Snygga brudar

Måste faktiskt hålla med [ThreeZool]. Tjejer är överlag väldigt utseendefixerade och tar lätt åt sig. Min flickvän t.e.x hon blir rosenrasande när hon sser sånt här spelar ingen roll hur mycket jag bedyrar hur vacker och gosig hon är.
Så är det bara.

Ontopic: Katee Sackhoff är min solklara favvo kändistjej.


signatur
Inaktiv

du skriver alltså i en tråd vars enda funktion är utseendefixering att "tjejer överlag är väldigt utseendefixerade".. jeez

I wonder why..


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Skrivet av prikk:

du skriver alltså i en tråd vars enda funktion är utseendefixering att "tjejer överlag är väldigt utseendefixerade".. jeez

I wonder why..

Tjena prikk ett tag sen man såg dig


signatur
Medlem
Skrivet av prikk:

du skriver alltså i en tråd vars enda funktion är utseendefixering att "tjejer överlag är väldigt utseendefixerade".. jeez

I wonder why..

Har du aldrig haft en avatar under alla dessa år på FZ ?

Medlem

haha


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

haha jo, men bilden slutade fungera!


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Sicken jefla skit tråd detta var. STOR B stämpel på den. Ska det postas brudar får ni la fan posta icke kändisar alla tycker juh någon av dom inne kändisarna nu är snygga och utbudet är inte så stort så ni kommer bara sitta å posta om om om samma personer Nää gå å köp er en veckans bild elle nått istället


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv
Skrivet av Hymer:

Sicken jefla skit tråd detta var. STOR B stämpel på den. Ska det postas brudar får ni la fan posta icke kändisar alla tycker juh någon av dom inne kändisarna nu är snygga och utbudet är inte så stort så ni kommer bara sitta å posta om om om samma personer Nää gå å köp er en veckans bild elle nått istället

Tack för att du gjorde tråden så förbannat mycket bättre.

Jag hade gärnat postat bilder på okända kvinnor, men då de inte är s.k offentliga personer kan det bli problem.

Medlem

man får posta bilder på vem som helst på nätet finns ingen lag som säger att det är olaglit men däremot kan dit samvete göra det om du vet att personen inte vill vara med på bild på internet


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

Charlize Theron. Alltid. Fast det tycker ju alla.

Två lite mer originella val:

Kristin Kreuk

Sarah Wayne Callies

Medlem

Hikki <3


signatur
Inaktiv
Skrivet av Hymer:

Sicken jefla skit tråd detta var. STOR B stämpel på den. Ska det postas brudar får ni la fan posta icke kändisar alla tycker juh någon av dom inne kändisarna nu är snygga och utbudet är inte så stort så ni kommer bara sitta å posta om om om samma personer Nää gå å köp er en veckans bild elle nått istället

C på ditt inlägg. Förväntar du dig att vi ska posta bilder på personer som inte är offentliga? Mycket korkat argument måste jag säga.


signatur
Medlem

Sherry Stringfield, väldigt vacker om du frågar mig

http://www.wallpapergate.com/data/media/888/Sherry_Stringfiel...

Och inte är det någe fel på den här pinglan heller

http://aethlos.com/charlieroseblog/uploaded_images/kate-winsl...

Inaktiv

Liang


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Youtube-proffs

Har en liten fundering, alla som skickar in dessa bilder på vanliga asiatiska flickor, är ni möjligtvist rikligt intresserade av manga? Eller är det bara en fördom jag har?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv
Skrivet av Polish:

Har en liten fundering, alla som skickar in dessa bilder på vanliga asiatiska flickor, är ni möjligtvist rikligt intresserade av manga? Eller är det bara en fördom jag har?

det är bara en fördom du har

palla vanilla white girls som inte har någon personlighet eller utseende

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av Polish:

Har en liten fundering, alla som skickar in dessa bilder på vanliga asiatiska flickor, är ni möjligtvist rikligt intresserade av manga? Eller är det bara en fördom jag har?

det är bara en fördom du har

palla vanilla white girls som inte har någon personlighet eller utseende

skämt eller? japanska brudar har ju ingen egen personlighet. Alla har ett sånt fruktansvärt behov av att tillhöra någonting och beter sig därefter.

