Vilket spel hammnar på första platS?

Medlem
Vilket spel hammnar på första platS?

Vilket spel tror ni hammnar på första plats bland årens spel? Det verkar som det är Portal och Super Mario galaxy som återstår


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

har ingen aning. alla bra spel är redan utsatta. om jag nu inte totalt har missat nått.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Då ser jag hellre Portal på första platsen än den där feta jävla rörmockaren. Portal är åtminstone riktigt bra.

Medlem

Båda är riktigt bra spel, men jag ser gärna Portal i samband med en etta, för det förtjänar det så ordentligt. Då jag röstar enligt vad jag anser mest sannolikt, så har jag då lagt min på Galaxy för att det är gående trend man märkt hittills. För mången röst yrkar för att Portal skulle vara för litet (och enformigt, har jag också sett,) för att vara giltig kandidat till en så hög placering. Hoppas naturligtvis på en ditsättning av sådana kommentarer från åtminstone FZs sida.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Mario Galaxy var riktigt bra. Portal är innovativt men hade nog inte klarat sig så bra som stand-alone spel, så året spel borde det inte bli.

Men jag har inte ens testat Portal än

Medlem

maybe Super Mario galaxy, haha fat chance

get it?

Youtube-proffs
Skrivet av jingai:

Då ser jag hellre Portal på första platsen än den där feta jävla rörmockaren. Portal är åtminstone riktigt bra.

HAHAHAHAHAHA!!

Själv så tror jag att Gears of war kommer 1a..

har dock inte läst igenom listorna noggrant så jag har la missat de säkert


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Efter att de hade The Witcher som julklappstips trodde jag att det åtminstone skulle finnas med någon stans på top 50-listan, men det ser ju inte så troligt ut för tillfället.

Medlem

har dom nämnt god of war?

Medlem

Yes, det har dem ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

jo saknade the witcher på listan.. inte för att jag tyckte det var så jävla bra.. men det hade viss kvalitet och platsade verkligen på top 50.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av jingai:

Då ser jag hellre Portal på första platsen än den där feta jävla rörmockaren. Portal är åtminstone riktigt bra.

HAHAHAHAHAHA!!

Själv så tror jag att Gears of war kommer 1a..

har dock inte läst igenom listorna noggrant så jag har la missat de säkert

Gears släpptes 06.

Edit: http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=1577&page=6


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

som en äkta fps fan säger jag crysis, call of duty 4 är ett bra spel men uppföljare ska inte få ett GotY imo


signatur

guns for show, knives for pro

Inaktiv

Ja, håller med sn0zer. Lätt värd en topp 10 placering tkr jag.¨
FZ består väl inte direkt av RPG älskare.
Mer extremfeminister och ultraradikala bröst hatare skulle jag tro.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem
Skrivet av DarthZ:

Ja, håller med sn0zer. Lätt värd en topp 10 placering tkr jag.¨
FZ består väl inte direkt av RPG älskare.
Mer extremfeminister och ultraradikala bröst hatare skulle jag tro.

Döm inte alla pga en mans val

Men som The Witcher säger, it's not about good and evil, it's about the actions you take and the consequences.

Vilket borde ha varit med lite mer i recensionen, man BEHÖVER inte vara en 'mansgris' ^^


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Me skulle tycka darkness!

1
Skriv svar