Left 4 Dead är här

Medlem

Vi som är smarta köper det för 300 kr inkl. frakt från play.com.

Medlem
Skrivet av TiCyB:

Vi som är smarta köper det för 300 kr inkl. frakt från play.com.

Jo, fast å andra sidan är Steam smidigt på sitt sätt, dvs att man fick spelet inom en timme istället för inom 5-6 dagar som det normalt tar från Play (sen om det värt 200:- extra kan ju som sagt diskuteras).

signatur
Medlem
Skrivet av darknshy:

Som alla andra dataspel så är det helt och hållet idiotiskt att köpa spel som inte har slut. !!!!!!!!!!!!!!!!1111oneone

Det är väl bra:P? Då kan man ju köra jättelänge utan att tröttna^^ ..och med gott samvete om det inte har någon månadsavgift:P

Medlem
Skrivet av MKultra:

..och det var väl faaan vad alla ska försvara Steam då. Jaja, Valve hurrar väl ända vägen till banken med en sån skara fanboys.. Dessutom, inte fan kostar Colan 100-150:-, byt affär om ni betalar det priset för ni är (igen) grundlurade.

Förlåt för att man gärna betalar en hel del för de bästa spelen som finns. De som blir grundlurade är de som betalar någonting alls för spel som FarCry2 och liknande skitspel som det finns hur många som helst av. Blizzard och Valve spel skulle vara värda flera hundra kronor extra.
(Är de som donerar pengar till gratis applikationer grundlurade? Vad är då skillnaden?)

Medlem
Skrivet av Mikzarn:

Förlåt för att man gärna betalar en hel del för de bästa spelen som finns.

Jag tycker defenitivit att man ska stödja de spel man tycker om, men inte fan känner jag något tvång att bete mig som en annan fanboy och försvara Steam bara för det.

signatur
Skriv svar