Medlem

Fick betanyckel i igår. Har dock inte lyckats se ett enda djur.. Har dock lyckats spåra rätt bra... Men ja.. Går ju sådär.

Hur gör ni egentligen?`Nån som har några bra tips?

Medlem

Argh =( Skulle göra vadsomhelst för en nyckel till detta =P
Har varit reggat i många många månader men som vanligt no luck =(

Medlem
Skrivet av Fargo:

Fick betanyckel i igår. Har dock inte lyckats se ett enda djur.. Har dock lyckats spåra rätt bra... Men ja.. Går ju sådär.

Hur gör ni egentligen?`Nån som har några bra tips?

När du märker på spåren att du är nära djuret så måste du huka dig när du går, det minskar risken avsevärt att de upptäcker dig.
När du ser djuret så lägger du dig ned och använder lockpipan för att locka det till dig.
Skjut när du är 100% säker på att du träffar.

Medlem

Kunde de inte göra Carnivores 3 istället?:)

Medlem

Haha, typiskt att första jakten träffades av en bug (Eller sämre genomtänkt byggande)

Medlem
Skrivet av Illyria:

Kunde de inte göra Carnivores 3 istället?:)

Håller med, var as roligt att jaga djur som var farliga, man kännde sig inte så stor med sin bössa i det spelet (2an)


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

ser väldigt kul ut

Medlem

Ja! ett snyggt jakt spel, det va på tiden

Medlem

Kommer köpa detta pga grafiken

Medlem

har alltid gillat att leta bajs

Medlem

Låter riktigt nice! Dock är jag tveksam på om det flyter på min fem år gamla burk


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Hur lång tid tar det efter man reggat sig för att få en vip kod ?


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Gogo rednecks and hillbillys

soi
Medlem

Natural fawn killer <3

Medlem

Sänkte just min första hjort. Vilket stämningsfullt spel! Otroligt vackert samt en härlig atmosfär, det här ska man allt hålla ett öga på.

Medlem

Roligt att det blev så många kommentar från folk som är intresserade av spelet. Får man ändå se som positivt, huvudsakligen när det är det jägarespel med.

Medlem

Jag vill ha! Nu! Helvete vad sugen jag är. Och ingen skymt av en nyckel ännu. Är så avundsjuk på er som har det.

Medlem

Kul med jakt, men detta spel kommer inte att fånga ngn större publik. Även om jag gillar denna typ av spel så blir det inget. Det finns ju ingen Multiplayer. Och hur verkligt är det? att man enbart jagar själv! Dåligt!

Medlem

Blev också besviken på det. COOP hade varit så fett coolt :D. Vara 5 jägare som omringar en mindre grupp av rådjur :D.

Eller kunna hämnas på andra jägare som tog mitt byte.... hehehehehe

Medlem

Det har varit intressant tidigare, och med den här välskrivna förtitten så har mitt intresse ökat ytterligare.
Texten beskriver verkligen samma känsla som när riktig jakt, att varsamt gå runt i naturen men förhoppning om att få syn på ett rådjur. När det har gått en hel förmiddag och man själv tillryggalagt ett tiotal kilometer utan att ens se villebråd så är man ändå nöjd med enbart naturupplevelsen.

Kan The Hunter återskapa känslan då man är helnöjd även fast man inte fällt något djur då man lirat klart för dagen så kommer detta spel bli en succé.

Medlem

Är det inte ett mmo..?

Medlem

va händer om man skjuter en människa? blir man bounty hunter då?

Medlem
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av melachi:

ar det blod? fan va nice om deras huvuden exploderar om man sitter med ett 50 cal sniper rifle mohaha.

Det är nog inget du ska räkna med, såvida rådjuren inte kör runt i bepansrade fordon...

Hahahaha aa fan kan tänka mig det fifan


signatur

The King is Back

Medlem
Skrivet av kozzak:

Argh =( Skulle göra vadsomhelst för en nyckel till detta =P
Har varit reggat i många många månader men som vanligt no luck =(

Du ska nog besöka bloggarna oftare!:)
Hade en tävling för några dagar sen om två beta keys!! heh


signatur

Wai

Inaktiv

Ingen annan som har problem med FPS-drops?

Medlem

Skitbra spel för oss som hatar djur.


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

Jag har fortfarande inte fått min nyckel. Är mycket besviken.

Medlem
Skrivet av Kartraith:

Kan man jaga med båge?

Kan man jaga med morakniv?


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av Deathwisher:
Skrivet av Kartraith:

Kan man jaga med båge?

Kan man jaga med morakniv?

Kan man jaga med spjut?

Medlem

Hoppas de lägger in coop... har spelat Deer Hunter med en kompis en del... riktigt kul och samtidigt avslappnande... Inte som de spel vi brukar köra... Grafiken är ju bara så gammal i Deer Hunter... Hoppas verkligen det kan bli coop!

123
Skriv svar