Inaktiv

signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv
Skrivet av Tetris||:

skämt eller? japanska brudar har ju ingen egen personlighet. Alla har ett sånt fruktansvärt behov av att tillhöra någonting och beter sig därefter.

som alla andra människor, male or female

next

Medlem

vart tog tråden med snygga brudar vägen?
jag hittar bara denna tråden hela tiden, systertråden "snygga japanska brudar"


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

men japanska tjejer e fin fint;)


signatur

Snusar till varje pris!

Inaktiv

FAN va mkt japaner det var här.. trodde verkligen inte att folk var SÅ besatta av Japan.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem
Skrivet av DarthZ:

FAN va mkt japaner det var här.. trodde verkligen inte att folk var SÅ besatta av Japan.

Du skulle bara veta. ^_^ Kommer nog att åka dit någon gång fram över i livet. (Men dock utan någon looking for japanese girl T-shirt eller liknande strunt.)


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Youtube-proffs
Skrivet av F3D:

palla vanilla white girls som inte har någon personlighet eller utseende

Haha, så japanerna är herbal tea black då eller?

Personligheter har ju dem alla. Hade vi gått efter personligheter dock i denna tråd så hade den nog sett bra annorlunda ut. Ang japanska flickor så får jag en blick att en japansk tjej aldrig blir mer än 12 år, för dom ser lika unga ut hela tiden, sedan när dem blir 70. POOF Mr Miyagi style.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv
Skrivet av Polish:

sedan när dem blir 70. POOF Mr Miyagi style.

agreed:D
men dom där 69 åren innan...woooohoo

Medlem

förstår inte riktigt den här Asiatiska trånaden.

Det finns inget snyggare än en svenskt tjej lagligt tonåring med fina former.. MUMMA give me.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

förstår inte riktigt den här Asiatiska trånaden.

Det finns inget snyggare än en svenskt tjej lagligt tonåring med fina former.. MUMMA give me.

QFT

Japanska brudar är inte så snygga


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Hmm... Jag tror att ni som gillar japanska tjejer gör det av samma anledning som andra gillar filmskådisar - de är inte tillgängliga för er på samma sätt som sportbilar, drömjobb och allt annat man vill ha men förmodligen aldrig får.

Jag har tre vänner som har japanska fruar, jag har också ett par kvinnliga japanska vänner. Vill ni ha deras telefonnummer?

Och ni som inte gillar asiatiska tjejer... det kommer, alla går genom den fasen.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

Det finns inget snyggare än en svenskt tjej lagligt tonåring med fina former.. MUMMA give me.

nog för att jag verkligen inte håller med, gav min syn på dessa lagligt tonåriga svenska tjejerna i en tidigare post.
men CastorFiber's kommentar om att "vi" aldrig kommer få japanska flickor passar minst lika bra in på dessa svenska råttor

Skrivet av CastorFiber:

de är inte tillgängliga för er

dessa lagligt tonåriga svenska flickorna är inte tillgängliga för vanliga svenzon..
så vida du inte är hårigare än Robin Williams och jobbad 14 timmar per dag på din pappas kebabkrog, så är svenskorna inte intereserade
( det var en viss folkgrupp jag refererade till..om det inte var självklart )

så att säga att japanskor/asiater är mindre tillgängliga än svenskor/vitingar...nja

Skrivet av CastorFiber:

Vill ni ha deras telefonnummer?

numbers or gtfo

Skrivet av CastorFiber:

Och ni som inte gillar asiatiska tjejer... det kommer, alla går genom den fasen.

smittar yellowfever ens?

ja har snackat för mycket..kan inge heta asiater, they all look alike..vet inte va man ska googla på för att hitta vardagliga japanskor palla posta modeller..
så fick bli en saxxad bild från en tjejs blogg som jag läser
( Asuka Kazama's röstskådis! DO WANT! )

Inaktiv

Den här tråden är nu klassad meningslös.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Skriv svar