72 bilder från Left 4 Dead-demot hos FZ

Robot
72 bilder från Left 4 Dead-demot hos FZ
Medlem
72 bilder från Left 4 Dead-demot hos FZ

Demot är helt okej, har klarat alla nivåer utom högsta.. ganska lätt imo..

Medlem

Så duktig du är SwedishChaos....

Fult med översatt till svenska, inget jag skulle använda iaf. Men men, ser fortfarande lovande ut. Haft mitt förbokat sedan 2007...

Medlem

Inga rättvisa bilder utan +AA osv om någon här kommer börja jämnföra grafik.

Spelets svårighetsgrad kan ej mätas heller när man ej kan spela infected i VS mode, som o spela CS mot bottar ni fattar själva hur kul de är. Vet att många har påpekat att de skulle vara för lätt bara efter de första två banorna när spelet ska vara som lättast.

8)

Medlem

Haha va fan... hur kan nån spela med svenska?

Inaktiv
Skrivet av KingeN:

Haha va fan... hur kan nån spela med svenska?

översättningar till svenska underlättar för dyslektiker och dysilexi skrattar man inte åt!

Medlem

Går det att spela Co-Op? Och kan man spela i LAN isf? Har planerat att åka iväg med polarna till en stuga över en helg nån gång fram över och lana, blir kass om man måste ha uppkoppling då. >_<

Medlem
Skrivet av heli:
Skrivet av KingeN:

Haha va fan... hur kan nån spela med svenska?

översättningar till svenska underlättar för dyslektiker och dysilexi skrattar man inte åt!

Det har ju bara att göra med ifall du är bra på engelska eller inte. Om du är dyslektiker är det svårt att läsa svenska också. Fast sen är det väl inte konstigt att många dyslektiker har svårt med just engelska eftersom dem måste fokusera jävligt mycket på svenskan :(.

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Går det att spela Co-Op?

LOL

Skrivet av Famest:
Skrivet av heli:
Skrivet av KingeN:

Haha va fan... hur kan nån spela med svenska?

översättningar till svenska underlättar för dyslektiker och dysilexi skrattar man inte åt!

Det har ju bara att göra med ifall du är bra på engelska eller inte. Om du är dyslektiker är det svårt att läsa svenska också. Fast sen är det väl inte konstigt att många dyslektiker har svårt med just engelska eftersom dem måste fokusera jävligt mycket på svenskan :(.

Plus att många ungdomar idag har svårare för språk verkar det som. När jag gick i skolan var det andra bullar då läste vi ryska, tyska, engelska, och franska.
Men dagens ungdomar är latare de sitter bara och spelar WoW hela dagarna tvi vale.:|


signatur
Inaktiv

(Det är just därför de är lata som de borde spela spel på engelska, det är så jag lärde mig)

Väldigt roligt spel annars, har spelat det här demot mer än jag spelar de flesta släppta spel, de ljuger inte när de säger att deras "AI Director" som hela tiden ändrar upplägget ger spelet omspels-värde.

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Famest:
Skrivet av heli:
Skrivet av KingeN:

Haha va fan... hur kan nån spela med svenska?

översättningar till svenska underlättar för dyslektiker och dysilexi skrattar man inte åt!

Det har ju bara att göra med ifall du är bra på engelska eller inte. Om du är dyslektiker är det svårt att läsa svenska också. Fast sen är det väl inte konstigt att många dyslektiker har svårt med just engelska eftersom dem måste fokusera jävligt mycket på svenskan :(.

Plus att många ungdomar idag har svårare för språk verkar det som. När jag gick i skolan var det andra bullar då läste vi ryska, tyska, engelska, och franska.
Men dagens ungdomar är latare de sitter bara och spelar WoW hela dagarna tvi vale.:|

Får jag fråga om ryska, franska mm var något alla läste eller om det vara var ett "tillval". Är det ett tillval så läser man generellt sett lika mycket språk nu för tiden. Att sedan WoW har något med lathet att göra kan diskuteras, jag vet iaf att jag hade varit lika lat utan spelet.

-EDIT- Med tillval menar jag att man får välja vilket av språken man vill läsa. Finns även ett alternativ att läsa mer i svenska och engelska för de som har det svårt för det.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Det var länge sedan en demo-version har fått mig såhär såld på ett spel. Jag har redan köpt spelet på Steam och fan vad det kommer spelas. :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Jag hoppas det går att växla språk manuellt. Det känns så ovant att spela spel på svenska, så mycket som försvinner i översättningen.

Medlem
Skrivet av SwedishChaos:

Demot är helt okej, har klarat alla nivåer utom högsta.. ganska lätt imo..

Steget mellan näst svåraste och svåraste är gigantiskt.

Någon nämnde att det skulle vara som att spela cs mot bottar om man inte lirar versus. Någon är borta i Kina och cyklar.

Medlem
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av FL3JM:

Går det att spela Co-Op?

LOL

hahah:) detta spel är gjort för co-op:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Inte ett ord om demon som kommer till övriga människor imorn?

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Famest:
Skrivet av heli:
Skrivet av KingeN:

Haha va fan... hur kan nån spela med svenska?

översättningar till svenska underlättar för dyslektiker och dysilexi skrattar man inte åt!

Det har ju bara att göra med ifall du är bra på engelska eller inte. Om du är dyslektiker är det svårt att läsa svenska också. Fast sen är det väl inte konstigt att många dyslektiker har svårt med just engelska eftersom dem måste fokusera jävligt mycket på svenskan :(.

Plus att många ungdomar idag har svårare för språk verkar det som. När jag gick i skolan var det andra bullar då läste vi ryska, tyska, engelska, och franska.
Men dagens ungdomar är latare de sitter bara och spelar WoW hela dagarna tvi vale.:|

Jag ville läsa ryska i min skola, men de hade inte ryska, bara tyska franska och spanska =/

Medlem
Skrivet av Gamblor:

Jag hoppas det går att växla språk manuellt. Det känns så ovant att spela spel på svenska, så mycket som försvinner i översättningen.

Bara att ställa in språket i steam till engelska, så blir det engelsk text i L4D.

Jag råkade också ta svenska när jag installerade steam

Inaktiv
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av SwedishChaos:

Demot är helt okej, har klarat alla nivåer utom högsta.. ganska lätt imo..

Steget mellan näst svåraste och svåraste är gigantiskt.

Någon nämnde att det skulle vara som att spela cs mot bottar om man inte lirar versus. Någon är borta i Kina och cyklar.

Precis. Jag och mina 3 polare klarar advanced rätt lätt men Expert är ruggigt svårt.

Medlem

kul som fan men man blir lite skitso

Inaktiv

Är det verkligen så ruggigt kass grafik som på bilderna, eller har jag bara fått den uppfattningen? Ser inte så najs ut.. Älskar ju zombies o grejjer, men blir lite besviken nu när man själv vant sig vid CoD4 motorn det senaste. Men om det är något utöver det vanliga kanske man kan härda ut ändå..?

Medlem
Skrivet av sprengkoet:

Är det verkligen så ruggigt kass grafik som på bilderna, eller har jag bara fått den uppfattningen? Ser inte så najs ut.. Älskar ju zombies o grejjer, men blir lite besviken nu när man själv vant sig vid CoD4 motorn det senaste. Men om det är något utöver det vanliga kanske man kan härda ut ändå..?

Min gissning är att grafikinställningarna är långt ifrån Max på bilderna. En lite bättre referens är denna video av en spelare som lirar hunter. http://www.viddyou.com/viddstream?videoid=45527

Ruskigt snyggt (Även om animationerna är lite tveksamma).

Medlem

Oh ja det är nog långt ifrån Max, det är ingen AA på iaf om man tittar på bilden http://www.fz.se/bilder/arkiv/1/1o3eqmjgrxb4sc6knail9fw8752zt... och denna grusighet stör mig ganska mycket, hoppas det är en fråga om PostP eller liknande, ser juh ut som nån kastat kattsand över hela skärmen.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Man ställer in språket via 'Settings' > 'Interface' i Steam. Spela med swahili som språk om ni vill...

Medlem

fyfan vad bra detta kommer bli


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Inaktiv
Skrivet av sebulba666:

Oh ja det är nog långt ifrån Max, det är ingen AA på iaf om man tittar på bilden http://www.fz.se/bilder/arkiv/1/1o3eqmjgrxb4sc6knail9fw8752zt... och denna grusighet stör mig ganska mycket, hoppas det är en fråga om PostP eller liknande, ser juh ut som nån kastat kattsand över hela skärmen.

Man kan ställa in hur grynigt man vill ha det. Behöver inte ha nåt ens.

Inaktiv

Vi borde i min mening bli otroligt språkkonservativa, och bevara det vackra svenska språket genom att omfamna all litteratur och text vi ges förmånen att ha tillgång till på vårt modersmål. Svenska språket äger det engelska! Dåliga översättningar och dålig dubbning, vilket förekommer, betackar jag mig dock för!

Inaktiv

kommer pc demo på detta imorgon eller hur vart det ?

Medlem

Ser bra mycket bättre ut irl än på bild o film, riktigt skönt hur gubbarna dör ibland.. Relativt buggfritt o så

123
Skriv svar