Inaktiv
PS3 på fet-tv?

Undrar om det är någon som har erfarenhet från att spela PS3 på en crt-tv, av modell 4:3? E fasligt sugen på en PS3:a, men har inte råd med både en ny TV (som jag dock planerar att införskaffa in året är slut) och en PS3. Eller är det så illa på en gammal TV att det är bäst att börja i TV-änden och sen gå på PS3an?


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

tv ska du köpa i sommar kommer bli prisras på lcd fronten men iof ps3 går väll ner i pris då med men kankse inte lika mycket.. men det blir snyggt på en crt med

Inaktiv

Jo, TV-apparaterna har redan börjat tappa rejält i pris såg jag precis. En TV jag fluktade på för ett år sedan har halverats i pris, och en bra mycket bättre modell än just den finns för bara någon extra tusenlapp.

Det är mest så att allt snack om HD-tv och PS3 nästan gjort att jag blivit avskräckt från att köpa en utan att ha en värsting-tv, och teknofil som man är så kan man inte nöja sig med att köpa en budgetvariant (om man nu inte placerar allt under 20k i budgethörnan dvs.).


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Jag kör min ps3:a på en fet tv, inte i 4:3 iofs men det funkar bra.

Avstängd

Spelade XB360 ett tag på en sunkig 28" CRT, såg helt ok ut men nu när man spelar på LCD så vill man inte byta ner sig igen


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar