Fight through the pain

Inaktiv
Fight through the pain

Imorgon börjar så mor min behandlas för... ja, vad det nu heter. Långt namn som inkluderar lymfkörtlar är det iallafall.
Det handlar om tung skit i form av cellgifter i minst tre månader, något som såklart kommer bli fruktansvärt jobbigt för henne men som måste göras.
Alltför länge har hon varit sjuk utan att läkarna har kunnat ta reda på vad som varit problemet, men de säger att det är goda förhoppningar att det här ska hjälpa.
Och hey, om det dödar cancer borde väl infekterade lymfkörtlar omgående lägga benen på ryggen, eller hur?

Hon är rädd.
Jag?
Jag vet inte. Jag tänker bara att det ska gå bra. Det MÅSTE gå bra.

Så med start imorgon håller jag alla tummar för att den här behandlingen kommer markera slutet på vad som varit ca 1 år av helvete för hennes del.

Jag hoppas att ni också gör det.

//Tobias Kullberg

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Fight through the pain

Det kommer att gå bra... Min mor fick en tumör i luftstrupen för 7 år sedan, och läkarna, speciellt en läkare, fick gå till ritningsbordet som han sade, för att rädda hennes liv. Det gick. Underbar människa. Var positiva båda två som kommer det gå jättefint. Idag har inte cancer, om det nu är det, alltid dödlighet. Livet överlever


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar