Inga tjejer som lirar 360?

Inaktiv
Inga tjejer som lirar 360?

Tjena nu skriver jag igen
Fan borde ju gå upp i rang snart.

WEll i alla fall så fick jag en fråga av min lillesyrra på 14 basst som oxå har börjat intressera sig för att spela och då speciellt 360, hon sitter nu och lirar pgr3, gow, graw och vänntar på halo 3 m.m ,,,
Men fick en fråga av henne igår innan jag skulle lägga på luren, E det INGA tjejer som lirar på live?
Hon hadde sätt att nera i japan så är det minnsan tjejer som lirar tv-spel som galningar och dom skämms inte för det, här i swe så värkar det som om spelkonsolelrna är "killarnas" konsoll och tjejerna ska bara hålla sig borta,,,, så nu efterlyser jag, VART ÄR ALLA TJEJER SOM LIRAR 360 LIVE???

Skriv järna in era gamertags så kan som som vill hära på forumet ( och ja,, inkulusive jag) adda er så får man lite kvinnligt motstånd i spel.;)

Medlem

lärde känna flera svenska tjejer på 360, så det finns ett antal

Inaktiv

Jasså? ,,, vart träffade du på dom då? över live när du satt och lirade eller nån sida på nätet där gamertags finns eller?
Kan du i sånna fall ge mig länk som jag kan frammföra till min sysster så hon slipper sitta och lira me killar ( hon vill nämmligen hälslt lira med tjejer)

Medlem
Skrivet av black_scorpion:

Jasså? ,,, vart träffade du på dom då? över live när du satt och lirade eller nån sida på nätet där gamertags finns eller?
Kan du i sånna fall ge mig länk som jag kan frammföra till min sysster så hon slipper sitta och lira me killar ( hon vill nämmligen hälslt lira med tjejer)

Eller så är det du som vill lira med dom.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Kan vara så oxå , men först och främmst för syrran min jag kommer jusst nu i andra hand

Medlem

jag lärde känna folk på xbox 360 när man spelade diverse spel live och pratade i headsettet, hehe

och ibland sa nån nåt på svenska, och ibland så var det jag som svor på svenska över nån jobbig tysk och då garva nån svensk som man då börja tjöta med

sen var det ju så att vissa som man mötte i spel hade nåt nickname som lät svenskt,
då sökte man på den personens namn, och då ser man om han är från sweden, eller nåt annat land

Medlem

Snart kommer väl ett cybersex spel via Live!
Rumble paketet kan ju användas till flera upplevelser;)

Medlem

Har stött på ett antal brudar i PGR3 när man körde cat & mouse det varätt så skojj och dom körde faktiskt inte så tokigt.

Inaktiv

nej det finns inte många tjejer som lirar över live, tror jag har spelat med 3 stycken och dom var amerikaner.. men fler tjejer borde absolut prova att lira halo 3

Medlem

Japan är en HELT annan kultur än våra, så det går ej att jämnföra. Detta är folket som säljer använda trosor i automater på tågstationer.

Medlem

Mött ett antal konstiga tjejer på live som var amerikaner..


signatur

Wai

Medlem

Jo, man lirar mycket kortspel på 360, mest hjärter och där träffar man på massa tjejer, mest jänkare och några från England.

Inaktiv

Jag har en amerikansk tjej på min friendslist ifall hon vill ha.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Tråden är över två år gammal, och black_scorpion har inte varit inloggad här på sidan sedan i början av 2007 så jag tror inte att han bryr sig speciellt mycket längre.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av sWe_Agirl:

nej det finns inte många tjejer som lirar över live, tror jag har spelat med 3 stycken och dom var amerikaner.. men fler tjejer borde absolut prova att lira halo 3

Varför i Odens liv fiskade du upp denna tråd?


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Men lol jag kollade inte datum på tråden :/
Ställer samma fråga som Jericho.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av MiXiE:

Men lol jag kollade inte datum på tråden :/
Ställer samma fråga som Jericho.

Haha, inte jag heller..
Vi kanske har fått en till hicktor!
Skämt o sidå::up:


signatur

Wai

Medlem
Inaktiv

Jag har en tjej från england..Har bara kört med henne en gång

Inaktiv
Skrivet av samuel96:

Jag har en tjej från england..Har bara kört med henne en gång

Tråden skapades 2006-12-11
19:50:14


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av samuel96:

Jag har en tjej från england..Har bara kört med henne en gång

Kärlek första gången ni hörde varandra då?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

ptr
Medlem

förstår inte hur folk orkar leta upp så här gamla trådar?

