inaktiv
Nu blev det snurrigt!

jag blir inte klok på detta problem... jag har försökt genom olika trådar få svar på om denna datorn, vars prestanda följer efter den rekomenderade prestandan för wow, klarar av wow.

Wow recommended req

Recommended: Dual-core processor, such as the Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2

Recommended: 1 GB RAM (2 GB for Vista users)

Recommended: 3D graphics processor with Vertex and Pixel Shader capability with 128 MB VRAM Such as an ATI Radeon X1600 or NVIDIA GeForce 7600 GT class card or better

En dator som jag kollat på har föjande

Asus F50SV-6X094C

Processor
Core 2 Duo T6500

Internminne
4 GB RAM (2x2)

Grafikkort
Nvidia GF GT120M

Grafmin eget-Ink del 1GB

Skulle den fungere i samband med wowande?

Jag är verkligen tacksam för all hjälp jag kan få!
Och jag vet att en stationär skulle vara bättre men jag vill ha en portabel

Ha de!

Medlem

Klart den "klarar" av wow det behövs inte mycket för att göra det. Dock behöver du en del för att få spelet att flyta om du vill dra upp detaljnivåerna och upplösning.

Är du inte kräsen och skiter hur spelet ser ut så kan du köpa vad du vill, och du verkar ju redan ha bestämt dig ang köpet så köp köp då du inte har tagit in några tips vi användare har givit dig.

Vill du komma billigt undan så ser spelet sämmre ut och flyter sämmre så är det bara och blir ABOSLUT mindre framtids säker då du inte kan uppgradera den alls.

Inaktiv

Du ville spela D3 oskå såg jag , då kan du glömma den datorn , men för wow duger det alldeles utmärkt, wow är ett gammalt spel så de spelar ingen riktig roll om prestanda där.

Vill du ha en hyffsad framtids säker dator för en "gamer" som du verkar vara , men ändåvill ha en portabel , då är detta bland de närmaste du kan komma som funkar för d3 dessutom.

Asus G50VT-EX093C - 12990:- hos computercity , kanske finns billigare ställen.

Testpilot

Jag brukar ha denna sida som referens då man ska kolla laptop , som nämnts innan så funkar det ju åt WOW men är inte framtidssäkert .

http://www.notebookcheck.net/Comparison-of-Grafic-Cards.130.0...

Ska man köra spel är det stationärt som gäller om man inte är rik

1
Skriv svar