The Godfather II avbildat

Robot
The Godfather II avbildat

Coolt kommer bli asbra detta


signatur
Inaktiv

Kalla mig skeptiker, men Mafia 2 blir nog bättre - och då har jag inte ens spelat ettan. Mafia 1 alltså.

Medlem

Hääärligt men som sagt mafia 2 blir grymt. Vi får hoppas detta blir bra med.

Medlem
Skrivet av anon_35747:

Kalla mig skeptiker, men Mafia 2 blir nog bättre - och då har jag inte ens spelat ettan. Mafia 1 alltså.

Garanterat. Godfather har aldrig hållt samma klass som Mafia.

Inaktiv

Tror mer på Mafia 2 efter att ha spelat både Mafia och Godfather.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Skrivet av Fargo:
Skrivet av Ravenwood:

Kalla mig skeptiker, men Mafia 2 blir nog bättre - och då har jag inte ens spelat ettan. Mafia 1 alltså.

Garanterat. Godfather har aldrig hållt samma klass som Mafia.

Jag håller inte med. Av det jag sett tror jag Mafia 2 blir överhypat och dåligt. Känns mer som att Godfather 2 tar genren till en ny nivå.


signatur
Medlem

mafia 2 kommer krossa the godfather 2

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:

Jag håller inte med. Av det jag sett tror jag Mafia 2 blir överhypat och dåligt. Känns mer som att Godfather 2 tar genren till en ny nivå.

Säg det spel idag som inte är överhypat... fast att kalla Mafia 2 dåligt känns lite magstarkt.

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Ravenwood:

Kalla mig skeptiker, men Mafia 2 blir nog bättre - och då har jag inte ens spelat ettan. Mafia 1 alltså.

Garanterat. Godfather har aldrig hållt samma klass som Mafia.

Låter på dig som att de finns flera uppföljare till både Mafia och The Godfather och att dom tävlar mot varann som PES och FIFA Hur som helst så tror jag att The Godfather 2 kommer bli bra, men jag tror inte att de blir lika djupt som Mafia 2, Mafia 1 hade en otroligt djup story.

Inaktiv

Mafia 2 > Godfather 2. Filmerna äger dock :).

Medlem

Ser ganska B ut om jag ska vara ärlig...

Medlem

Mafia 2 vinner kriget tror jag. Ganska överlägset också. Godfather tyckte jag inte alls om, däremot Mafia - ett av de bästa spelen ever imo.

Medlem

Mafia 2 all the way men detta ser levande ut också why not play both?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Första bilden ser konstig ut. Explosionen är välgjord och snygg medan det andra ser ut som skräp.

Medlem

cut scenes-bilder = helt värdelösa. Så irriterande när man går ut med rubrik att spelet är avbildat, de e ju fan inte såhär de ser ut när man spelar de. Kan man ju säga med 100% säkerhet

Skrivet av Mortalis:

cut scenes-bilder = helt värdelösa. Så irriterande när man går ut med rubrik att spelet är avbildat, de e ju fan inte såhär de ser ut när man spelar de. Kan man ju säga med 100% säkerhet

tror du har fel här.


signatur
1
Skriv svar