Gothic 4 sent nästa år

Inaktiv
Gothic 4 sent nästa år

blir spännande.. när dem inte kan utveckla till PC hur ska de då gå till PS3?

Medlem

haha håller med, hoppas man kan se det som en garanti att spelet inte är lika sönderbuggat då.

Medlem

Buggarnas konung...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Buggarnas konung...

Inte samma programmeringsteam som gör detta spel. Förhoppningsvis blir det bättre än 3:an. Trots allt älskar jag Gothic III trots alla fel. Skulle vilja ha Gothic III så att det flyter som Elder Scolls: Oblivion


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem
Skrivet av LordOfTerror:
Skrivet av mosoloa1:

Buggarnas konung...

Inte samma programmeringsteam som gör detta spel. Förhoppningsvis blir det bättre än 3:an. Trots allt älskar jag Gothic III trots alla fel. Skulle vilja ha Gothic III så att det flyter som Elder Scolls: Oblivion

Härligt! Gillade också Gothic III som hade så underbar miljö. Men hur ligger det till nu? Har dom patchat det någonting, 3an alltså. Får hoppas på att dom inte byter stil helt med det nya teamet.:up:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag är mer sugen på Pirahnas nya lir, med tanke på att detta egentligen inte är relaterat till några av de tidigare liren med mer än namnet/storyn.

Jowoods = Buggar.

Medlem
Skrivet av Dreamtale:

Jag är mer sugen på Pirahnas nya lir, med tanke på att detta egentligen inte är relaterat till några av de tidigare liren med mer än namnet/storyn.

Jowoods = Buggar.

Umm, det kan väl inte bli mer relaterat än så? :S Eller ja, det skulle väl vara om dom gör exakt samma spel i en ny motor då.

Inaktiv

2an var riktigt bra! 3an har jag inte vågat mig på när jag hört om hur buggigt det är.. Så är rätt sugen på 4an ^ ^

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av LordOfTerror:
Skrivet av mosoloa1:

Buggarnas konung...

Inte samma programmeringsteam som gör detta spel. Förhoppningsvis blir det bättre än 3:an. Trots allt älskar jag Gothic III trots alla fel. Skulle vilja ha Gothic III så att det flyter som Elder Scolls: Oblivion

Härligt! Gillade också Gothic III som hade så underbar miljö. Men hur ligger det till nu? Har dom patchat det någonting, 3an alltså. Får hoppas på att dom inte byter stil helt med det nya teamet.:up:

Väntar fortfarande på Community Patch 1.7 som ska vara den sista enligt dom själva, kanske därför det tar sån tid?


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

Ah massa mums att se fram emot

Medlem

Jag tycker det är synd att Piranha har lämnat gothic serien.
Men de påbörjar ju risen nu!
Problemet är Jowood, det är dem som skyndar på alla spelen. Gothic 3 han inte bli färdigt pga att jowood ville ha ut spelet så snabbt som möjligt.

Men Gothic 4 och risen blir att inskaffa.
Får dock köpa ny dator sen Gothic 4 skulle ta 10gb.
Ser mer fram imot Risen, Spellbound kommer aldrig få samma Känsla i omgivning som Piranha lyckades så bra med i Gothic...


signatur

PIRANHA BYTES FTW

1
Skriv svar