Restaurant Empire II filmat

Robot
Medlem
Restaurant Empire II filmat

Hahahahahhahahahaha, kan inte sluta skratta.....hahahahah! Som The Sims 1 fast värre

Medlem

Saknar Theme Hospital...

Medlem

Jag som älskade Pizza Tycoon.

Kanske blir att snegla lite extra på detta.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Men i Pizza Tycoon langade man ju bara vapen och sprängde pizzerior

Inaktiv

Det finns ingen kommentar som kan beskriva känslan av besvikelse jag känner inför det här.

Medlem
Skrivet av Oguzhan92:

Det finns ingen kommentar som kan beskriva känslan av besvikelse jag känner inför det här.

Jag gissar att det var samma känsla jag hade när jag insåg att Overlord inte var Dungeon Keeper 3.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ge mig ett nytt Pizza Tycoon istället.

Medlem

Verkar vara ett fattigt spel.

Inaktiv

Som ni andra säger, tar en tillbaka till det gamla härliga liret Pizza Tycoon. Satt faktiskt och spelade det hemma hos en polares föräldrar för någon månad sedan (på deras gamla 486:a) och det var fortfarande ett riktigt underhållande lir. Visst har spelen tagit ett stort steg framåt sedan dess vad gäller användarvänlighet men det är ändå fortfarande ett helt ok lir. Kommer väl troligen att testas från min sida men jag gissar att jag inväntar reakorgen på det för så jäkla lockande ser det kanske inte ut...

Medlem

Har faktiskt ingen aning om jag tycker att spelet verkar bra eller ej, det enda jag fastnade på var hur tokigt dålig musiken var och, och här kanske det är formgivaren i mig som talar, hur man kan ha en logotyp som ser ut som Enlight's gör. Katastrof på mer än en nivå!

Qjt
Medlem

Hade övervägt ett köp om det kom till DS, grafik och gameplay ser ju ut att passa perfekt på en bärbar konsol.

Medlem

Yes! äntligen en uppföljare. Jag tyckte första spelet var riktigt kul på sin tid
Nu gäller det bara att de förnyat uppföljaren och gjort förbättringar på de brister som fanns i ettan
Ser fram emot det här

Medlem

Man får härliga minnen från Pizza Tycoon.

Medlem

Vad är nytt??

Gillade fatiskt det förra spelet, men jag kan knappt se vad som är nytt.. tyvärr..
Hoppas i alla fall att det har en ännu längre kampanj med roligare kock tävlingar..

Ska nog testa om de fick bort det dåliga från det första, som var bättre än vad det såg att vara.

1
Skriv svar