Medlem
God of War II

IGN 9.7

Fetingbetyg!, fan nu längtar man ännu mer

signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Flakmonkey

"The last two things that we want to talk about unfortunately can't be tested yet as we won't have the boxed copy of the game for a few weeks (though what we've reviewed is the final code), though neither would alter the score in any fashion anyway and we want to point them out. The first is that God of War II will not only be playable on the PlayStation 3, of course, but that it will run at a true HD resolution of 720p. We're unsure as of yet whether or not we'll see additional texture detail because of this, but we'll update this section of the review when we can test it."

720p.... sweet!!!!!

Medlem

1up 9.5 0.o

Kan ju inte vara annat än helt grymmt, fast hoppas på en GameSpot recension snart - de brukar vara lite hårdare tycker jag :). Ska bli så nice att testa detta, PS2 sista storspel - och grymmt bra sådant

signatur

Medlem

GIEF! Fan, värt att fixa en PS2a nu för alla guld titlar som kommer, synd att man saknar cash >-<

signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:

"The last two things that we want to talk about unfortunately can't be tested yet as we won't have the boxed copy of the game for a few weeks (though what we've reviewed is the final code), though neither would alter the score in any fashion anyway and we want to point them out. The first is that God of War II will not only be playable on the PlayStation 3, of course, but that it will run at a true HD resolution of 720p. We're unsure as of yet whether or not we'll see additional texture detail because of this, but we'll update this section of the review when we can test it."

720p.... sweet!!!!!

Dock så var just detta ett litet missförstånd. Det kommer tyvärr inte bli nå 720p upplösning utan 480p...

Medlem

Kratos är kung!

Haha, nu måste jag spela det

signatur

Medlem

Jag köpte min första PS2a i går ^^, glömde dock att köpa ett minneskort :\.
Ska helt klart köpa God of war + 2an, verkar vara riktigt bra lir.

Edit: För att få ett perspectiv på hur bra God Of War är, är det bättre än Ninja Gaiden till xbox?

signatur

<3

Medlem

har inte spelat första spelet men såg en trailer där kratos klättrar upp på en cyklop och sliter ögat ur huvudet på den så det verkar ju helt klart badass, verkar fullt av slask och slakt!
Han hoppar även upp på en griffin och hugger vingen av den...Dom verkar inte ha sparat på våldet iaf.

http://www.youtube.com/watch?v=5D7W1FWu3fE

Krator verkar då helt klart va en karaktär med stil

signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av urken:

Jag köpte min första PS2a i går ^^, glömde dock att köpa ett minneskort :\.
Ska helt klart köpa God of war + 2an, verkar vara riktigt bra lir.

Edit: För att få ett perspectiv på hur bra God Of War är, är det bättre än Ninja Gaiden till xbox?

Kan nog ganska säkert säga att ninja gaiden är bättre, men gillar man ninja gaiden så gillar ganska troligt God of war, och tvärt om.

Skriv svar