Inför E3: Suktar du efter Mass Effect 2?

Medlem

Vill...ha...nu!
tycker att 1:an är bland det bästa jag spelat,men det är någon grafikbugg som gör att alla ljuskällorser ut som stora pixlar hoppas dem fixar det i en framtida patch.
Nån som vet något om nån ny patch?

Medlem

spännande.


signatur

Rawr

Medlem

Gimme gimme gimme gimme! Den här hatkärleken med tidiga trailers är ju olidlig. Man känner sig som ett barn inför julafton. Fast julafton är ju i det här fallet säkert ett år borta!

Medlem

Ooooooh! Jä*lar vad sugen jag blev på ME2 nu! Man har ju nästan hunnit glömma bort de sakerna som man störde sig lite på i 1:an (köra runt i buggy med fjädring som en gummiboll) och kommer bara ihåg de bra sakerna.

<3 Mass Effect

Medlem
Medlem

Oh... my... god. Vill ha!!! Fast problemet jag kommer få när spelet väl har släppts är vilken save ska jag använda. Har typ 8 karaktärer skapade som jag har spelat igenom ME med.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Det kommer bli så grymt kul...!

Inaktiv

Ser riktigt snajsigt ut!

Medlem

Vet inte vad jag tycker om att de gör tvåan mer action-betonad. Men blir säkert att spela oavsett.

Medlem

Största orgasmen någonsin ;D

Så jävla awesome, räknar dagarna till E3.

Medlem

GIF!

Bara musiken får mig att rysa ^^

Medlem

jag kom riktigt mycket

Jag blir galen av längtan. Ett givet köp! Mass Effect var ett helt underbart spel. Bästa RPG sedan KOTOR serien.

Någon som vet om de har Co-op eller någon form av Multiplayer till Mass Effect 2? Läste någonting om det...

Medlem

Suktar som en dåre !!! give give !

Medlem
Skrivet av Anabelle:

Någon som vet om de har Co-op eller någon form av Multiplayer till Mass Effect 2? Läste någonting om det...

Får hoppas att ME2 inte kommer ha någon sorts multiplayer. Då det verkligen inte skulle passa även om co-op kan vara kul.

Så jäkla trött när singelplayer spel får multiplayer i uppföljaren bara för att. Spel blir inte bättre bara för att man slänger in ett MP-läge.


signatur

Mucha shaka paka

Inaktiv

Nu blev det kladdigt i byxan.


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

12
Skriv svar