CoH grafiska störningsmoment

Exx
Medlem
CoH grafiska störningsmoment

På engelska, orkar inte skriva nytt.
Räknar med att ni fattar ändå

Hey.

I recently got CoH, and on my new computer I want it running perfectly.
When I run the tutorial, in the first scene ("welcome to Company of heroes...") when tyhe camera zooms out from the base and soldiers, I get flickering shadows. Am I alone? There is nothing like that in-game (yet, haven't played very much).

Also, during the intro to the campaign and tutorial I get a one-pixel wide white (sometimes other bright colours) line along the right hand side of the screen, when the rest of the screen is black. Pretty annoying. I have a 19'' Samsung Syncmaster 940bf tft screen.
I have had this in Half-life 2 aswell, does anyone know what's causing it? It seems to be most noticable in cut-scenes.

My rig is:
2.67 GHz Dual core intel. (E6700)
XFX 8800 GTS
2 GB Ram

Very grateful for any help

Medlem

Känner igen det du säger. Men sen får du ju tänka på att det är ett spel. Finns massvis med orsaker till att ett grafiskt fel kan uppstå. Enda du kan göra igentligen är att fippla lite med grafik inställningarna och se om det försvinner. Skuggorna vet jag är totalt mongo i just CoH.. tips är ju att slå av dom helt om du nu stör dig på dom.

Exx
Medlem

Yeah, det är ju bara i den filmen också. Så det skiter jag i.
Det med skärmen är dock fortfarande ett problem, men det tar jag i en annan, bättre placerad tråd

1
Skriv svar