Medlem

Nu har runt 10 personer påpekat att tråden är gammal, är det inte bättre att bara låta den dö ut?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Svenska kvinnor som spelar något annat än GH, Singstar, Wii Sport är nog några år framåt tills vi får se. I USA som ligger flera år före i teknisk utveckling har däremot mätningar gjorts som visar att 40% av alla spelande är kvinnor.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

^- Min "kvinna" lirar Kameo, Viva pinata, Portal, L4D , dungeon siege etc så att det skulle ligga några år framöver tror ja inte på, och hon är äldre än mig dessutom. Tror bara att många tjejer får sitt intresse nedtryckt av sin partner.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Min "kvinna" lirar Kameo, Viva pinata, Portal, L4D , dungeon siege etc så att det skulle ligga några år framöver tror ja inte på, och hon är äldre än mig dessutom. Tror bara att många tjejer får sitt intresse nedtryckt av sin partner.

Bara för att din flickvän spelar betyder det inte att det är fler kvinnor här i Sverige än i USA som spelar TV- och datorspel. Jag säger inte att det inte är några kvinnor som spelar här i Sverige (för det är det ju självklart), men jag tror att theHarmlessWarrior har rätt när han säger att procentenheten är större i Amerikat, det total procentantalet på spelande kvinnor går däremot säkert att diskuteras.

Dock håller jag inte med om att USA skulle vara mer tekniskt framstående än Sverige, i alla fall inte när det gäller privatpersoner. Är inte vi i Sverige en av de bredbandstätaste nationerna i världen? Har för mig att USA inte ens platsade på topp 10.

EDIT: Hittade en artikel på SweClockers som tar upp just de bredbandstätaste länderna i världen. Sverige ligger på en sjätte plats och USA är som sagt inte ens med på listan.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

^- SÅKLART att mer kvinnor spelar i USA tackare befolkningsmängd men gör man en rättvis jämnförelse med befolkningsmängd in-mind så tror jag inte att det är så mycket större skillnad. Tror bara ni antingen inte har kontakt med så mycket "kvinnor" eller faktumet att många "gömmer" sig när dom t ex spelar onlinespel tackvare dom oändligt löjliga diskussionerna som uppstår när dom erkänner sitt rätta kön.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- SÅKLART att mer kvinnor spelar i USA tackare befolkningsmängd men gör man en rättvis jämnförelse med befolkningsmängd in-mind så tror jag inte att det är så mycket större skillnad. Tror bara ni antingen inte har kontakt med så mycket "kvinnor" eller faktumet att många "gömmer" sig när dom t ex spelar onlinespel tackvare dom oändligt löjliga diskussionerna som uppstår när dom erkänner sitt rätta kön.

Om man nu inte stöter på några kvinnor, då måste väl det betyda att det inte finns SÅ många? Svenskor har jag inte stött på mer än ett par gånger under de åren jag har spelat, men amerikanskor tycker jag man ser lite här och var. Rent procentuellt tror jag faktiskt att siffran är högre i USA än här i Sverige. Och nu syftar jag inte på tjejer som bara spelar lite då och då, utan riktiga gamers så att säga. Min syrra älskar Guitar Hero och spelar det när hon får chansen, men jag skulle inte kalla henne en gedigen gamer.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

^- Vad är då en gamer? Personer som lirar halo 3/quake etc 4 timmar varje dag och någon som spelar sims 4 timmar om dagen? Är det den som spenderad tid eller hur gediget ens intresse är? Ungefär som casual och hardcore diskussionen, finns ingen klar definition så tycker den debatten är ganska meninglös.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Vad är då en gamer? Personer som lirar halo 3/quake etc 4 timmar varje dag och någon som spelar sims 4 timmar om dagen? Är det den som spenderad tid eller hur gediget ens intresse är? Ungefär som casual och hardcore diskussionen, finns ingen klar definition så tycker den debatten är ganska meninglös.

Ska vi räkna "slappspelare" är det väl som sagt ingen idé att föra den här diskussionen. Mer eller mindre alla födda in den här IT-generationen har väl någon gång spelat ett TV- eller datorspel? Vad jag menar med en "gamer" är någon som har spel som ett stort intresse och som spenderar åtminstone ett par timmar på det i veckan. Det betyder dock inte att du bara spelar "hardcore"-spel som... Ja, vad folk nu anser vara "hardcore". Quake? Counter-Strike? Halo? Unreal Tournament?

Själv spelar jag alla möjliga typer spel, och jag spenderar en stor del av min fritid på det. Det är det som i mina ögon avgör vem som är en gamer. Inte vilken typ av spel man spelar, utan hur pass stort ens intresse är för det. Det finns nog en väldigt stor skara tjejer som spelar spel av typen partyspel, a la Guitar Hero, Singstar, Buzz osv., men endast vid speciella tillfällen (fester eller andra sociala tillställningar). De skulle jag däremot inte räkna som gamers.

Visst, man kan väl ta med de i uträkningarna också men då skulle man väl kunna göra ungefär samma sak med bilåkning? Är alla som gillar att åka bil motorintresserad? Jag gillar att köra bil, men jag skulle absolut inte kalla mig motorintresserad eller racingfantast.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

12
Skriv svar