Kings of Poop

Kings of Poop

Ny skiva från fjantarna Tunnan och Moroten - Kings of Poop heter den. Innehåller lite blandad skit att lyssna på. Är dom ännu sämre än förr eller vad tycker ni? Ett par godingar innehåller skivan tycker jag allt ändå även om det mesta låter som radioskval

VIDEON
http://www.youtube.com/watch?v=teYTvLexVHU

SKIVAN
http://thepiratebay.org/torrent/4383872/

Medlem

Rätt bra faktiskt.


signatur

<3

Inaktiv

De bästa är nog att de är så musikaliska, det är nog det bästa med tunnan och moroten.

Medlem

Vem och vem?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Sjukt att de fortfarande existerar, var grymt poppis när man gick på högstadiet.

Medlem

Hahah fyfan


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

Det där var en av de sämre låtarna jag hört på länge


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

hmm skiiit dåligt, huga


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

sämst.


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

Var det dom som gjorde "Bajs i bastun"?

Medlem

Fifan, har aldrig gillat T&M men jag skrattade mig genom hela jävla låten, genialiskt.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av Kresko:

Var det dom som gjorde "Bajs i bastun"?

Japp.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Undvik att länka till piratebay nästa gång. Vi pratar inte om piratkopiering här.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem
Skrivet av Oddman:

Undvik att länka till piratebay nästa gång. Vi pratar inte om piratkopiering här.

Det är väll inge problem att länka till piratebay, bara man länkar till lagligt material.:O Och jag har inte heller märkt att det ligger nått tabu över ämnet piratkopiering i det här forumet heller.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Ang. Youtube videon, känns verkligen bara WTF!?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv
Skrivet av nagash:
Skrivet av Oddman:

Undvik att länka till piratebay nästa gång. Vi pratar inte om piratkopiering här.

Det är väll inge problem att länka till piratebay, bara man länkar till lagligt material, eller?

Jo tyvärr är det så. Det kan nämligen uppfattas som kränkande mot vissa muslimska grupper när TPB även delar upprättsskyddat matrial.

Och om du tror att du kan smita i väg med dina pirat propaganda posts oanmälda så tror du fel.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Vad jag vet finns skivorna att tanka helt gratis och att använda en tracker för torrents är inga problem. Det han länkar till är inte olagligt då .torrent systemet är utvecklat för att dela med sig av data utan att belasta webservrar utan låta klienter göra jobbet och bara använda servern till att binda ihop dem. Så det har inget med piratkopiering att göra och om man ger fan i att klicka vidare och börja söka efter annat material på TPB så är ingen skada skedd. Det är endast er själva som tar er vidare till olagligheter om ni börjar söka, ingen tvingar er.


signatur
Inaktiv

Jo för TPB har en massa reklam som mår bättre av att många besöker den. Alltså borde man besöka deras hemsida om man vill ha skivan. Den är för mig svår att hitta då google bara länkar till nördsidor för mig. Men ni casual gamers borde kunna hitta den
Plus mitt övre inlägg


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av nagash:
Skrivet av Oddman:

Undvik att länka till piratebay nästa gång. Vi pratar inte om piratkopiering här.

Det är väll inge problem att länka till piratebay, bara man länkar till lagligt material.:O Och jag har inte heller märkt att det ligger nått tabu över ämnet piratkopiering i det här forumet heller.

Det är för att sånna trådar och inlägg ryker bort.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:
Skrivet av nagash:
Skrivet av Oddman:

Undvik att länka till piratebay nästa gång. Vi pratar inte om piratkopiering här.

Det är väll inge problem att länka till piratebay, bara man länkar till lagligt material.:O Och jag har inte heller märkt att det ligger nått tabu över ämnet piratkopiering i det här forumet heller.

Det är för att sånna trådar och inlägg ryker bort.

Ja, lite förvånad över att ingen moderator har visat sig än. De brukar vara snabba som blixten med sånt här.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Men, det är ju inte olagligt oddman.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av Oddman:
Skrivet av IceMan:
Skrivet av nagash:
Skrivet av Oddman:

Undvik att länka till piratebay nästa gång. Vi pratar inte om piratkopiering här.

Det är väll inge problem att länka till piratebay, bara man länkar till lagligt material.:O Och jag har inte heller märkt att det ligger nått tabu över ämnet piratkopiering i det här forumet heller.

Det är för att sånna trådar och inlägg ryker bort.

Ja, lite förvånad över att ingen moderator har visat sig än. De brukar vara snabba som blixten med sånt här.

Var nånstans i punkt 1.5 står det att man inte får länka till torrenttrackers eller diskutera om dem ?

1.5.

Allt prat samt förfrågningar och/eller tips om piratkopior, fildelningsprogram, och/eller försäljning/köp av stöldgods, är förbjudet. Vi godtar inte heller länkar eller tips om fusk till multiplayerspel; som t ex bottar eller olika exploits.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

1
Skriv svar