Call of Duty: World at War

Medlem
Skrivet av Alm872:

Diggar spelet starkt! dock så har jag inte sett ett spår av modén, Nazi Zombies :/ får la kolla lite!

Enkel att hitta. Välj Coop och ta settings.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av LordOfTerror:

Multiplayer = fuskare. Blev vansinnig när jag körde COD4. Dom hoppade runt hörnet och sköt, perfekt träff. Precis som om dom visste att jag låg ner för att minska träffytan. Medal Of Honor: Airborne är det spel jag gillar bäst, speciellt efter alla snorvalpar lagt sig, för då är det mindre fusk

Jag har spelat cod4 sedan det kom ut och bara sett 5-10 fuskare totalt.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem

köpte iaf...får se hur fint MP är

Medlem

Alldeles för kort SP mend MP är sjukt roligt, och att dom äntligen har slängt in en co-op möjlighet gör spelet bara roligare och roligare. Har suttit i timmar och tryckt igenom olika kampanjer med polarna på Veteran. Görsvårt


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av saru:

Alldeles för kort SP mend MP är sjukt roligt, och att dom äntligen har slängt in en co-op möjlighet gör spelet bara roligare och roligare. Har suttit i timmar och tryckt igenom olika kampanjer med polarna på Veteran. Görsvårt

Perfekt

Inaktiv

härligt, det här spelet skall jag skaffa 2018. Abandonware is the shit.

Medlem

Bra recension. Och kan passa på att säga att ni är inte lite allerta med recentioner


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Lika dåligt som cod 3, tur så var den ryska delen bra. Får hoppas att cod 6 blir bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Suger apa jue, provade detta efter BIA 3, och det är skräpigt å dålig grafik, samt kass ljud, inte en chans mot BIA!

Inaktiv
Skrivet av RobertLidstroem:

Suger apa jue, provade detta efter BIA 3, och det är skräpigt å dålig grafik, samt kass ljud, inte en chans mot BIA!

Är ju inte samma slags spel riktigt som BIA 3. Det är ju mer uppbyggt på taktik och det här är mer kötta så att säga,, Men tycker båda två har sin tjusning.

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av RobertLidstroem:

Suger apa jue, provade detta efter BIA 3, och det är skräpigt å dålig grafik, samt kass ljud, inte en chans mot BIA!

Är ju inte samma slags spel riktigt som BIA 3. Det är ju mer uppbyggt på taktik och det här är mer kötta så att säga,, Men tycker båda två har sin tjusning.

Jag tycker dess grafik piskar BiA:HH med hästlängder.

Sen var jag inte riktigt var du ser taktiken i BiA. Det var bara pang på röbetan i den hela tiden.
Spelade igenom den på svåraste, och det var bara att kuta och skjuta hela tiden.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

CoD5 SP var nog ett av de mest avskyvärda jag lirat hittils. Aldrig har jag varit så förbannad på hur irriterande alla uppdrag är i och med att man blir våldtagen så fort man sticker upp huvudet. Även om du matar ned fiender, laddar om och skall avancera så har du en ny lunta mobs att ta ned på precis samma ställen efter så kort tid. Rambo taktiken funkar inte riktigt heller så var som aldrig något alternativ. Dessutom så de kamrater man får med sig är > Mycket snack och liten verkstad. Dom står och rycker på axlarna som ett par vilsna fjollträskbor i vildmarken med en trasig GPS.

Musiken var riktigt hemskt. Började fundera ifall dom vill att man skall bli en riktigt lönmördare utan nån fom av vett i skallen. Gav en helt skev bild om "verkligheten"... dvs krig är aldrig bra men i detta fallet tvärtom i och med deras musikval. Riktigt dåligt gjort.

Tyckte att Kiefer Sutherlands insats som en av "guiderna" eller jao... var lite konstigt. På de sätt de lagt in hans röster så kändes det rätt så fake. Medans den ryska motsvarigheten var rätt bra gjort.

Lite lagomt besviken på spelet! Godkänt ändå.

Inaktiv

Lirade igenom 6 uppdrag före jag av installerade skiten, vill ni lira andra världskriget så är det bara att installera Call of Duty 2 igen. Därför att det slår nämligen Treyarchs andra försök på temat 5 gånger om.

Det är aldrig rätt att köra pirat, men den här gången är jag riktigt glad att jag gjorde det. Skulle nämligen inte förlåta mig själv om jag köpte detta spel.

1/5 får spelet av mig. Det är inget nytt, dåliga kontroller & känsla, dålig level design, allmänt tråkigt, kass AI och framför allt ett dåligt försök att vara Call of Duty.

Om företaget slutar med att försöka vara Infinity Ward kanske dom slår om och gör ett bra spel för en gångs skull. Men dom är kanske lika väl tvungen nu när spel utvecklingen och PR är som det är idag.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

multi delen är den bästa i serien....

Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:

härligt, det här spelet skall jag skaffa 2018. Abandonware is the shit.

Abandonware är dock inte lika med freeware.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av vampyrer_suger:

härligt, det här spelet skall jag skaffa 2018. Abandonware is the shit.

Abandonware är dock inte lika med freeware.

Lite ot iofs. men svaret får bli.

In November 2006 the Library of Congress approved an exemption to US copyright law that permits the cracking of copy protection on software no longer being sold or supported by its copyright holder so that they can be archived and preserved without fear of retribution.:heart::heart::heart:

Medlem

Undrar bara en grej. Hur kan det komma sig att spelen blir så bra på bara cirka 1 års utvecklings tid ? Har spelat CoD 4 och det är väl helt okej men tycker inte grafiken är den bästa. Tycker inte den sticker ut så mkt från spelen på förra generationens konsoler.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Jag tycker att CoD W at W är kul att spela men på veteran så blir man totalt trött på alla spawnade tyskar och japaner, som har ett 10 tal granater som kastas på en och samma gång. Och sina ´´teammate´´ bots står mest och skjuter på finenden längst bor även fast några går runt dem och skjuter mej:P:P

Medlem

Gick å köpte det och är väl hyfsat nöjd hittills efter några timmar MP. Lite mer av samma vara som i 4:an fast andra världskriget såklart.

Ljudet på vapnen var inte mycket att hänga i granen. Även lite konstiga explosionsljud som knappt hörs om det är en 5 cm vägg emellan.

Tyvärr är det också fortfarande lite klaustrofobisk känsla som i 4:an. Större, mer episka slagfält hade ju varit en dröm istället för de små inhägnader man krigar i nu.

Medlem

Ljudet är under all kritik, granaten låter fan konstigt. Spelet är tre spel kan man säga. Ryss-Tysk delen från första COD, Amerikan-Japan från Medal Of Honor: Pacific Assault och Tank delen från Tiger Hunt (tror jag det heter) eller Panzer Elite


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

ä glad att de kopierade cod4:as koncept så att det blev någorlunda bra
men de borde ha försökt göra något eget:)


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Inaktiv

Lirat igenom det på normal och tycker det var bra underhållning, men det har sina nackdelar.

Ska nog köpa det ändå och lira co-op med brorsan! Inte testat MP delen än men verkar ju vara bra enligt dom flesta.

Medlem

Bättre sent än aldrig.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Ljudet är nog det bästa jag har hört. Jag som var förvånad över hur bra vapnena lät på lång avstånd osv.. Och en inspelning av Hitler skriker när man har vunnit en match. Förstår inte vad man tänkte när man satte det på minussidan?

123
Skriv svar