Familjeband i Mafia II

Robot
Medlem
Familjeband i Mafia II

Vida överlägset på konsol? Är inte Mafia II på PC överlägset :)?

Medlem

Pfff, my ultimate bad. Slå mig, stryp mig, bjud mig på kaffe.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Samma video som legat på deras hemsida sedan någon månad tillbaka (med pauser och informations lådor om karaktärerna), men trevlig i alla fall.

Medlem

Det går bara inte att jämföra Mafia II till konsol med PC versionen.
För mig känns det betydligt mycket segare till konsollen när det gäller grafiken och att sikta med musen är någonting helt annat än att behöva sikta med sixaxisen. Hoppas bara att det är demot som inte är helt fullt optimerat för då blir min lösning att ansluta datorn till TVn det enda alternativet när jag vill lira ett fint spel som detta.

Medlem

Ge oss det nuu! orka vänta en vecka


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Fyfarao vad bra detta kommer att bli.

Medlem

Spelet är självklart bäst till den plattform det utvecklats till, dvs PC, men 360-versionen är ju inte allt för illa med tanke på att det är en konsol-portning. PS3 undrar jag däremot vad de gjort för något, får mig ju att tänka på Wii av någon anledning ;P

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

PS3 undrar jag däremot vad de gjort för något, får mig ju att tänka på Wii av någon anledning ;P

Haha varför?

Måste säga att jag blev rätt besviken på demot, fast det är ju storyn jag vill åt...

Medlem

7 dagar, broder och systrar.. 7 dagar. Deluxe utgavan ligger och puttar pa Steam for min del.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Inaktiv

Det har till och med slunkit med en bugg i trailern

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=22908796&postcount...

tips: kolla det högra fönstret


signatur

Allah är stor men jag har större

1
Skriv svar